abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196180169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:50 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dus zo lang je niet gevaccineerd ben kan Hetty niet knutselen :o.
Denk dat je wel voorrang krijgt dan
Als ik van Hetty naar een dansfeest mag gaan maar zei ook doen wat ze wil :D
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_196180172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:48 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Ik ben er daarom ook voor dat jij, met je leeftijd genoten als eerst het vaccin mogen :)
Ten eerste heb je de kans dat je er wat ziekjes van wordt en jij als jongere kan daar veel beter tegen in het algemeen. Ten tweede zijn jullie de toekomst en kunnen zo beginnen met het schild te vormen.
Dat gaat meteen heel ver. Dan kom je bijna in een hoeveel doden in de ene generatie weegt op tegen vrijheid in de andere generatie discussie terecht. Ik weet niet of ik dat nou zo’n best plan vind eerlijk gezegd.

Maar ik vind wel dat we daar genuanceerd naar moeten kijken. Sowieso is wat mij betreft het zorgpersoneel als eerste aan de beurt. En kijken we daarna wel verder. Dan hebben we nu ook tijd gekocht om een fatsoenlijk plan te ontwikkelen.
zie email 27 oktober
pi_196180173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dusss.... in deze hele discussie wordt voor het gemak het nuance-stukje maar even weggelaten?
"De minister benadrukt via zijn woordvoerder dat als de eerste groepen zijn gevaccineerd, ook voor hen nog langere tijd alle coronamaatregelen blijven gelden. Regels voor specifieke groepen kunnen pas aan de orde komen als de vaccinatiegraad heel hoog is."
Ja, maar dan verderop:
quote:
Minister De Jonge wilde dat gisteren in gesprek met deze site niet uitsluiten. ,,U moet het zo zien dat bepaalde maatregelen wellicht langer zullen gelden voor mensen zonder vaccinatie”, zei De Jonge. ,,Of dat bepaalde risicogroepen inderdaad weer méér mogen omdat ze al een vaccinatie hebben gehad. Maar dat gaan we echt allemaal nog uitwerken, dat komt er nog aan.”

Niemand in Nederland is verplicht om een vaccin te nemen. Maar in de zorg zal het personeel de druk wel voelen om het te doen, omdat daar gewerkt wordt met kwetsbare patiënten of cliënten. Eerder dit jaar bleek al dat ziekenhuizen erover dachten om personeel zonder vaccin de toegang tot bepaalde afdelingen te weigeren.

Een professor van de universiteit van Oxford opperde om mensen die het vaccin nemen een geldbedrag te geven, om ze te belonen voor hun bijdrage aan de maatschappij. Een ander mogelijk ‘cadeau’ voor gevaccineerden: de vrijheid om weer op vakantie te gaan.
Feit dat hij er uberhaupt over nadenkt en het durft te noemen vind ik een enge gedachte.
pi_196180187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, maar dan verderop:
[..]

Feit dat hij er uberhaupt over nadenkt en het durft te noemen vind ik een enge gedachte.
Ik begrijp de initiële gedachte wel. Het moet alleen zoals 'ie zegt nog ietsje beter uitgewerkt worden. Hij had uiteraard beter niets kunnen zeggen, maar de reactie in dit topic is wel een beetje overtrokken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_196180192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:47 schreef chratnox het volgende:

[..]

Niet over de volgorde, maar over dat hij het voor zich zag dat mensen die gevaccineerd zijn meer mogen:
https://www.ad.nl/dossier(...)vaccinatie~a38416c8/
Sjongejonge, wat een kolder.

En wtf, een 'voordeeltje' voor mensen die het vaccin nemen? Extra subsidie op je zonnepanelen? Een cadeaubon? Exclusieve toegang tot bibliotheken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196180199
Even een ander praktisch probleem als wij de kwetsbaren eerst gaan vaccineren. Een aanwijzing dat iemand kwetsbaar is, is de leeftijd. Die is bij de overheid bekend en daar is dus op te sturen. Maar er zijn ook medische aandoeningen die je kwetsbaarder maken voor het virus. Hoe ga je die mensen selecteren zonder het medisch geheim te schenden? Gewoon op basis van goed vertrouwen: dokter laat u even het aantal kwetsbaren in uw praktijk weten, dan sturen wij u de vaccins toe.
pi_196180202
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kak, premium.
Incognimo
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kak, premium.
Incognito venster gaan dan kan je het lezen.
pi_196180205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik begrijp de gedachte wel. Het moet alleen zoals 'ie zegt nog ietsje beter uitgewerkt worden. Hij had uiteraard beter niets kunnen zeggen, maar de reactie in dit topic is wel een beetje overtrokken.
Daar twijfel ik ook niet aan, en ik weet ook wel dat ik daar zelf aan mee doe. Maar dit is niet de eerste keer dat de Jonge dit soort dingen roept, eerder was het ook al tijdens een kamerdebat een keer. Het is dom van hem om het te zeggen en hij had beter niets kunnen zeggen, want je zaagt aan de stoelpoten van het draagvlak van de maatregelen.
pi_196180212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En wtf, een 'voordeeltje' voor mensen die het vaccin nemen? Extra subsidie op je zonnepanelen? Een cadeaubon? Exclusieve toegang tot bibliotheken?
Vakantie naar keuze *O*
Tap tap tap
pi_196180214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:54 schreef maan_man het volgende:
Even een ander praktisch probleem als wij de kwetsbaren eerst gaan vaccineren. Een aanwijzing dat iemand kwetsbaar is, is de leeftijd. Die is bij de overheid bekend en daar is dus op te sturen. Maar er zijn ook medische aandoeningen die je kwetsbaarder maken voor het virus. Hoe ga je die mensen selecteren zonder het medisch geheim te schenden? Gewoon op basis van goed vertrouwen: dokter laat u even het aantal kwetsbaren in uw praktijk weten, dan sturen wij u de vaccins toe.
Dat gebeurt nu toch ook al met de griepprik via de huisartsen?
pi_196180215
quote:

[..]

Verderop een idee van een Oxford-professor:
quote:
Een professor van de universiteit van Oxford opperde om mensen die het vaccin nemen een geldbedrag te geven, om ze te belonen voor hun bijdrage aan de maatschappij. Een ander mogelijk ‘cadeau’ voor gevaccineerden: de vrijheid om weer op vakantie te gaan.
Toegang tot bibliotheken zou ik 't voor doen!
pi_196180217
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hoezo kinderachtig? Nou... het is niet dat jij er persoonlijk last van hebt als Hetty een vaccinatie krijgt en naar de knutselclub mag.
Natuurlijk wel, want hoe kan Hetty bewijzen dat ze een vaccinatie heeft gehad? Hoe kan de knutselclub dat controleren?
pi_196180219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, maar dan verderop:
[..]

Maakt geen indruk op me, dat stuk. :N
De Jonge geeft aan dat het allemaal nog uitgewerkt moet worden.
Ziekenhuis vind dit, professor vind dat.
pi_196180220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:56 schreef chratnox het volgende:

[..]

Verderop een idee van een Oxford-professor:
[..]

Toegang tot bibliotheken zou ik 't voor doen!
Dat is dus die de facto verplichting waar ik het over had, vind ik ook een groot probleem. Deze keuze zou echt vrij moeten zijn.
zie email 27 oktober
pi_196180221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, want hoe kan Hetty bewijzen dat ze een vaccinatie heeft gehad? Hoe kan de knutselclub dat controleren?
Misschien kunnen ze meteen een chip injecteren.
  dinsdag 10 november 2020 @ 23:58:20 #218
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_196180226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat gaat meteen heel ver. Dan kom je bijna in een hoeveel doden in de ene generatie weegt op tegen doden in de andere generatie discussie terecht. Ik weet niet of ik dat nou zo’n best plan vind eerlijk gezegd.

Maar ik vind wel dat we daar genuanceerd naar moeten kijken. Sowieso is wat mij betreft het zorgpersoneel als eerste aan de beurt. En kijken we daarna wel verder. Dan hebben we nu ook tijd gekocht om een fatsoenlijk plan te ontwikkelen.
Zorg inderdaad ook natuurlijk.
Uiteindelijk zorgt het vaccin er, hopelijk, voor dat je immuun bent en ook niet meer een ander kan besmetten. De 80-ers komen al bijna niet buiten en worden bijna alleen door familie en zorgpersoon besmet.
De impact is mijn inziens daarom groter om de groep te vaccineren wat zich meer beweegt in de samenleving dan iemand die de gehele dag (ook al voor maart dit jaar) achter de geraniums zit.
pi_196180231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Extra vraag op de coronachecklist waarschijnlijk. Dat doen we immers ook op goed vertrouwen.
zie email 27 oktober
pi_196180232
quote:

[..]

Is een willekeurige professor die dat wel leuk lijkt he? ;)
Geen beleid.
pi_196180238
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat gebeurt nu toch ook al met de griepprik via de huisartsen?
Klopt, maar dat is wel een product waar misschien iets minder sprake is van schaarste. Zeker als je mensen die de prik hebben gehad meer vrijheden gaat geven. Dit is ongezien bij de griepprik. Kan mij best voorstellen dat er mensen zijn die een huisarts x duizenden euro's willen toeschuiven onder de tafel om aan gemerkt te worden als kwetsbaar om zo hun vrijheid terug te krijgen.
pi_196180240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:58 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Zorg inderdaad ook natuurlijk.
Uiteindelijk zorgt het vaccin er, hopelijk, voor dat je immuun bent en ook niet meer een ander kan besmetten. De 80-ers komen al bijna niet buiten en worden bijna alleen door familie en zorgpersoon besmet.
De impact is mijn inziens daarom groter om de groep te vaccineren wat zich meer beweegt in de samenleving dan iemand die de gehele dag (ook al voor maart dit jaar) achter de geraniums zit.
Dat zou een overweging kunnen zijn. Alhoewel die oudjes ook onderling best veel contact hebben natuurlijk. Zeker in tehuizen.
zie email 27 oktober
  woensdag 11 november 2020 @ 00:01:21 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196180247
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze meteen een chip injecteren.
Met Reptilian-DNA van Bill Gates erin.
pi_196180256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Met Reptilian-DNA van Bill Gates erin.
Jaa... en dat we dan ons gezicht moeten aanraken als we per ongeluk shapeshiften.. :D
pi_196180261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Daar twijfel ik ook niet aan, en ik weet ook wel dat ik daar zelf aan mee doe. Maar dit is niet de eerste keer dat de Jonge dit soort dingen roept, eerder was het ook al tijdens een kamerdebat een keer. Het is dom van hem om het te zeggen en hij had beter niets kunnen zeggen, want je zaagt aan de stoelpoten van het draagvlak van de maatregelen.
Mja. Beetje dubbel. Enerzijds moet men in Den Haag maar allemaal veel meer open zijn, anderzijds is als ze eens wat gedachten delen waar ze mee bezig zijn meteen een ondermijning van het draagvlak. De enige ondermijning is de reactie; die hele disclaimer die hij nog via zijn woordvoerder benadrukt gewoon negeren en alvast dingen afschieten die nog niet eens bedacht zijn. Of, nog storender, direct weer aangrijpen om te roepen dat de minister eng is.
In Southern Sun
pi_196180265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:00 schreef maan_man het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is wel een product waar misschien iets minder sprake is van schaarste. Zeker als je mensen die de prik hebben gehad meer vrijheden gaat geven. Dit is ongezien bij de griepprik. Kan mij best voorstellen dat er mensen zijn de een huisarts x duizenden euro's willen toeschuiven onder de tafel om aan gemerkt te worden als kwetsbaar om zo hun vrijheid terug te krijgen.
Er is allang sprake van dat specifieke doelgroepen worden aangeschreven voor bijvoorbeeld kindervaccinaties, de griepprik of een bevolkingsonderzoek, dus ik zie geen nieuw probleem ten aanzien van het medisch geheim dat je aankaartte.
pi_196180267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat zou een overweging kunnen zijn. Alhoewel die oudjes ook onderling best veel contact hebben natuurlijk. Zeker in tehuizen.
dat klopt helemaal, maar het merendeel van de ouderen in een tehuis mogen daar niet eens de deur uit (dementie bijv). Dus vaccineer iedereen die er binnenkomt?
pi_196180277
Ik snap oprecht niet hoe je een voorstel voor een vaccinatievolgorde kunt doen zonder bijvoorbeeld de werkzaamheid van het vaccin te begrijpen. Laten we gewoon even de adviezen van de experts afwachten.
pi_196180292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er is allang sprake van dat specifieke doelgroepen worden aangeschreven voor bijvoorbeeld kindervaccinaties, de griepprik of een bevolkingsonderzoek, dus ik zie geen nieuw probleem ten aanzien van het medisch geheim dat je aankaartte.
En hoe zit het met schaarste bij al die dingen die jij noemt? Vrijheden die je krijgt als je eraan meedoet? Daarnaast is bij bijna alles leeftijd een doorslaggevende factor kindervaccinaties en het bevolkingsonderzoek. Bij griepprik is het voornamelijk leeftijd aangevuld met enkele risicogevallen. Maar zoals gezegd minder schaarste en bedenkelijke prikkels.
pi_196180296
Een wijs mens zei eens:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe je een voorstel voor een vaccinatievolgorde kunt doen zonder bijvoorbeeld de werkzaamheid van het vaccin te begrijpen. Laten we gewoon even de adviezen van de experts afwachten.
Opdat het maar gelezen zal worden! :)
pi_196180299
twitter

Gelukkig is er altijd nog wel een stukje Engelse humor in de wereld. De kappers zijn gesloten maar de hondenkappers mogen open blijven.
pi_196180317
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig stond dat ook in het artikel dat ze afgaan op het advies van de gezondheidsraad. Dus dat zal wel goedkomen.
pi_196180321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:09 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er altijd nog wel een stukje Engelse humor in de wereld. De kappers zijn gesloten maar de hondenkappers mogen open blijven.
Uberhaupt, hondentrimmers. :')
Mijn buurvrouw geeft elke 6 weken 40 euro uit om dat kleine kuthondje van haar getrimd te krijgen! :s)
Als je het al nodig vindt, trek je er toch zelf een tondeuse over heen? :{
pi_196180325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mja. Beetje dubbel. Enerzijds moet men in Den Haag maar allemaal veel meer open zijn, anderzijds is als ze eens wat gedachten delen waar ze mee bezig zijn meteen een ondermijning van het draagvlak. De enige ondermijning is de reactie; die hele disclaimer die hij nog via zijn woordvoerder benadrukt gewoon negeren en alvast dingen afschieten die nog niet eens bedacht zijn. Of, nog storender, direct weer aangrijpen om te roepen dat de minister eng is.
Ik heb aangegeven dat ik het eng vind dat hij het uberhaupt als een optie ziet, volgens mij heb ik nergens gezegd dat de minister eng is.

Maargoed, ik begrijp je punt wel. Ik vind het fijn als ze meer open zijn, maar dit is het andere uiterste. Jij deelt toch ook niet elke gedachte die in je opkomt? Ik niet in elk geval :)
pi_196180332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb aangegeven dat ik het eng vind dat hij het uberhaupt als een optie ziet, volgens mij heb ik nergens gezegd dat de minister eng is.

Maargoed, ik begrijp je punt wel. Ik vind het fijn als ze meer open zijn, maar dit is het andere uiterste. Jij deelt toch ook niet elke gedachte die in je opkomt? Ik niet in elk geval :)
Ik probeer me in te houden. O+
pi_196180334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:08 schreef maan_man het volgende:

[..]

En hoe zit het met schaarste bij al die dingen die jij noemt? Vrijheden die je krijgt als je eraan meedoet? Daarnaast is bij bijna alles leeftijd een doorslaggevende factor kindervaccinaties en het bevolkingsonderzoek. Bij griepprik is het voornamelijk leeftijd aangevuld met enkele risicogevallen. Maar zoals gezegd minder schaarste en bedenkelijke prikkels.
Je had het in je oorspronkelijke posting (waar ik op reageerde) niet over schaarste maar over het medisch geheim.

Voor bevolkingsonderzoek is leeftijd vermoedelijk inderdaad de meest gebruikte variabele. Geslacht speelt ook een rol (denk aan screening op baarmoederhalskanker). Maar juist voor de griepprik is er een andere procedure waarbij naast zestigplussers alle personen die extra risico lopen vanwege bijvoorbeeld een long- of hartaandoening een oproep krijgen.
pi_196180338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mijn buurvrouw geeft elke 6 weken 40 euro uit om dat kleine kuthondje van haar getrimd te krijgen! :s)
Mijn hond ging twee keer per jaar naar de trimmer. Sommige vachten kunnen beter geplukt worden. En ze knepen ook de anaalklieren leeg, maakten de tanden en oren schoon en knipten de haartjes tussen de kussentjes weg. En de nagels natuurlijk. Dat doen zij een stuk sneller en beter dan ik, met minder stress voor beide partijen.
Tap tap tap
pi_196180343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik probeer me in te houden. O+
Eiersnijder du fromage.
pi_196180346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Oh, dit gaat écht over hondentrimmers?
pi_196180357
quote:

[..]

Oh daar bedoelde ik jou ook niet mee hoor, dit ging nog over hoe overtrokken er gereageerd werd in dit topic.

Ik deel zeker niet alles wat in me opkomt maar ik denk ook wel eens 'had ik beter nog even voor me kunnen houden'. Menselijk, lijkt me.
In Southern Sun
pi_196180362
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn hond ging twee keer per jaar naar de trimmer. Sommige vachten kunnen beter geplukt worden. En ze knepen ook de anaalklieren leeg, maakten de tanden en oren schoon en knipten de haartjes tussen de kussentjes weg. En de nagels natuurlijk. Dat doen zij een stuk sneller en beter dan ik, met minder stress voor beide partijen.
Ik knipte mijn hond zelf als ik dat nodig vond. Voor nagels ging ik naar de dierenarts, kreeg hij meteen een check-up. Heb nog nooit nagedacht over zijn anaalkliertjes... :@ _O-
pi_196180372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Eiersnijder du fromage.
du champion, las ik hier laatst. :Y
Maar dat gaat niet met die van de Blokker, dus moet de Action open blijven. *O*
Zoiets was het! :D
pi_196180376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:16 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik knipte mijn hond zelf als ik dat nodig vond. Voor nagels ging ik naar de dierenarts, kreeg hij meteen een check-up. Heb nog nooit nagedacht over zijn anaalkliertjes... :@ _O-
Nou als ze daar last van krijgen :X de godganse dag aan die reet likken of ermee over de vloer schuren :r en dat wil je ook niet zelf leegdrukken. De dierenarts kan het ook wel doen, maar als je de boel toch laat plukken en wassen kun je dat er maar meteen bij laten doen.
Tap tap tap
pi_196180385
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dit gaat écht over hondentrimmers?
Ja toch? :?
Weet ik veel. Moest gewoon even mijn frustratie over het kuthondje van de buren kwijt. }:|
pi_196180386
Waarom ging ik googelen op anaalkliertjes?
pi_196180389
Krijg sowieso iets van mensen die alle vreugde omtrent een hoopvolle aankondiging de kop willen indrukken met hun pessimisme. Las laatst dat wij weer naar de hoeren mogen zonder mondkapje als er een goed werkend vaccin is. Ik heb dit heugelijke nieuws gedeeld met mijn vriendin, maar zij ontkent dit en zegt dat ik helemaal niet naar de hoeren mag.
pi_196180394
quote:
9s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:19 schreef Claudia_x het volgende:
LOL _O-
Staat in je cloud gegrift nu!
pi_196180399
quote:
Sorry :@
Tap tap tap
pi_196180402
quote:
Ik durfde het niet aan uit angst wat ik ging zien..
pi_196180403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:20 schreef maan_man het volgende:
Krijg sowieso iets van mensen die alle vreugde omtrent een hoopvolle aankondiging de kop willen indrukken met hun pessimisme. Las laatst dat wij weer naar de hoeren mogen zonder mondkapje als er een goed werkend vaccin is. Ik heb dit heugelijke nieuws gedeeld met mijn vriendin, maar zij ontkent dit en zegt dat ik helemaal niet naar de hoeren mag.
Je moet haar even uitleggen dat het advies van medio oktober komt te vervallen en daarmee het oude advies weer van kracht is: het mag, maar draag een condoom.
pi_196180407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
Je had het in je oorspronkelijke posting (waar ik op reageerde) niet over schaarste maar over het medisch geheim.
Klopt, omdat dit nogal voor de hand ligt.
pi_196180413
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sorry :@
Nee nu zeker geen sorry meer!
Tranen met tuiten van plezier hier! :D _O-
pi_196180416
quote:
Een seksbuddy mag toch nog steeds?
pi_196180429
quote:
Zo, die wist de feestvreugde ff te drukken zeg! :D
pi_196180435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Een seksbuddy mag toch nog steeds?
Kijk? Dit is zo'n voorbeeld.
Ik ga me nu inhouden om 2 onderwerpen te combineren! :)
pi_196180438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:18 schreef Mammietje het volgende:

[..]

du champion, las ik hier laatst. :Y
Maar dat gaat niet met die van de Blokker, dus moet de Action open blijven. *O*
Zoiets was het! :D
Eigenlijk omelette:
pi_196180439
Ik heb tussen neus en lippen door dit andere maatschappelijke probleem voor jullie opgelost: Waarom anaalklieren legen geen goed idee is: advies bij anaalklierproblemen bij honden

... en ga over tot de orde van de dag.
pi_196180456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb tussen neus en lippen door dit andere maatschappelijke probleem voor jullie opgelost: Waarom anaalklieren legen geen goed idee is: advies bij anaalklierproblemen bij honden

... en ga over tot de orde van de dag.
_O-
Komt niet meer goed vandaag! *veegt tranen nog eens weg* _O-
pi_196180466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:26 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Kijk? Dit is zo'n voorbeeld.
Ik ga me nu inhouden om 2 onderwerpen te combineren! :)
De anaalklieren van een seksbuddy legen? Ieder zn ding, maar ik haak af dan
pi_196180473
quote:
Omelette du fromage it is! :D
pi_196180483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dan moet je aan bestialiteit doen, want mensen hebben geen anaalklieren.
pi_196180492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Was meer iets met de eigenaren van die klieren, maar ik laat me niet verleiden! :{w :N :N :M
pi_196180511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En weer.... :{w :N :M
Ik heb een brave avond vanavond. O+
@Kyran en @Salina zouden trots op me zijn. O-)
Is het al 1.00? :{
pi_196180512
M'n vriend vraagt zich af waarom ik altijd zoveel op het forum schrijf (binnenkort vier ik mijn 50.000e posting!) Nou, hierom dus. Exponentiële daling, vaccinatieprogramma's, anaalklieren - waar leer ik niet iets over?
pi_196180523
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:35 schreef Claudia_x het volgende:
M'n vriend vraagt zich af waarom ik altijd zoveel op het forum schrijf (binnenkort vier ik mijn 50.000e posting!) Nou, hierom dus. Exponentiële daling, vaccinatieprogramma's, anaalklieren - waar leer ik niet iets over?
Psies. Hartstikke leerzaam hier! :Y
En tegen die tijd dat hij ook iets over het vaccinatieprogramma wil weten, heb je dit filmpje voor hem:
https://www.nu.nl/281766/(...)urt.html?jwsource=cl
pi_196180581
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik neem aan dat we hier wel op geattendeerd worden door een frontpagebericht? *O*
pi_196181112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

En weer.... :{w :N :M
Ik heb een brave avond vanavond. O+
@:Kyran en @:Salina zouden trots op me zijn. O-)
Is het al 1.00? :{
:W

Geen flauw idee wat ik hier lees vannacht maar jullie hebben schik merk ik, dus ik wrijf maar weer over mijn hart voor de zoveelste keer.

Zit serieus na te denken om te gaan Googlen op anaalklieren maar wil nog wat kunnen slapen dalijk, denk niet dat dat een goed idee is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Salina op 11-11-2020 05:01:04 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196181581
quote:
Beste aflevering ever
  woensdag 11 november 2020 @ 07:31:23 #269
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196181592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn wel anale klieren:
NWS / Man stak vuist in achterste ex-partner: 'Pure vernedering'
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196181695
Goed om te zien dat men woedend is op de plannen van Hugotje met zijn verdeling in de maatschappij van wel en niet gevaccineerden als ik de reacties lees.
pi_196181780
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 04:40 schreef Salina het volgende:

[..]

:W

Geen flauw idee wat ik hier lees vannacht maar jullie hebben schik merk ik, dus ik wrijf maar weer over mijn hart voor de zoveelste keer.

Zit serieus na te denken om te gaan Googlen op anaalklieren maar wil nog wat kunnen slapen dalijk, denk niet dat dat een goed idee is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch weer coulant! O+
Doe maar niet googlen. :N
En ik maar denken dat ik slapeloze nachten had! :s)
  woensdag 11 november 2020 @ 08:48:11 #272
22565 asco
Los in deze tent
pi_196181974
twitter
pi_196181987
Belgen ook massaal aan de commerciële testen zo te zien.
pi_196182027
quote:
VWS: coronaregels blijven voorlopig gelden, ook na start vaccineren
Pas als een substantieel deel van de Nederlandse bevolking straks is ingeënt, kan er flexibeler worden omgegaan met de coronaregels. Dat zegt het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) naar aanleiding van berichten in het AD.

Die krant meldde dat mensen zonder vaccinatie zich mogelijk langer aan de regels moeten houden dan mensen die wél gevaccineerd zijn. Volgens de woordvoerder van het ministerie komt echte versoepeling van de regels pas in beeld als de vaccinatiegraad hoog genoeg is. Ook als het vaccineren straks begint zullen de regels, zoals het houden van anderhalve meter afstand en het dragen van een mondkapje, volgens VWS nog gewoon nodig zijn.
Nos Liveblog

2021:
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196182048
quote:
Man man man.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 11 november 2020 @ 08:59:22 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196182085
twitter
  woensdag 11 november 2020 @ 09:08:51 #277
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196182184
quote:
Ik kan je nu al vertellen dat veel mensen allerlei richtlijnen overboord gaan gooien zodra het vaccineren begint.

Verder zou je verruiming van sporten juist moeten stimuleren als Ministerie van Volksgezondheid zijnde.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:09:47 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_196182191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik kan je nu al vertellen dat veel mensen allerlei richtlijnen overboord gaan gooien zodra het vaccineren begint.
Dan straffen ze ons wel weer met een horecasluiting.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:11:49 #279
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_196182210
quote:
19s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:09 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dan straffen ze ons wel weer met een horecasluiting.
Als de horeca dan nog niet open is dan sluiten ze gewoon het internet af na 18 uur 's avonds. Ze moeten toch iets om de urgentie duidelijk te maken. :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 11 november 2020 @ 09:14:21 #280
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196182233
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:11 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Als de horeca dan nog niet open is dan sluiten ze gewoon het internet af na 18 uur 's avonds. Ze moeten toch iets om de urgentie duidelijk te maken. :')
Of dat je om 10:30 en 15:30 en 20:30 vanaf een vaste telefoonlijn thuis belt naar een meldnummer. Soort ouderwets stempelen
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196182245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 07:53 schreef kol7680 het volgende:
Goed om te zien dat men woedend is op de plannen van Hugotje met zijn verdeling in de maatschappij van wel en niet gevaccineerden als ik de reacties lees.
80 jaar geleden hadden ze daar gele sterren voor.

Wat een griezel, met z'n cokegok.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:16:10 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196182257
Hoe willen ze er trouwens voor zorgen dat 'mensen zonder vaccinatie zich langer aan de regels moeten houden'.

Moet ik dan mijn vaccinatieboekje meenemen als ik een frietje ga halen bij de lokale snackbar of als ik een terrasje wil pakken? Hou toch op.
pi_196182295
quote:

[..]

Maar het is juist fijn als ze al dit soort dingen noemen, dan kunnen mensen erop reageren.

Als ze erover denken en het niet zeggen komt het straks gewoon als verassing over ons...
#WeesGeenWhales
  woensdag 11 november 2020 @ 09:20:13 #284
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196182312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

80 jaar geleden hadden ze daar gele sterren voor.

Wat een griezel, met z'n cokegok.
Daarna wil hij natuurlijk nog een digitaal logboek, zodat ze snel kunnen uitlezen hoe en waar niet-gevaccineerden zich verplaatsen in de maatschappij.
pi_196182320
quote:
Ik zal het je sterker vertellen: mag nu ook al. Sekswerkers zijn expliciet uitgezonderd van de mondkapjesplicht 😌

De clubs en ramen zijn wel dicht, maar je mag nog steeds gewoon als escort werken of via een site :)

Hell, ik heb vanavond zelfs weer eens een date, hij heeft super leuke ideetjes én ik heb daarna geld om een paar boeken te kopen die ik wil hebben hehe
#WeesGeenWhales
pi_196182322
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe willen ze er trouwens voor zorgen dat 'mensen zonder vaccinatie zich langer aan de regels moeten houden'.

Moet ik dan mijn vaccinatieboekje meenemen als ik een frietje ga halen bij de lokale snackbar of als ik een terrasje wil pakken? Hou toch op.
Ja, bijvoorbeeld.
In Southern Sun
  woensdag 11 november 2020 @ 09:23:22 #287
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196182349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, bijvoorbeeld.
Piet Friet heeft helemaal het recht niet om mijn medische gegevens zomaar even in te mogen zien.

Verder is het praktisch sowieso totaal niet uitvoerbaar natuurlijk.
pi_196182352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

Nee, je krijgt een kroontje op je mouw gespeld.

We hadden het hier gisterenavond uitvoerig over in dit topic, uitvoerbaarheid is denk ik laag :)

Ik heb wel vast popcorn gepakt voor het debat vandaag, gaat vast feest worden (er komt toch wel een debat en technische briefing hoop ik?)
pi_196182356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Piet Friet heeft helemaal het recht niet om mijn medische gegevens zomaar even in te mogen zien.
Precies. Dus je begrijpt nu zelf ook wel dat dit nogal overtrokken geredeneerd is toch?
In Southern Sun
pi_196182369
quote:
Wat is de grap?
#WeesGeenWhales
pi_196182411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Verder is het praktisch sowieso totaal niet uitvoerbaar natuurlijk.
Als ze dat echt willen winnen ze hoor, want Piet friet wil wel weer klanten, dus zal jou vragen om het vrijwillig te laten zien. En anders krijg jij geen friet. Niet alleen bij Piet friet niet, nergens niet.

Kijk, makkelijkste voor iedereen is natuurlijk als iedereen zich straks gewoon braaf laat vaccineren. Zijn we ook zo snel mogelijk van die tyfus 1.5m af.
#WeesGeenWhales
pi_196182418
We moeten aan van alles wennen, maar uiteindelijk wordt alles 'gewoon'.
Dus een chip moet kunnen toch?
pi_196182430
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:23 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nee, je krijgt een kroontje op je mouw gespeld.

We hadden het hier gisterenavond uitvoerig over in dit topic, uitvoerbaarheid is denk ik laag :)

Ik heb wel vast popcorn gepakt voor het debat vandaag, gaat vast feest worden (er komt toch wel een debat en technische briefing hoop ik?)
Oh ja, ik ben benieuwd wat de kamer gaat zeggen over deze verkapte verplichting en het feit dat rutte en Hugo de clown elkaar tegenspreken 😂
#WeesGeenWhales
pi_196182440
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:29 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Als ze dat echt willen winnen ze hoor, want Piet friet wil wel weer klanten, dus zal jou vragen om het vrijwillig te laten zien. En anders krijg jij geen friet. Niet alleen bij Piet friet niet, nergens niet.

Kijk, makkelijkste voor iedereen is natuurlijk als iedereen zich straks gewoon braaf laat vaccineren. Zijn we ook zo snel mogelijk van die tyfus 1.5m af.
Ja dat is heel leuk, maar dat vaccineren is niet in een weekje gebeurd. Dat is juist het probleem. Daar misschien maaaanden overheen.
Tap tap tap
  woensdag 11 november 2020 @ 09:31:01 #295
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_196182442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:25 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Wat is de grap?
Ik denk dat hij bedoelt dat je 2021 ook wel af kan schrijven. Geen festivals, sport of andere evenementen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_196182461
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:31 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat je 2021 ook wel af kan schrijven. Geen festivals, sport of andere evenementen.
Inderdaad dat is wat ik bedoel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196182462
quote:

[..]

Ik denk dat je daar het beste rekening mee kunt houden. Alles wat dan wel doorgaat is een meevaller.
pi_196182463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:29 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Even los van dat @Da_Sandman me wel overtuigd heeft gisterenavond dat de reactie overtrokken was, dit is wel het andere uiterste. Wat is de volgende stap? Wel irritant dat ze niet bij je binnen kunnen kijken of je niet meer dan 4 mensen thuis hebt? Of even zeker weten dat je geen videos op je PC hebt staan die klaar zijn om geupload te worden die mensen onwelgevallig zijn?

Het makkelijkste voor iedereen is als het onderdeel van het rijksvaccinatieprogramma is, meeste mensen laten zich dan echt wel vaccineren. Maar ik sta ook niet vooraan voor een vaccin wat maar beperkt getest is en waar geen idee is wat de effecten op lange termijn zijn.
  woensdag 11 november 2020 @ 09:32:47 #299
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196182467
quote:

[..]

Als ze dom zijn gaan ze inderdaad alles verbieden in 2021, ook als de ziekenhuizen weer helemaal leeg zijn.
pi_196182471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als ze dom zijn gaan ze inderdaad alles verbieden in 2021.
Ik ga er voor het gemak vast vanuit. Ik zie niet gebeuren met de huidige instelling dat ze openstaan voor initiatieven uit het bedrijfsleven om wel zaken wel mogelijk te maken.
pi_196182476
Ik zie het al helemaal voor me, mensen die als eerste gevaccineerd zijn gaan lekker verder met hun leven en op verjaardagen zitten ik en nog drie anderen uit elkaar in de tuin want wij zijn nog niet gevaccineerd :D
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')