Wat is er erg aan ham en ananas heequote:Op woensdag 11 november 2020 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat er ham en ananas op zit gok ik.
Tenslotte heb ik niemand ooit kritiek zien hebben op de pizza margherita.
Of augurk en vanillevlaquote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef Scuidward het volgende:
TS doet zeker ook altijd smarties en dropslierten op zijn pannenkoek?
Nee hee, maar dat is heel wat anders heequote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe toch ook geen slagroom tussen mijn frikadel?
Is het niet juist een hype dat iedereen pizza Hawaii smerig vind omdat ze zogenaamd zo pretentieus moeten zijn?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Selenophilia het volgende:
Het is een een soort van hype op internet net als dat iedereen zogenaamd super overrated helemaal ongelofelijk dol is op nutella.
Masaal haten(in dit geval) op iets is de hype.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:22 schreef boskameel het volgende:
[..]
Is het niet juist een hype dat iedereen pizza Hawaii smerig vind omdat ze zogenaamd zo pretentieus moeten zijn?
Uh, nee.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Selenophilia het volgende:
Het is een een soort van hype op internet net als dat iedereen zogenaamd super overrated helemaal ongelofelijk dol is op nutella.
En daar is dan juist weer helemaal niks mis mee. Mixed grillquote:Op woensdag 11 november 2020 22:33 schreef murp het volgende:
Net zo erg als mensen mixed-grill eten bij het uit eten gaan!
Precies, net als dat iedereen ineens Nickelback ging haten een tijd terug. Is ook niet mijn band maar dat was ook gewoon een hype.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:12 schreef Selenophilia het volgende:
Mixed grill.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:33 schreef murp het volgende:
Net zo erg als mensen mixed-grill eten bij het uit eten gaan!
Nee shoarma pizza is Italiaansquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee.
Italianen over pizza Hawai:
https://sleutelstad.nl/20(...)as-is-een-marteling/
Alsof je in Nederland authentiek Italiaanse pizza kan krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:24 schreef fespo het volgende:
omdat het niet authentiek Italiaans is. (in Italië kennen ze deze pizza alleen door toerisme)
Ik heb buiten 'het kan niet' weer geen geldig argument gezien waarom het niet kan.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uh, nee.
Italianen over pizza Hawai:
https://sleutelstad.nl/20(...)as-is-een-marteling/
Jawel, maar niet in Nederland.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:55 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen wien zeggen dat Italiaanse pizza zwaar overgewaardeerd is hebben nooit een goede echte Italiaanse pizza gegeten.
Bourgondisch gelul weer hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 22:55 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen wien zeggen dat Italiaanse pizza zwaar overgewaardeerd is hebben nooit een goede echte Italiaanse pizza gegeten.
Dan moet je ze toch juist doodmaken en in plakjes snijden?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:07 schreef Hedera het volgende:
Ik hou wel van Hawaï maar niet van varkens.
Van een Griekquote:Op woensdag 11 november 2020 23:28 schreef The_Emotion het volgende:
Omdat pizza Hawaï misleidend is, het is een Canadese pizza.
De Griekse keuken is nou niet bepaald geweldigquote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
Zoet/zout/hartig is een geweldige combinatie en Pizza Hawaï is een geweldige vondst van die Griekse Canadees.
Maar Pizza Hawaï wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
De Griekse keuken is nou niet bepaald geweldig
Nee,quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 08:13 schreef Nine. het volgende:
Omdat in siroop geconserveerde blikvruchten ranzig zijn
Pizza is dan ook veel populairdere sinds het ook buiten Italië wordt gegeten. Hoe authentiek is het als het uitgestorven had kunnen zijn zonder die buutnlanders?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:24 schreef fespo het volgende:
omdat het niet authentiek Italiaans is. (in Italië kennen ze deze pizza alleen door toerisme)
en hoe lekker dat ook mag zijn, het blijft not done.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:38 schreef spinazieruiker het volgende:
Oliebollen en poffertjes worden alleen in Nederland gegeten en die zijn toch ook niet uitgestorven?
Er zit heel wat ruimte tussen wereldwijd populair en uitgestorven
Dat de pizza wereldwijd meer wordt gegeten doordat er niet-authentiek-Italiaanse varianten zijn ontstaan is een feit. Dat maakt nog niet al die varianten tot een aanwinst
Als een Duitse Mexicaan er in zou slagen om oliebollen populairder te maken door er kaas in te stoppen zou ik dat niet beschouwen als een compliment voor de oliebol![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |