abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 06:48:36 #201
388664 crew  Dotteke
pi_206877124
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Magica het volgende:

[..]
Haha _O-
Nou ja van mij mogen Brooke en Ridge wel voor altijd uit elkaar maar is nu weer een opmaak naar de reünie -O-
Brooke zou de serie wel mogen verlaten van me :W
Dat heb ik met Taylor, die mag van mij wel weg en dit keer wegblijven.
Het zou trouwens wel eens fijn zijn als er weer concurrentie in de modewereld kwam. SInds Sally Spectra weg is is er ook niet echt concurrentie meer en zo is het toch ooit eens begonnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208601057
Dit is even een enorme up. Even een paar maanden gemist (meestal mis je dan niets), maar watskeburt dat Brooke en Taylor opeens besties zijn? En waar is Ridge gebleven? :?
  zondag 2 april 2023 @ 03:30:34 #203
354103 Magica
gna gna
pi_208623393
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:14 schreef SilverEyes het volgende:
Dit is even een enorme up. Even een paar maanden gemist (meestal mis je dan niets), maar watskeburt dat Brooke en Taylor opeens besties zijn? En waar is Ridge gebleven? :?
Ze hebben eindelijk het licht gezien, dat geen vent het waard is om ruzie over te hebben. Ridge ging trouwen met taylor, maar toen bleek Thomas de boel gemanipuleerd te hebben. Toen ging Ridge weer nadenken over bij wie hij nu wildezijn: brooke of taylor.
Hij kwam terug en kreeg toen te horen van de dames dat ze hem niet meer wilden.
Daarna is hij weggegaan, tijd voor zichzelf nodig ofzo. :P
Ik vind het wel goed, past ook niet meer in deze tijd, plus al 30 jaar dezelfde verhaallijn :')

Deacon en Sheila, die seksscènes word ik onpasselijk van :r
pi_208689831
Had vooruit gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 13:37:28 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_211410095
Kick!

Denken jullie dat ze Eric echt dood laten gaan? Op zich heeft hij niet zoveel meer toe te voegen in de serie verder, hij is getrouwd met Donna en verder valt er niks meer te melden.

En wat ziet Lauren eruit :') En die vriendin van haar al helemaal _O- Charlie is weer super irritant zoals gewoonlijk, kan dat personage niet uitstaan, zo vervelend!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')