Ja ik had eigenlijk bedacht dat Sheila dan de patiënt zou zijn ha ha. Ben benieuwd wat ze allemaal voor onrust mee brengt....quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:18 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar hij moest blijkbaar alleen een telefoontje beantwoorden
Leek wel een soort kitcherige Mary Poppinsquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eindelijk bijgekeken.....de geheimzinnige gesluierde dame bij de bruiloft![]()
![]()
![]()
Maar Finn werd naar het ziekenhuis geroepen, maar ging naar het gastenverblijf??
quote:Op zondag 12 september 2021 10:25 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Leek wel een soort kitcherige Mary Poppins
Tamelijk gênant ook wel ha haquote:Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef Karina het volgende:
Het gesprek tussen Quinn en Eric van gisteren moet wel haast het meest ongemakkelijk gesprek OOIT zijn geweest in the Bold
Dat laatste zit er wel in jaquote:Op woensdag 29 september 2021 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tamelijk gênant ook wel ha ha![]()
, worst wel dubbelleven voor Quinn: een relatie met Eric en de seks met Carter
Paris en Finn moeten nog een affaire krijgen lijkt wel.....Was zo blij met de komst van Sheila, maar is ineens een uitgedoofd verhaal??quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het wordt een beetje saai.
En het zou top zijn als Eric zou beginnen als wanneer Brooke over het vreemdgaan begint van Quinn dat Eric zegt van... luister jij bent vreemdgegaan met de man van je zus notabene en nu weer terug bij Ridge en dat is blijkbaar niet onvergeeflijk? Dat jullie Quinn niet mogen , oké maar kijk eerst naar jullie eigen verleden voor dat je oordeelt.
Verder vraag ik me serieus af, waarom Steffy en Finn niet zouden willen dat Paris bemoeial niet inmiddels iets voor zich zelf heeft gevonden qua huisje.
Als pasgetrouwd stel wil je toch niet samenwonen / gastverblijf, met iemand die niet eens familie is??
Het was leuk voor even maar daarna wil je toch gewoon weer je eigen hebben?
En Eric, wees alsjeblieft eens eerlijk en duidelijk naar iedereen!
Zeg gewoon dat hij gelukkig is met Quinn en dat de rest er niks mee te maken heeft.
Katie komt langs bij Eric, leuk hoor maar snapt niet dat Quinn ff weg is.
Eric zou kunnen vragen waarom zij niet bij Bill is.
Als Quinn wel thuis was geweest was het ook niet goed geweest..drama op drama.
Of Paris en Thomas? Was dat gezang van Paris bij the Dodgers mega vals of vond alleen ik dat? :pquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Paris en Finn moeten nog een affaire krijgen lijkt wel.....Was zo blij met de komst van Sheila, maar is ineens een uitgedoofd verhaal??
Thomas is ineens van Hope over geschakeld naar Parisquote:Op woensdag 10 november 2021 22:24 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Of Paris en Thomas? Was dat gezang van Paris bij the Dodgers mega vals of vond alleen ik dat? :p
In de reclame lijkt er iets heel spannends te gebeuren deze week... ben heel benieuwd!
Ja precies, was het eerste wat ik dacht...oh nu heeft Thomas nieuw slachtoffer: Paris.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Thomas is ineens van Hope over geschakeld naar Paris![]()
En ja, zeker die stukjes die we via Steffy en Thomas meekeken/luisterden waren niet zuiver.....
Wel blij dat Eric de situatie heeft opgebiecht, dat geruzie (elkaar niet uit laten praten vooral!) was zo frustrerend om naar te kijken....
Wat Eric betreft, inderdaad zeg......je eigen zoon die zo tegen je tekeer gaat...quote:Op donderdag 11 november 2021 11:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ja precies, was het eerste wat ik dacht...oh nu heeft Thomas nieuw slachtoffer: Paris.
Ik word wel gek van Ridge, die man kan niet goed luisteren, hij wil en zal zijn zin doordrijven dat Quinn het huis uit gaat ongeacht wat Eric er van vindt.
Vind wel Eric best eens bozer mag reageren op al die uitlatingen van Ridge, Brooke en Katie. Hij neemt het niet eens op voor zijn vrouw en hij zou gewoon echt kwaad moeten worden op al die mensen, over dat het hun zaken niet zijn.
Maar hij laat het allemaal gebeuren.
Zat ik ook aan te denken gisteren. Verder vind ik er momenteel weinig spannends aan eigenlijk, jullie?quote:Op woensdag 24 november 2021 11:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Zal Katie nu wat beginnen met Carter?
Zelfde, het is wat saai.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken gisteren. Verder vind ik er momenteel weinig spannends aan eigenlijk, jullie?
Donna heeft een beetje te veel fillers in haar wangen laten spuiten!quote:Op maandag 29 november 2021 11:45 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Hoop niet dat Eric nu gaat zoenen met Donna, want dan gaat hij net zo goed ook vreemd.
En het gaat om deze jurk van Katie:quote:Jurk van Addy schittert in The Bold: 'Ik ben heel trots'
Fans van de populaire serie The Bold and the Beautiful opgelet: donderdag is een ontwerp van niemand minder dan Addy van den Krommenacker in de serie te zien. Actrice Heather Tom, die het personage Katie Logan speelt, draagt de Brabantse creatie.
Hele artikel hier.
Postte dit hierboven ook al, morgen maar even extra oplettenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:14 schreef Karina het volgende:
Nederlandse inbreng bij de Bold!
[..]
En het gaat om deze jurk van Katie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Verder vind ik dat gedoe van Erik en Donna weer heel genant hoorKrijgt hij een stijve als hij met Donna aan het 'knuffelen' is
__
Ah sorry, kom het pas net tegenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Postte dit hierboven ook al, morgen maar even extra opletten
Niks verklappenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah sorry, kom het pas net tegenIk heb het vandaag al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |