Dank voor deze inzichtenquote:Op maandag 9 november 2020 21:04 schreef Ven1972 het volgende:
Minister is zelf verantwoordelijk voor verkopen van de beleid, maar dat doet hij of zij niet alleen, samen met de ambtenaren van de ministerie. De minister ontwikkelt samen met hun een beleid om een goed en duidelijke wetsvoorstel voor de 2e kamer te kunnen loodsen. En zeker kan de minister ook zijn of haar wetsvoorstel in 1ste kamer verdedigen en hiermee door loodsen.
Maar ministers en premier bedenken samen met de experts en deskundigen de maatregelen en beleid rondom het coronavirus. Het is niet vreemd dat er nu ook verdeeldheid onder de ministers is over hoe ze het virus willen bestrijden. Je kan echt niet voortdurend met elkaar eens zijn, soms mag je wel iets aanvullen aan andere die ook mening hierover heeft. Samen oplossen is soms wel het moeilijkste wat er is, maar vergt ook veel schone geduld en tijd om dat te kunnen bereiken. Eerlijk gezegd is bestrijden van het virus echt zeer complexe operatie met allerlei maatregelen en ook testen/BCO.
Geen idee, maar we hebben van alles geprobeerd met van alles wat van: regionale maatregelen, net op tijd ingrijpen, iemand isoleren... maar dat is helaas niet gelukt. Echter zou ik niet precies weten hoe ik ze moeten adviseren.quote:Op maandag 9 november 2020 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank voor deze inzichten
Hoe zou het wel moeten? Kun jij ze adviseren?
EiErSnIjDeRs!!!quote:Op maandag 9 november 2020 20:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is toch ook te gek voor woorden. Bibliotheken dicht, zwemlessen gaan niet door, verbod alcoholverkoop na 20u etc. Maar de Action mag openblijven!!
Maar een ambtseed is geen garantie dat ze ook feitelijk altijd ten goede hebben gehandeld.quote:
Een fout maken of kwaadaardige opzet zijn nog wel 2 verschillende dingen...quote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef SmaRTeY het volgende:
[..]
Maar een ambtseed is geen garantie dat ze ook feitelijk altijd ten goede hebben gehandeld.
Wel een handige uitgangspositie in ieder geval....
Dat is waar maar vanwege hun positie mag je wel verwachten dat bepaalde fouten niet worden gemaakt zoals het treffen van vrijheidsbeperkende maatregelen en je gehele maatschappij lamleggen zonder dat daar voldoende onderbouwing voor is.quote:Op maandag 9 november 2020 21:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een fout maken of kwaadaardige opzet zijn nog wel 2 verschillende dingen...
leo kan dat welquote:Op maandag 9 november 2020 21:13 schreef TresBon het volgende:
Kan iemand me het eiersnijderverhaal vertellen?
Muah, deze tweede golf ging al stukken beter.quote:Op maandag 9 november 2020 21:08 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben van alles geprobeerd met van alles wat van: regionale maatregelen, net op tijd ingrijpen, iemand isoleren... maar dat is helaas niet gelukt. Echter zou ik niet precies weten hoe ik ze moeten adviseren.
Het is geen lastig vallen he. Iedereen moet zijn/haar steentje bijdragen en als mensen dat in steeds grotere mate niet doen, moeten er strengere maatregelen komen anders gaat het echt mis.quote:Op maandag 9 november 2020 21:17 schreef SmaRTeY het volgende:
[..]
Dat is waar maar vanwege hun positie mag je wel verwachten dat bepaalde fouten niet worden gemaakt zoals het treffen van vrijheidsbeperkende maatregelen en je gehele maatschappij lamleggen zonder dat daar voldoende onderbouwing voor is.
En daarbij, de gehele crisis heb ik NOOIT meegekregen van deze lieden HOE ze de Zorg in dit land gaan inrichten om toekomstige pieken normaal op te kunnen vangen ZONDER de hele maatschappij hiervoor lastig te vallen.
Wat doe je als een meteoriet met hoge snelheid op je afkomt en de dampkring je niet gaat helpen?quote:Op maandag 9 november 2020 21:08 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben van alles geprobeerd met van alles wat van: regionale maatregelen, net op tijd ingrijpen, iemand isoleren... maar dat is helaas niet gelukt. Echter zou ik niet precies weten hoe ik ze moeten adviseren.
Da's niet echt uit te leggen. Het begon met een opmerking over de Action en toen zei iemand iets over eiersnijders van de Action...en sindsdien is het een running gagquote:Op maandag 9 november 2020 21:13 schreef TresBon het volgende:
Kan iemand me het eiersnijderverhaal vertellen?
Jammer dat je maatregelen, die een hele bevolking negatief raken en het virus de pis niet lauw maakt, verkiest boven een aanpak die het eigenlijke (wel oplosbare) probleem adresseert.quote:Op maandag 9 november 2020 21:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is geen lastig vallen he. Iedereen moet zijn/haar steentje bijdragen en als mensen dat in steeds grotere mate niet doen, moeten er strengere maatregelen komen anders gaat het echt mis.
Je hebt door dat we nu alweer de goede kant op aan het gaan zijn?quote:Op maandag 9 november 2020 21:47 schreef SmaRTeY het volgende:
[..]
Jammer dat je maatregelen, die een hele bevolking negatief raken en het virus de pis niet lauw maakt, verkiest boven een aanpak die het eigenlijke (wel oplosbare) probleem adresseert.
Punt is een beetje dat we met deze meteoriet de dampkring kunnen beīnvloeden.quote:Op maandag 9 november 2020 21:31 schreef SmaRTeY het volgende:
[..]
Wat doe je als een meteoriet met hoge snelheid op je afkomt en de dampkring je niet gaat helpen?
Je kunt dan wel van alles in het werk stellen om die meteoriet tegen te houden maar we kennen allemaal de afloop. Dát is dus niet een aanpak die je gaat helpen.
Je kunt dan beter je gaan richten op "Damage Control", informeer je volk en draag zorg voor voldoende bedden en mankracht om eventuele gewonden op te kunnen vangen. Zorg dat er een protocol in werking treedt wat de reguliere zorg doorgang laat vinden terwijl er extra en centrale opvangplekken snel beschikbaar zijn voor alle gewonden.
Er was eens een eiersnijer...quote:Op maandag 9 november 2020 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's niet echt uit te leggen. Het begon met een opmerking over de Action en toen zei iemand iets over eiersnijders van de Action...en sindsdien is het een running gag
mm er staat me iets van bij. Iemand had een goedkope eiersnijder 'nodig', maar andere users vonden dat;''een klap in het gezicht van de zorg!!1!'' ?quote:Op maandag 9 november 2020 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's niet echt uit te leggen. Het begon met een opmerking over de Action en toen zei iemand iets over eiersnijders van de Action...en sindsdien is het een running gag
Denk er niet te licht over, hier is de uiensnijder kapot maar kun je daarvoor wel naar de action?quote:Op maandag 9 november 2020 22:09 schreef Mammietje het volgende:
Ik wil niet negatief doen op een dag als deze, maar ik vind dat de eiersnijdercomplicatie hier ernstig gebagatelliseerd wordt.
Iedereen die iets nodig heeft van de Action moet gewoon Mammietje een DM sturen. Die regelt het dan voor ons en komt het langsbrengen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Denk er niet te licht over, hier is de uiensnijder kapot maar kun je daarvoor wel naar de action?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |