Hoe weet je dat? Bewijs dat eens?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Gek dat bze bij andere states en counties wel kloppen, en net in deze niet. opvallend
hij mag deze staat hebben als er echt fraude is gepleegd, oh wacht dan is Biden nog steeds presidentquote:Op woensdag 11 november 2020 11:02 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Gek dat bze bij andere states en counties wel kloppen, en net in deze niet. opvallend
Het geeft juist aan dat er helemaal niets vreemd is aan de uitslag.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen linkje wat verheldering geeft, het pretendeert dat er fraude is omdat er zogenaamd een wiskundige wet overtreden wordt wat hier al meermaals besproken en debunked is. Sorry.
in Florida en Texas is alles eerlijk gegaan, snap dat danquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Bewijs dat eens?
Oh, wacht, je bewijs is dat Trump roept dat het niet klopt? Maar waarom klopt het wel in Florida dan behalve dat Trump er wint?
ik had een link gepost naar veritas maar dat mag hier niet (2 posts boven je), staat niet op youtubequote:Op woensdag 11 november 2020 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan even een Youtube-link inderdaad.
Want niks zegt mij nu dat dit zuivere koffie is.
BIj meerdere links van jou krijgen users malware waarschuwingen, ik zou je willen verzoeken om wat voorzichtiger te zijn met wat je post.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:06 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
ik had een link gepost naar veritas maar dat mag hier niet (2 posts boven je), staat niet op youtube
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:06 schreef Fretwork het volgende:
Vooropstaand dat ik volledig overtuigd ben dat er geen grootschalige fraude is gepleegd of georkestreerd ben ik wel enorm benieuwd naar de aangeleverde stukken.
Als die dude inderdaad niet z'n verklaring heeft ingetrokken is dat ook nog wel interessant om te volgen. Al lees ik ook dat hij gofundme is gestart en al 136k had binnengeharkt.
je weet dat Project Veritas ook niet 100% zuivere koffie is toch ?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:06 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
ik had een link gepost naar veritas maar dat mag hier niet (2 posts boven je), staat niet op youtube
Die veritaslink had ik inderdaad uitvoerig gecheckt, en daar is, behalve stemmingsmakerij, weinig mis mee volgens mijn scannersquote:Op woensdag 11 november 2020 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BIj meerdere links van jou krijgen users malware waarschuwingen, ik zou je willen verzoeken om wat voorzichtiger te zijn met wat je post.
ik heb nog geen antwoord welke virusscanner of iets dergelijksquote:Op woensdag 11 november 2020 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BIj meerdere links van jou krijgen users malware waarschuwingen, ik zou je willen verzoeken om wat voorzichtiger te zijn met wat je post.
Ik volg een golden getriever op Instagram waarvan gisteravond bekend werd dat hij een hartstoornis had, en middels GoFundMe was er binnen 4 uur 20 ruggen opgehaald.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:06 schreef Fretwork het volgende:
Vooropstaand dat ik volledig overtuigd ben dat er geen grootschalige fraude is gepleegd of georkestreerd ben ik wel enorm benieuwd naar de aangeleverde stukken.
Als die dude inderdaad niet z'n verklaring heeft ingetrokken is dat ook nog wel interessant om te volgen. Al lees ik ook dat hij gofundme is gestart en al 136k had binnengeharkt.
Het is ook niet gebruikelijk om linkdumps te posten als reactie.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:06 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
hij vroeg om bewijs dat het die man was dus ik post een l;ink daarheen met een foto en video van die manquote:Op woensdag 11 november 2020 11:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is ook niet gebruikelijk om linkdumps te posten als reactie.
Je post een quote, plaatst een bronvermelding erbij als link en beargumenteert het eventueel (mits het binnen de policy valt).
Het is een discussieforum, geen linkdumpforum.
Wat wil je hier precies mee zeggenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik volg een golden getriever op Instagram waarvan gisteravond bekend werd dat hij een hartstoornis had, en middels GoFundMe was er binnen 4 uur 20 ruggen opgehaald.
Your argument is not valid.
Prima hoor als jij liever Veritas gelooft dan de USPS LEO's. Maakt je alleen niet erg geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:10 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
hij vroeg om bewijs dat het die man was dus ik post een l;ink daarheen met een foto en link van die man
een primaire bron zelfs
Wel een hele subjectieve bron natuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 11:10 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
hij vroeg om bewijs dat het die man was dus ik post een l;ink daarheen met een foto en link van die man
een primaire bron zelfs
ja kan wel zoveel zeggen maar als je omgekocht ben dan is een leugentje snel gemaakt hequote:Op woensdag 11 november 2020 11:10 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
hij vroeg om bewijs dat het die man was dus ik post een l;ink daarheen met een foto en video van die man
een primaire bron zelfs
Daar ging het niet op, die man post dat hij zijn verklaring niet in heeft getrokken. ik post dat filmpje, de user wil dat ik bewijs dat dat niet een random figuur is maar echt die man zelf. ik post een linkje naar een eerder filmpje met hem.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima hoor als jij liever Veritas gelooft dan de USPS LEO's. Maakt je alleen niet erg geloofwaardig.
link naar de debunk? bewijs? of is dit ongefundeerdquote:Op woensdag 11 november 2020 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen linkje wat verheldering geeft, het pretendeert dat er fraude is omdat er zogenaamd een wiskundige wet overtreden wordt wat hier al meermaals besproken en debunked is. Sorry.
klopt, vandaar dat ik dit het minst overtuigende vind van alle bewijzen. echter wel duidelijk om te laten zien dat niews gemanipuleerd wordtquote:Op woensdag 11 november 2020 11:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja kan wel zoveel zeggen maar als je omgekocht ben dan is een leugentje snel gemaakt he
link, bron?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
In Michigan en Georgia hebben de rechters alle rechtszaken al verworpen van vermeende fraude
in PA willen ze ook zo snel mogelijk uitspraak hebben.
Er is tot nu toe geen enkel bewijs geleverd voor fraude door het legal team van Trump, het is vooral veel theater in de rechtbanken.![]()
![]()
in een rechtbank mag je niet liegen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |