Wat is er erg aan ham en ananas heequote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat er ham en ananas op zit gok ik.
Tenslotte heb ik niemand ooit kritiek zien hebben op de pizza margherita.
Of augurk en vanillevlaquote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Scuidward het volgende:
TS doet zeker ook altijd smarties en dropslierten op zijn pannenkoek?
Nee hee, maar dat is heel wat anders heequote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe toch ook geen slagroom tussen mijn frikadel?
Is het niet juist een hype dat iedereen pizza Hawaii smerig vind omdat ze zogenaamd zo pretentieus moeten zijn?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Selenophilia het volgende:
Het is een een soort van hype op internet net als dat iedereen zogenaamd super overrated helemaal ongelofelijk dol is op nutella.
Masaal haten(in dit geval) op iets is de hype.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:22 schreef boskameel het volgende:
[..]
Is het niet juist een hype dat iedereen pizza Hawaii smerig vind omdat ze zogenaamd zo pretentieus moeten zijn?
Uh, nee.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Selenophilia het volgende:
Het is een een soort van hype op internet net als dat iedereen zogenaamd super overrated helemaal ongelofelijk dol is op nutella.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |