Je kan een andere mening hebben. Andere feiten is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, users met een andere visie, dat kan natuurlijk niet.
Hoho, ik ga met alle plezier in discussie met users die Trump een warm hart toedragen. Sterker, ik doe al jaren niet anders op dit forum. Mijn forumgenoten zullen beamen dat ik onvermoeibaar en op uiterst kalme wijze het gesprek aanga met users die een lans breken voor Trump.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kan wel, maar doe dat dan maar lekker in BNW. Het hele fraudeverhaal is enkel door Donald verzonnen om zoveel mogelijk geld uit de zakken van zijn volgers te kloppen. Wat dat betreft kan het geplaatst worden in het rijtje van Jomanda, Scientology en Bernard Madoff met een dikke laag 'de aarde is plat!' eroverheen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Oei, ben je niet bang dat Wendy straks ook bij jou op de stoep staat?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:17 schreef Puddington het volgende:
bekend white supremacist Kyle Rittenhouse
Well, that escalated quickly.quote:"He went there to help people.
quote:
Voor Trump no doubt alleen maar een bevestiging dat China Biden heeft geholpen om de verkiezingen te winnenquote:
Geen hertelling in Arizona in ieder geval. Of het verschil moet nog onder de 0,1 procent duiken, maar dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
De 306 kiesmannen zijn nu wel 100% zeker binnen.
Arizona gecalled, Georgia wacht nog een hertelling maar gezien de cijfers en resterende stemmen verandert daar ook niets substantieels meer.
Dat zal. Het begon natuurlijk allemaal met het virus dat China heeft losgelaten om Trump te ondermijnen. Hij heeft dit al jaren aan zien komen. Als enige, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Trump no doubt alleen maar een bevestiging dat China Biden heeft geholpen om de verkiezingen te winnen
En never forget, zonder Trump waren er miljoenen doden geweest. Echt waar.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zal. Het begon natuurlijk allemaal met het virus dat China heeft losgelaten om Trump te ondermijnen. Hij heeft dit al jaren aan zien komen. Als enige, uiteraard.
Toch gek, ik meende dat Eric Trump eerst verkondigde dat er na de verkiezingen plotseling geen Corona meer zou zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zal. Het begon natuurlijk allemaal met het virus dat China heeft losgelaten om Trump te ondermijnen. Hij heeft dit al jaren aan zien komen. Als enige, uiteraard.
Joh, dat was maanden geleden, dat telt niet meer. Da's een visie dingetje, moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch gek, ik meende dat Eric Trump eerst verkondigde dat er na de verkiezingen plotseling geen Corona meer zou zijn.
Gisteren werd ruim 163k nieuwe besmettingen gemeld. Volgens de NYT is dat een stijging van 72 procent ten opzichte van twee weken geleden. In dit tempo zit de VS binnen een paar weken op 300k besmettingen per dag. Logischerwijs stijgt dan ook het aantal sterfgevallen aanzienlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:05 schreef BlackLining het volgende:
Een beetje afhankelijk van hoe de pandemie zich overigens verder verspreidt in de VS bewegen we richting de 300k doden. We zitten nu op 248k en er vallen er per dag zo'n 1.000. We gaan dus wel zo'n beetje rond 20 januari die mijlpaal passeren. Gezien de huidige trend in de besmettingen vermoed ik net ervoor, maar anders had ik er geld op ingezet dat Trump voor de insteek zou kiezen dat zie je wel, onder Biden zijn er 300k doden gevallen!!Veel, voor een virus wat net de griep is, al lang weg is, tevens nooit heeft bestaan en nog uit China komt ook.
Meestal zet zo'n tempo niet lang door als het aantal besmettingen al heel hoog is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren werd ruim 163k nieuwe besmettingen gemeld. Volgens de NYT is dat een stijging van 72 procent ten opzichte van twee weken geleden. In dit tempo zit de VS binnen een paar weken op 300k besmettingen per dag. Logischerwijs stijgt dan ook het aantal sterfgevallen aanzienlijk.
Als je afdoende maatregelen neemt niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meestal zet zo'n tempo niet lang door als het aantal besmettingen al heel hoog is.
Inderdaad treed er in ieder geval op het oog altijd een soort saturatie op, het is alleen de vraag voor de VS wanneer dat gaat zijn. 300k besmettingen gemelde per dag komt overeen met 15k hier, en dat is ook niet heel ver uit beeld geweest en is in België bijvoorbeeld gewoon gehaald.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meestal zet zo'n tempo niet lang door als het aantal besmettingen al heel hoog is.
300.000 dan ga je rap richting het aantal gesneuvelde Amerikaanse millitairen in De Tweede Wereldoorlog. Maar dat waren toch maar losers aldus Trump.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:05 schreef BlackLining het volgende:
Een beetje afhankelijk van hoe de pandemie zich overigens verder verspreidt in de VS bewegen we richting de 300k doden. We zitten nu op 248k en er vallen er per dag zo'n 1.000. We gaan dus wel zo'n beetje rond 20 januari die mijlpaal passeren. Gezien de huidige trend in de besmettingen vermoed ik net ervoor, maar anders had ik er geld op ingezet dat Trump voor de insteek zou kiezen dat zie je wel, onder Biden zijn er 300k doden gevallen!!Veel, voor een virus wat net de griep is, al lang weg is, tevens nooit heeft bestaan en nog uit China komt ook.
300k doden? Dat tikken ze ruim voor kerst al wel aan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Ik doel echt op het aantal doden, vermoed dat dat in de week voor of na 20 januari de 300k grens over gaat. Als het voor die tijd is, denk ik dat Trump het strak negeert. Maar als dat onder Biden gebeurt..
Is die besmettingsgraad wel mogelijk. Op een gegeven moment moet het demografisch gezien toch afvlakken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gisteren werd ruim 163k nieuwe besmettingen gemeld. Volgens de NYT is dat een stijging van 72 procent ten opzichte van twee weken geleden. In dit tempo zit de VS binnen een paar weken op 300k besmettingen per dag. Logischerwijs stijgt dan ook het aantal sterfgevallen aanzienlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |