Wonnen niet van Letland toch? (lol)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En later Heinz . Eigenlijk hadden ze niet veel te zoeken op dat toernooi
Hamstring.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:03 schreef GGMM het volgende:
Dat van Ake heb ik gemist waarom is hij eraf
Dat moet haast wel een blessure zijn
0-1
Op het EK is ook een Europese finale.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben we niet zoveel aan.
hamstringquote:Op woensdag 11 november 2020 21:03 schreef GGMM het volgende:
Dat van Ake heb ik gemist waarom is hij eraf
Dat moet haast wel een blessure zijn
0-1
Ik ben niet bang dat we die gaan halen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Op het EK is ook een Europese finale.
Ja die hadden toen 1 aardige speler , die spits Verpakovkis (?)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonnen niet van Letland toch? (lol)
Nederland was toen ook vrij matig. Ik snapte de Tsjechië hype dat toernooi ook niet, zo'n goed voetbal speelden die ook weer niet. Ja Nedved was wel erg goed toen.
Ik wist dat iemand deze ging maken maar dat jij hem maakt stelt me dan toch een beetje teleurquote:
Tsjechen hadden toen wel gewoon van Griekenland moeten winnen natuurlijk. Maar ja wie niet eigenlijk dat toernooi.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die hadden toen 1 aardige speler , die spits Verpakovkis (?)
Verder was het ook geen toeval dat de Tsjechen ten onder gingen toen Nedved geblesseerd uitviel . Baros was toen hun godenspits maar die was daarna verder ook niks
Toen hij nog bij Ajax speelde kon hij niet snel genoeg opdonderen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
In het Ajax topic vinden sommigen dat Veltman heel erg ondergewaardeerd wordt.
Vergeet ook cultheld Igors Stepanovs niet, de enige blanke speler van Beveren.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die hadden toen 1 aardige speler , die spits Verpakovkis (?)
Verder was het ook geen toeval dat de Tsjechen ten onder gingen toen Nedved geblesseerd uitviel . Baros was toen hun godenspits maar die was daarna verder ook niks
Goed voor de manager.quote:
Rusland won ervan (lol)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsjechen hadden toen wel gewoon van Griekenland moeten winnen natuurlijk. Maar ja wie niet eigenlijk dat toernooi.
Het is @Mexicanobakker humor inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand deze ging maken maar dat jij hem maakt stelt me dan toch een beetje teleur
Beveren met 10 Ivorianen genotquote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook cultheld Igors Stepanovs niet, de enige blanke speler van Beveren.
Oranjquote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
Spanje B/C houdt Oranj doodsimpel van zich af.
Misschien vinden ze het een hele aardige jongenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom wordt hij iedere keer opgeroepen?
Mensenhandelgenotquote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vergeet ook cultheld Igors Stepanovs niet, de enige blanke speler van Beveren.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ben nog elke dag blij dat hij weg is.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Doe je ook de oudejaarsconference?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het een hele aardige jongen
Moet jij weten.quote:
‘Haalt altijd wel een zesje’quote:Op woensdag 11 november 2020 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom wordt hij iedere keer opgeroepen?
Maar het kan wel . Dan komen ze met het excuus '' Nou , ben je blij met Schuurs dan ??''quote:
Zo oud is Karina niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe je ook de oudejaarsconference?
Heb je Haps er al ingewisseld? (anders ben je niet goed bij je hoofd)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat telt toch niet voor scorito dus lekker boeiend
Net als Babel, die doet zo goed zijn best (aldus Frank).quote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het een hele aardige jongen
Ja sowieso beter dan Youpquote:Op woensdag 11 november 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe je ook de oudejaarsconference?
Ik speel met Max, Haps en Mazraoui (Bazoer bank)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je Haps er al ingewisseld? (anders ben je niet goed bij je hoofd)
Jammer, in de grindbak.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://streamable.com/9lvqhf
Maxgod
panklaarquote:Op woensdag 11 november 2020 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maxgod
Ja dat merk ik.quote:
Ik zal eerlijk zijn davyquote:Op woensdag 11 november 2020 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maxgod
Dit maar kijken tijdens de 2e helft, absolute aanraderquote:Op woensdag 11 november 2020 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beveren met 10 Ivorianen genot
gezelligquote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat merk ik.
Ik blijf ervoor thuis(Voor jou, niet voor Youp)
Maar Mazraoui scoort bijna nooit en geeft zelden een assist. (en zal wel duur zijn?)quote:Op woensdag 11 november 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik speel met Max, Haps en Mazraoui (Bazoer bank)
Wat vind jij van de voetballer Koopmeiners?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
Koopmeiners heeft over een paar jaar ook zo'n kapsel als Klaassen.
Maar dan wordt het 0-13.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Gerard Moreno moet dichter naar het doel spelen.
En dan komt er ook nog een bijna identieke broertje aan, waar ik nu al geen zin in heb.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
Koopmeiners heeft over een paar jaar ook zo'n kapsel als Klaassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |