Toch zie ik je niet in de hotelkamer liggen?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:37 schreef AnneX het volgende:
Mensen, come on ...let him be.
Trolling for the sake of trolling.
In aansluiting op de tweet van the West Wing in het vorig topic, droomde ik over boeiende gesprekken met Martin Sheen in de bus tijdens de campaign van Biden, belandde met hem op een hotelkamer en toen werd ik wakker.![]()
What if..
Ja grote verrassing, bel de pers.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:14 schreef Belabor het volgende:
Republikeinen zijn hypocrieten.
Whowud'avethought.
Nog even wat laatste dingen voor Putin doen in z'n laatste dagen in het Witte Huis.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:03 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Dan weten we dat.
Er mag dus alleen 'ja' gezegd worden tegen Trump, al het andere is verboten.
Vreselijk idd. Onderdanige plastic trophy wives, brr.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze hebben in de Trumpcultus wel een opvallende voorkeur voor barbies en strakgetrokken plastic botoxvrouwen. Mijn ding is het gelukkig niet.
Wannabe kruisridders met een klein piemeltje.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Was er niet een tijd terug een discussie over die club hier?
Dat kan ik toch onmogelijk meer los zien van dit.quote:
Dat-ie het maar niet in zijn hoofd haalt om iets als "now is the time to stand up" te tweeten.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ja, dat de Proud Boys absoluut geen white supremacists waren omdat ze een gekleurde leider haddenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat de Proud Boys absoluut geen white supremacists waren omdat ze een gekleurde leider hadden![]()
![]()
. Wel lekker voor die leider dat duidelijk is wat een useful idiot hij geweest is.
Yup. En toen zeiden we ook al dat al is proud-boys an sich geen white supremacy groep, hun halve ledenaantal heeft wel die denkbeelden. En dat werd uiteraard aan alle kanten tegengesproken.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
quote:These alt-right, racist groups just about always dissolve into infighting and dissolution. Turns out the same character and personality shortcomings that drew them into nesting with fellow losers also impede their ability to play nicely with each other.
Terwijl dit aan duidelijkheid toch niks te wensen overlaat:quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat de Proud Boys absoluut geen white supremacists waren omdat ze een gekleurde leider hadden![]()
![]()
. Wel lekker voor die leider dat duidelijk is wat een useful idiot hij geweest is.
Sjongejonge, wat een volkquote:"We will no longer cuck to the left by appointing token negroes as our leaders. We will no longer allow homosexuals or other 'undesirables' into our ranks. We will confront the Zionist criminals who wish to destroy our civilization.
"We recognize that the West was built by the White Race alone and we owe nothing to any other race."
Hij zoekt een stiefmoeder in Melania Trump. Zijn hele carriere is het inlikken in de familie.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:31 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Hij zoekt een stiefmoeder voor zijn 'geadopteerde zoon'?
Zou die ook bij Donald aan de borst mogen, als het kleine kind wat ie isquote:Op donderdag 12 november 2020 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij zoekt een stiefmoeder in Melania Trump. Zijn hele carriere is het inlikken in de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |