Dat is wel een flinke maaltijd zeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ecto gespot
Haal er even een expert bij.
@:jr-style-93
Ik heb geen feesboek allen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat item met die kinderen is ongeveer overal op de socials voorbij gekomen.
Wat was het onderwerp?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat was echt te treurig voor woorden.
Kinderen voor zo’n onderwerp gebruiken.
wil je wel reageren op mijn emotionele berichtenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
* onlogisch klikt weg
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
* onlogisch klikt weg
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, dat is echt een onderwerp voor kinderen. Greta approves.
Dat is erg verstandig.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren The Boys weer eens geprobeerd.
Ik kon hem nu wat beter waarderen, misschien kijk ik seizoen 1 wel helemaal af
@:lange_lans
The Crown is best prima.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen aan die serie.
Zou jij deze aanraden? Ik zag een clip van thatcher en diana, leek sprekend op ze.
Deze staat op de lijst.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:43 schreef Caland het volgende:
Heeft iedereen the Queen’s gambit al gezien nav mijn tip (9/10) laatst
Neem aan van wel
Vond seizoen 2 wel minder.quote:Op woensdag 11 november 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bleef me bij the crown wel vermaken eigenlijk. Maar dat heb ik al snel met Britse series, hij is historisch gezien ook wel heel accuraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |