Ik denk dat er nu heel veel oude huisvrouwen zijn die denken dat het tóch aan hun ligt dat hun man hem niet meer omhoog kan krijgen :pquote:Op woensdag 1 december 2021 20:14 schreef Karina het volgende:
Nederlandse inbreng bij de Bold!
[..]
En het gaat om deze jurk van Katie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Verder vind ik dat gedoe van Erik en Donna weer heel genant hoorKrijgt hij een stijve als hij met Donna aan het 'knuffelen' is
__
Zou ik wel leuk vindenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Zal Katie nu wat beginnen met Carter?
Nou dat zou best eens kunnenquote:Op woensdag 1 december 2021 21:21 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu heel veel oude huisvrouwen zijn die denken dat het tóch aan hun ligt dat hun man hem niet meer omhoog kan krijgen :p
aan die jurk? Nee niet dat ik weet. Kan me niet herinneren er iets over te hebben gelezen op de spoiler site waar ik altijd kijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen extra aandacht aan gegeven? Ook niet in Amerika??
Lekker handig dan, niemand in elk in Amerika die nu weet wie Addy isquote:Op donderdag 2 december 2021 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
aan die jurk? Nee niet dat ik weet. Kan me niet herinneren er iets over te hebben gelezen op de spoiler site waar ik altijd kijk.
Ik denk dat dat geldt voor alle ontwerpers van de jurkjes in de Bold eigenlijkquote:Op donderdag 2 december 2021 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker handig dan, niemand in elk in Amerika die nu weet wie Addy is
En dat er in Amerika zelf misschien, desnoods via social media, iets gedeeld is...quote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geldt voor alle ontwerpers van de jurkjes in de Bold eigenlijkMisschien stond het in de aftiteling dat zou nog kunnen.
Ik ben even door de twitter gebladerd en er staat niets over, wel een tweet met de jurk op de foto:quote:Op donderdag 2 december 2021 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat er in Amerika zelf misschien, desnoods via social media, iets gedeeld is...
Wel een mooie jurk overigensquote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben even door de twitter gebladerd en er staat niets over, wel een tweet met de jurk op de foto:
[ twitter ]
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 2 december 2021 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel een mooie jurk overigens
Hoever dan?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Overigens zien we nu ook meteen hoe ver we achterlopen.
Nou kijk maar naar de datum van die tweet, die is van 28 oktober. Dus iets meer dan een maand.quote:
Oh dat is wel veel inderdaad, dacht dat we hooguit een week achterliepenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou kijk maar naar de datum van die tweet, die is van 28 oktober. Dus iets meer dan een maand.
Ja ik denk dat dat komt doordat er een tijdje op vrijdag geen nieuwe was hier. Dan loopt het toch snel op.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat is wel veel inderdaad, dacht dat we hooguit een week achterliepen
Ja is waar.....quote:Op donderdag 2 december 2021 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat komt doordat er een tijdje op vrijdag geen nieuwe was hier. Dan loopt het toch snel op.
Eric ook niet. Normaal zitten ze altijd met zijn allen aan tafel en moeten ze iets tegen diegene naast zich zeggen. Ook strontvervelend altijd trouwensquote:Op donderdag 30 december 2021 12:17 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Waarom was Thomas eigenlijk niet bij die thanksgiving? Een vriend zoals Carter wel maar Ridge zijn eigen zoon niet?
Ja van Paris wordt je ook echt moe, nu gaat ze zich weer volledig storten op Carter en zijn gevoel? Waarom houdt ze zich niet bezig met haar eigen vent...en gewoon een scène met goede diepgaande gesprekken tussen haar en Zende..over samenwonen ofzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |