abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196168614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Omdat een dergelijk onderzoek de boel ook kan legitimeren. Kun je nooit het verwijt krijgen dat je het niet hebt willen zien oid.
Moet er dan ook een onderzoek komen bij alle pizzeria's of er een kelder is, waar wellicht kindermisbruik plaatsvindt?
Als na zo'n onderzoek blijkt dat er geen kelder is, zal menigeen zeggen dat de onderzoekstechnieken niet goed genoeg waren, en de kelder wellicht dieper zit.
Er zijn nog nooit geruchten geweest mbt kindermisbruikkelders in pizzeria's en er zijn ook nog nooit geruchten geweest van verkiezingsfraude. Zeker niet als de republikeinen wonnen.
Geen klacht van Obama in 2016. Geen klacht van de Remainers bij de uitslag van Brexit. Niks. Waarom nu deze complot-hysterie ineens?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_196168628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom jij het op blijft nemen voor de Republikeinen. Wat zo'n McConnel doet, slaat toch nergens op? Hij viert de overwinningen in de Senaat, maar weigert vervolgens de overwinning van Biden te erkennen.

En welke geruchten van fraude? Dus omdat de Trump-campagne zomaar wat roept - zonder bewijs - moeten er maar grootschalige onderzoeken worden gehouden?
Ik blijf het opnemen voor de redelijkheid. Sommigen doen hier alsof alle Republikeinen gekke wappies zijn. Totaal extreme figuren. Dat is net zo onwaar als alle Democraten communisten noemen.

Maar er is nu door al die geruchten wel een zweem van onbetrouwbaarheid over deze verkiezingen komen hangen, ondanks dat ook ik weet dat het helemaal niet terecht is. Maar als je met een onderzoek je best kunt doen dat weg te nemen, laten zien dat je er echt naar hebt gekeken, dan is dat een kleine moeite met misschien een grote opbrengst.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_196168629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt geruchten ook onderzoeken, door een commissie oid. Dat gebeurt wel vaker en hoeft helemaal niet zo lang te duren.
Je kunt ook onderzoeken starten en tegelijkertijd Biden als winnaar aanwijzen. Maar dat weigeren de Republikeinen te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196168652
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Moet er dan ook een onderzoek komen bij alle pizzeria's of er een kelder is, waar wellicht kindermisbruik plaatsvindt?
Als na zo'n onderzoek blijkt dat er geen kelder is, zal menigeen zeggen dat de onderzoekstechnieken niet goed genoeg waren, en de kelder wellicht dieper zit.
Er zijn nog nooit geruchten geweest mbt kindermisbruikkelders in pizzeria's en er zijn ook nog nooit geruchten geweest van verkiezingsfraude. Zeker niet als de republikeinen wonnen.
Geen klacht van Obama in 2016. Geen klacht van de Remainers bij de uitslag van Brexit. Niks. Waarom nu deze complot-hysterie ineens?
Clinton, niet Obama. Ik weet niet waar het precies vandaan komt maar het is wel iets wat sterk opkomt de laatste 5-6 jaar inderdaad. Het begon natuurlijk allemaal met het birther verhaal over Obama en toen dat resoneerde ging men op die voet door.
En het resoneerde vanwege ressentiment en racisme. Laten we daar duidelijk over zijn.
  dinsdag 10 november 2020 @ 13:09:38 #291
458679 Ruse
Super, man
pi_196168663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had dit al eerder een keer geplaatst er zijn legal loopholes aanwezig waardoor Trump toch president kan worden zonder EV.

damn :{
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_196168665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:06 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik blijf het opnemen voor de redelijkheid. Sommigen doen hier alsof alle Republikeinen gekke wappies zijn. Totaal extreme figuren. Dat is net zo onwaar als alle Democraten communisten noemen.

Maar er is nu door al die geruchten wel een zweem van onbetrouwbaarheid over deze verkiezingen komen hangen, ondanks dat ook ik weet dat het helemaal niet terecht is. Maar als je met een onderzoek je best kunt doen dat weg te nemen, laten zien dat je er echt naar hebt gekeken, dan is dat een kleine moeite met misschien een grote opbrengst.
Sorry, maar de GOP heeft alle redelijkheid laten varen. Slechts drie senatoren hebben de overwinning van Biden erkend en hun felicitaties overgebracht. Twee GOP-senatoren eisen het ontslag van de (Republikeinse) Secretary of State van Georgia omdat hij verklaarde dat er geen bewijs is voor een verkiezingsfraude. Ted Cruz en Lindsey Graham herhalen letterlijk de leugens van Trump, die claimt dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196168679
quote:

[..]

Hanca, een groot deel van de Trump kiezers zegt ronduit dat ze geloven in QAnon samenzweringen, een groot deel van die zelfde kiezers gelooft in fraude tijdens de verkiezingen. Meer dan de helft, zelfs, Isdatzo postte gisteravond wat polls daarover.

Een deel inderdaad niet maar die laten ook geen protesten horen, een QAnon aanhanger die anti semitische uitlatingen en racistische uitlatingen deed werd gewoon gekozen voor het Huis als Republikein, geen RNC die er wat tegen deed, hier was ze de VVD oid uitgegooid al had ze een zetel gewonnen. Als je niet integer handelt dan is er toch ook geen verschil met de echte wappies?

Het is dus heel lastig om uit te maken welk deel redelijk is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 13:12:23 ]
pi_196168689
quote:

[..]

Nee, de 'zweem van onbetrouwbaarheid' is niet door geruchten gekomen, maar door een vooraf geplande strategie van Trump die al tijdens het eerste debat zei dat er verkiezingsfraude zou worden gepleegd door de democraten. De geruchten heeft kamp Trump er maar bij verzonnen.

Dus jij vindt dat iedereen maar in die witch hunt van Trump mee moet gaan?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_196168695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar de GOP heeft alle redelijkheid laten varen. Slechts drie senatoren hebben de overwinning van Biden erkend en hun felicitaties overgebracht. Twee GOP-senatoren eisen het ontslag van de (Republikeinse) Secretary of State van Georgia omdat hij verklaarde dat er geen bewijs is voor een verkiezingsfraude. Ted Cruz en Lindsey Graham herhalen letterlijk de leugens van Trump, die claimt dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen.
Ja, Cruz en Graham zijn inderdaad niet redelijk, maar die staan niet symbool voor de 71,5 miljoen Republikeinse kiezers.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 10 november 2020 @ 13:12:24 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196168697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had dit al eerder een keer geplaatst er zijn legal loopholes aanwezig waardoor Trump toch president kan worden zonder EV.

Maar als hij dat gaat proberen komt hij daar toch niet mee weg in een land als de VS? De bondgenoten nemen dan ook afstand.
  dinsdag 10 november 2020 @ 13:13:00 #297
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_196168706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Claimt, en dit kan niet vaak genoeg herhaald worden blijkbaar, zonder enig bewijs. Bij een van de rechtszaken vorige week kwam Trump advocaat niet verder dan 'I heard someone else say something'.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_196168708

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 13:13:48 ]
pi_196168709
quote:

[..]

Bij een onafhankelijk onderzoek misschien wel. Maar dat gaat er onder Trump natuurlijk niet komen.
pi_196168710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:12 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, Cruz en Graham zijn inderdaad niet redelijk, maar die staan niet symbool voor de 71,5 miljoen Republikeinse kiezers.
Ze staan een stuk meer symbool voor ze dan Murkowski en Collins..
  dinsdag 10 november 2020 @ 13:13:40 #301
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196168711
Toch begrijp ik iets niet, van alle manieren om te frauderen met stemmen is het laten verdwijnen van stemmen de makkelijkste. Terwijl er nu gericht word gekeken naar mogelijk onwettig uitgebrachte stemmen.

Het klinkt niet logisch
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')