Het bespotten en nadoen van een gehandicapte journalist daarentegen....quote:Op woensdag 11 november 2020 10:50 schreef Scheepskok het volgende:
Trump is geen slecht mens. Hij is vooral zakenman en hij is wat kinderlijk. Kan slecht tegen zijn verlies en kan moeilijk tegen kritiek. Dat maakt je nog geen hufter.
Eigenlijk is dat ook kinderlijk gedrag. Pestgedrag.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het bespotten en nadoen van een gehandicapte journalist daarentegen....
[ afbeelding ]
Goedpraten en wegkijken...quote:Op woensdag 11 november 2020 10:55 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook kinderlijk gedrag. Pestgedrag.
Iets wat een president onwaardig is.
Ik praat het niet goed. Maar als er termen als hufter genoemd worden, denk ik meer aan Stalin, Mao en Pinochet.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goedpraten en wegkijken...
Lol. Dan neig ik toch naar 'massamoordenaar'. Vind hufter prima passen voor Trump.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed. Maar als er termen als hufter genoemd worden, denk ik meer aan Stalin, Mao en Pinochet.
Ah ja daar heb je hetquote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed. Maar als er termen als hufter genoemd worden, denk ik meer aan Stalin, Mao en Pinochet.
Wat een onzin. Je hoeft geen massa moordenaar te zijn om een hufter te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik vind Trump geen slecht mens. Ik ben het niet met hem eens, maar dat is iets anders. Wel vind ik Joe Biden een verademing, omdat hij misschien eindelijk eens denkt aan ziektekostenverzekering voor iedereen en hij menselijk is. Dat was Trump niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hoeft geen massa moordenaar te zijn om een hufter te zijn.
Ah ja, natuurlijk. En hoe bereikt hij dat bijvoorbeeld dan door Poetin eerder te geloven dan zijn eigen veiligheidsdiensten?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:09 schreef Scheepskok het volgende:
Als je vijand een klootzak is, Putin, zul je er zelf ook een moeten zijn om hem te gronde te richten.
Uuh dat klopt gewoon hoor chefquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen en smakelijk gelachen.
En fatsoenlijke president en fatsoenlijk mens weet die kans wel af te dwingen door zijn daden. Of wou je zeggen, dat Obama alle kansen kreeg van zijn tegenstanders toen hij aantrad?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trump heeft nooit een eerlijke kans gehad van zijn tegenstanders.
Oh jawel hoor, maar zijn persoonlijkheid en verkiezingsbeloften wekten al weinig vertrouwen. En hij heeft ook geen enkel moment laten zien dat dat vooroordeel onjuist was.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wees eerlijk, dit was best grappig.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het bespotten en nadoen van een gehandicapte journalist daarentegen....
[ afbeelding ]
Als je het IQ van een demente stoeptegel en het morele kompas van Caligula hebt misschien wel ja.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, dit was best grappig.
heb je bewust Hitler weggelaten of was dat per ongeluk?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:00 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Nu niet je status als één echte Mikey op het spel zetten.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hitler schaar ik onder de categorie demon.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
heb je bewust Hitler weggelaten of was dat per ongeluk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |