Dat heb ik met Taylor, die mag van mij wel weg en dit keer wegblijven.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Haha
Nou ja van mij mogen Brooke en Ridge wel voor altijd uit elkaar maar is nu weer een opmaak naar de reünie![]()
Brooke zou de serie wel mogen verlaten van me
Ze hebben eindelijk het licht gezien, dat geen vent het waard is om ruzie over te hebben. Ridge ging trouwen met taylor, maar toen bleek Thomas de boel gemanipuleerd te hebben. Toen ging Ridge weer nadenken over bij wie hij nu wildezijn: brooke of taylor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:14 schreef SilverEyes het volgende:
Dit is even een enorme up. Even een paar maanden gemist (meestal mis je dan niets), maar watskeburt dat Brooke en Taylor opeens besties zijn? En waar is Ridge gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij leeft nogquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:37 schreef Karina het volgende:
Kick!
Denken jullie dat ze Eric echt dood laten gaan? Op zich heeft hij niet zoveel meer toe te voegen in de serie verder, hij is getrouwd met Donna en verder valt er niks meer te melden.
En wat ziet Lauren eruitEn die vriendin van haar al helemaal
Charlie is weer super irritant zoals gewoonlijk, kan dat personage niet uitstaan, zo vervelend!
Ja maar hij heeft niet echt meer een verhaal. Ik kijk op videoland maar lees wel de spoilersquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij leeft nog![]()
WIlde wat posten over de bold, maar besefte mij net op tijd dat ik nog verder vooruit kijk dan videoland dus doe het maar niet
Ik kijk nog verder vooruit dan Videoland. Ik kijk op blogspot com de spoilers vind ik altijd moeilijk. Heb vaak het idee dat mensen maar zo wat zeggen. Ja en wat je zegt. Het gaat echt zo traag allemaal. En steeds eennherhaking van zetten. Zijelaas niet echt iets vernieuwends meer in. Echt jammer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet echt meer een verhaal. Ik kijk op videoland maar lees wel de spoilersDus ik weet wel wat er gaat gebeuren, supertraag zoals gewoonlijk.
Ik kijk op deze site die vertellen wat er is gebeurd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nog verder vooruit dan Videoland. Ik kijk op blogspot com de spoilers vind ik altijd moeilijk. Heb vaak het idee dat mensen maar zo wat zeggen. Ja en wat je zegt. Het gaat echt zo traag allemaal. En steeds eennherhaking van zetten. Zijelaas niet echt iets vernieuwends meer in. Echt jammer.
O kan ik niet zien die site.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk op deze site die vertellen wat er is gebeurd.
Ik vind het jammer dat ze niets doen met bijvoorbeeld Thorne, Felicia of Kirstin of de Spectra's weer terugbrengen, beetje nieuwe gezichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |