Dat laatste zou wel de kers op de taart zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:41 schreef Nielsch het volgende:
Presidentschap: CHECK
Huis: CHECK
Senaat: 5 januari CHECK
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:41 schreef Nielsch het volgende:
Presidentschap: CHECK
Huis: CHECK
Senaat: 5 januari CHECK
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:02 schreef Montov het volgende:
[ twitter ]
Je moet mentaal erg in de war zijn om dit soort uitspraken te doen.
Ja, dit was een goed artikel daar over: https://www.volkskrant.nl(...)-revolutie~be823b42/quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:15 schreef Felixa het volgende:
[..]![]()
Trump zal nog jarenlang worden aangehaald in collegezalen bij de studie psychiatrie als het onderwerp narcisme aan bod komt.
Vier jaar terug stond Wilders triomfantelijk te verkondigen dat Trump's overwinning "de wil van het volk" was.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:10 schreef fliert het volgende:
Ik ben sowieso wel benieuwd wat dit alles gaat betekenen voor de wannabe Trumpers in de wereld.
Is intussen al weg.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:10 schreef fliert het volgende:
Ondertussen, in London gebeurt er ook een hoop leuks. Cummings (former Vote Leave campaign director en steunpilaar van Boris) die eind dit jaar opstapt....
Ja die Britse Grima Wormtongue is eindelijk verdreven.quote:
En je moet helemaal mentaal uitgedaagd zijn om Trump-aanhanger re zijn en hierin mee te gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:02 schreef Montov het volgende:
[ twitter ]
Je moet mentaal erg in de war zijn om dit soort uitspraken te doen.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die Britse Grima Wormtongue is eindelijk verdreven.
Hoe gaat ie zijn nieuwe "empire" betalen?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:19 schreef capricia het volgende:
Ik wil gewoon dat die man zijn nederlaag eerlijk toegeeft en een normale transitie mogelijk maakt.
Dat gaat-ie voor-ie dood is in ieder geval niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:19 schreef capricia het volgende:
Ik wil gewoon dat die man zijn nederlaag eerlijk toegeeft
Die schaamt zich natuurlijk eigenlijk rot dat ie heeft verloren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef capricia het volgende:
Sinds de verkiezingen heeft Trump geen openbaar optreden meer gedaan. Ook geen vragen van journalisten beantwoord. Geen persconferenties niets.
Wat is dit voor president die zich verstopt?
Voor iemand die nog een termijn als president aan de slag wil toont hij weinig werkethos.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef capricia het volgende:
Sinds de verkiezingen heeft Trump geen openbaar optreden meer gedaan. Ook geen vragen van journalisten beantwoord. Geen persconferenties niets.
Vanavond om 22u onze tijd geeft ie een persconferentie over Operation Warpspeed over de vaccins.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef capricia het volgende:
Hij was een beetje overdonderd door de initiële successen van het team-Biden en heeft zich even teruggetrokken in zijn datsja om het Grote Winteroffensief voor te bereiden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die schaamt zich natuurlijk eigenlijk rot dat ie heeft verloren.
Een LOSER?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:00 schreef capricia het volgende:
...
En hij zal wel snel het script niet meer volgen en klagen over fraudequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vanavond om 22u onze tijd geeft ie een persconferentie over Operation Warpspeed over de vaccins.
Maar voor de rest voert ie niet veel uit nee.
Geweldig. Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Vanavond om 22u onze tijd geeft ie een persconferentie over Operation Warpspeed over de vaccins.
Denk het ook niet. De vergadering hierover duurde net 30 minuten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Geweldig. Ik ga kijken.![]()
Denk dat ie het niet bij vaccins gaat houden vanavond.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:29 schreef Felixa het volgende:
Georgia en North Carolina nu ook gecalled.
Georgia - Biden.
NC - Trump.
Eindstand 306 Biden - 232 Trump.
Oh, jammer, niet over het Pfizer-vaccin dus.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Attorney General zou Trump pas trollen....quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:52 schreef AnneX het volgende:
En nu kom ik tegen dat men Hillary Clinton zou willen benoemen als Secretary of State, haar laatste functie of als Ambassadeur bij VN.
Hoppa U bent met pensioen mevrouw, of discrimineer ik nu?
Er zijn genoeg andere erebaantjes.
We hebben het over iemand die niet eens kan erkennen dat ze het verkeerde Four Seasons gebeld hadden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:19 schreef capricia het volgende:
Ik wil gewoon dat die man zijn nederlaag eerlijk toegeeft en een normale transitie mogelijk maakt.
Dat lijkt me sterk. Susan Rice is bij mijn weten zware favoriet voor secretary of state en voor VN ambassadeur worden ook andere namen genoemd (waaronder Pete Buttigieg).quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:52 schreef AnneX het volgende:
En nu kom ik tegen dat men Hillary Clinton zou willen benoemen als Secretary of State, haar laatste functie of als Ambassadeur bij VN.
Hoppa U bent met pensioen mevrouw, of discrimineer ik nu?
Er zijn genoeg andere erebaantjes.
Oke doei. Tot nooit.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Het zou goddomme eens tijd worden.
Nou hopelijk doet ze ook mee aan de Arizona Governor Election in 2022. Misschien is 3 keer scheepsrechtquote:
Zou ze, als ze dat dan onverhoopt wel wint, zichzelf dan weer tot Senator kunnen benoemen als er weer een plekje vrij komt?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:19 schreef L3gend het volgende:
[..]
Nou hopelijk doet ze ook mee aan de Arizona Governor Election in 2022. Misschien is 3 keer scheepsrecht
CNN zendt hem gewoon uit en anders.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
Is er al een livestream voor de persco straks?
Hij is echt peentjes aan het zweten he?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:56 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Art of the Deal. Just trying.
Enne...dit is toch toegeven dat ...
Hij zegt dat dat een vergissing is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
Pfizer was toch juist geen onderdeel hiervan?
Als ze zich hadden vergist had Trump ze wel voor leugenaars en #fakenews uitgemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij zegt dat dat een vergissing is.
Ja, terwijl dat net zo goed zijn eigen administration kan zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:37 schreef Felixa het volgende:
Hij versprak zich bijna door te zeggen dat "this administration will not go into lockdown" en daarna een beetje hakkelen om "the next administration" te vermijden.
Of de vlucht naar de coulisen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, terwijl dat net zo goed zijn eigen administration kan zijn.![]()
Wachten op het vragenrondje nu.
Alsof er ook maar iemand geïnteresseerd is in wat die gek over een vaccin te vertellen heeft.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:52 schreef BlackNero het volgende:
[..]
CNN zendt hem gewoon uit en anders.
Daar gaat hij toch helemaal niet over?quote:
Nou ja, bij Tiktok zouden ze wel willen weten waar ze aan toe zijn. Maar dat lijkt ie te zijn vergeten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand geïnteresseerd is in wat die gek over een vaccin te vertellen heeft.
Of over welk onderwerp dan ook.
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Of de vlucht naar de coulisen.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:58 schreef zopias het volgende:
[..]
dat was fake news. ze zijn wel onderdeel van Operation Warpspeed:
In July, Pfizer got a $1.95 billion deal with the government’s Operation Warp Speed, the multiagency effort to rush a vaccine to market, to deliver 100 million doses of the vaccine.
On Monday, a spokeswoman for Pfizer clarified that the company is part of Operation Warp Speed as a supplier of a potential coronavirus vaccine.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:41 schreef Predator40 het volgende:
even wat duidelijkheid.....ik denk dat Pfizer een telefoontje heeft gehad
In July, Pfizer got a $1.95 billion deal with the government’s Operation Warp Speed, the multiagency effort to rush a vaccine to market, to deliver 100 million doses of the vaccine. The arrangement is an advance-purchase agreement, meaning that the company won’t get paid until they deliver the vaccines. Pfizer did not accept federal funding to help develop or manufacture the vaccine, unlike front-runners Moderna and AstraZeneca.
Pfizer has distanced itself from Mr. Trump and Operation Warp Speed. In an interview on Sunday, Kathrin Jansen, a senior vice president and the head of vaccine research and development at Pfizer, said, “We were never part of the Warp Speed,” adding, “we have never taken any money from the U.S. government, or from anyone.”
On Monday, a spokeswoman for Pfizer clarified that the company is part of Operation Warp Speed as a supplier of a potential coronavirus vaccine.
er is dus gewoon een bestelling gedaan, en Pfizer was (eigenlijk) geen onderdeel van warp speed
de volgende leugen van Trump en Co
Zoals ik dacht!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Of de vlucht naar de coulisen.
Laffe hond is het!quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Zoals ik dacht!
Zelfs de loser durfde het geen #fakenews meer te noemen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:58 schreef zopias het volgende:
[..]
dat was fake news. ze zijn wel onderdeel van Operation Warpspeed:
In July, Pfizer got a $1.95 billion deal with the government’s Operation Warp Speed, the multiagency effort to rush a vaccine to market, to deliver 100 million doses of the vaccine.
Dus die betere data waar je dagenlang over liep te langspeelplaten is er niet?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:09 schreef zopias het volgende:
[..]
het lijkt erop dat ook in Arizona geknoeid is door fraudeurs. we zullen zien wat het wordt, maar het is onder de peilingmeesters wel duidelijk dat het te vroeg gecalled was.
Eigenlijk interesseert het me geen hol waarom jij denkt dat het wel invloed heeft gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:09 schreef zopias het volgende:
[..]
die voorbestelling is dus onderdeel van Operation Warp Speed. het voordeel van zo'n deal is dat het risico voor Pfizer wordt weggenomen waardoor ze vrijer zijn om meer te investeren in ontwikkeling van een vaccin. een deal zo goed dat de EU het gekopieerd heeft.
Dan 9 andere landen wbt mortality rate,quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:06 schreef zopias het volgende:
de VS doet het beter dan andere landen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |