Goh, verassendquote:Op maandag 9 november 2020 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helaas lijkt niet iedereen mee te gaan in de verzoenende toon van Biden.
Nee, niet iedereen. Maar ik heb het idee (dat blijkt ook uit verslag ter plekke) dat een groot deel van de Trumpstemmers dat nu al wel doet. En dat een ander deel alleen de rechtszaken of definitieve telling wil afwachten en er dan ook vrede mee heeft als Biden wint. Het deel wat echt blind 'fraude' roept is volgens mij maar erg klein (maar kan natuurlijk wel een hoop chaos creëren).quote:Op maandag 9 november 2020 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helaas lijkt niet iedereen mee te gaan in de verzoenende toon van Biden.
Ik zie heel weinig passie eigenlijk bij de Trump stemmers nu en geen openlijke steunbetuigingen van formaat.quote:Op maandag 9 november 2020 15:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen. Maar ik heb het idee (dat blijkt ook uit verslag ter plekke) dat een groot deel van de Trumpstemmers dat nu al wel doet. En dat een ander deel alleen de rechtszaken of definitieve telling wil afwachten en er dan ook vrede mee heeft als Biden wint. Het deel wat echt blind 'fraude' roept is volgens mij maar erg klein (maar kan natuurlijk wel een hoop chaos creëren).
Het lijkt ook wel een beetje op een situatie op kantoor dat iemand ontslag heeft gekregen maar nog wel een week rondloopt. Je merkt dan ook dat veel collega's het "Onbegrijpelijk" vinden maar allang blij zijn dat ze zelf wel verder kunnen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie heel weinig passie eigenlijk bij de Trump stemmers nu en geen openlijke steunbetuigingen van formaat.
Per county. (provincie, sort of)quote:Op maandag 9 november 2020 16:03 schreef Lionheaad het volgende:
Is het nou zo dat ze per staat maar op 1 plek tellen ofzo?
Bedoel ook vanuit liberaal kamp - de hele loser retoriek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 november 2020 15:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen. Maar ik heb het idee (dat blijkt ook uit verslag ter plekke) dat een groot deel van de Trumpstemmers dat nu al wel doet. En dat een ander deel alleen de rechtszaken of definitieve telling wil afwachten en er dan ook vrede mee heeft als Biden wint. Het deel wat echt blind 'fraude' roept is volgens mij maar erg klein (maar kan natuurlijk wel een hoop chaos creëren).
Liet zich ook wel voorspellen. Er is maar een klein percentage hardliners en die zie je helaas het meest op TV omdat ze het luidst aanwezig zijn en net als alle radicalen het meeste kwaad doen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Scenario: Biden krijgt Covid en geflipte staten met republikeinse governours zien hun kans schoon om faithless electors af te vaardigen die 'het risico niet willen nemen om een zieke president te kiezen' en Trump kiezen.quote:Op maandag 9 november 2020 15:58 schreef speknek het volgende:
Je moet echt heel wat lijm gesnoven hebben als je nog gelooft dat er iets anders gaat gebeuren dan dat Biden president wordt.
Volgens mij is dat ook maar een klein deel. Men wil toch vooral vooruit en samenwerken is daarin toch echt beter. De haat jegens #45 zit diep ja, maar daar hoeft ook niet meer mee samengewerkt te worden binnenkort.quote:Op maandag 9 november 2020 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bedoel ook vanuit liberaal kamp - de hele loser retoriek bijvoorbeeld.
Wat een verassing, Trump liegt.quote:
Honi soit qui mal y pense.quote:Op maandag 9 november 2020 14:03 schreef Mondkapje het volgende:
NRC 3 november, opiniestuk van Frans Verhagen, journalist en Amerikadeskundige:
'Het is verleidelijk te denken dat een andere president met meer fatsoen en meer communautaire (?) idealen Amerika kan redden. Ik heb er een hard hoofd in. Joe Biden zal het niet doen. Misschien kan zijn vicepresident het wel, misschien weet iemand het moment te grijpen en het land weer aan elkaar te knopen.'
Wat zal ie daar mee bedoelen?
echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef Mondkapje het volgende:
In de NRC las ik een stuk van een journalist die hoopte dat iemand het momentum zou pakken waardoor de vice-president president zou worden. Dat is de journalistiek van tegenwoordig. Dieptreurig.
quote:Op zondag 8 november 2020 14:02 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Het kwam wel zo over. Er stond iets van 'dat iemand het momentum zal pakken'. Ik zal het wel opzoeken, ik las de krant ergens anders. Ben de naam van de journalist vergeten. Het was een groot artikel met een illustratie met veel roze.
Ik geloof dat ze bij de producers van House of Cards nog een scenario-schrijver zoeken. Lijkt dat je niet wat?quote:Op maandag 9 november 2020 16:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Scenario: Biden krijgt Covid en geflipte staten met republikeinse governours zien hun kans schoon om faithless electors af te vaardigen die 'het risico niet willen nemen om een zieke president te kiezen' en Trump kiezen.
Scenario: Biden overlijdt zelfs. Zelfde riedeltje... "Harris did not get any votes, Trump got 71 million votes, he deserves it more'
Zoveel lijm heb je daar niet voor nodig ben ik bang. Maar goed, alléén in die scenario's dan hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |