abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196143796
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Regio's werken gewoon niet en regionale GGD's de leiding geven over BCO werkte ook niet.
Nope... en commerciėle, positieve tests registreren schijnt ook al moeilijk te zijn, dus dat zie ik ook niet snel verbeteren.. -O-
pi_196143804
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Tsja, vinden we het echt een probleem dat mensen naar het bos gaan?
In beginsel niet, maar te druk kan natuurlijk ook. Dat zagen we van de zomer in een heleboel parken. Ik vind nu dat er een hoop heisa om niets gemaakt wordt, maar tegelijkertijd kun je ook stellen dat je het risico niet per se hoeft te nemen. Als je weet dat er zo'n druktemeter is en je ziet dat het te druk is rij je even naar het bos vijf minuten verderop, toch?
pi_196143814
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:14 schreef Mammietje het volgende:
Hebben de regio's die nu nog steeds stijgen inmiddels al extra maatregelen?
Veel meer extra maatregelen zijn er niet. Maar in Rotterdam koersen ze nog steeds af op extra maatregelen als je het mij vraagt.
pi_196143828
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Dat hebben we gewoon nog niet geprobeerd. Regio's kunnen best werken maar elke keer werd er weer op gehamerd dat regionale maatregelen 'onduidelijk' waren en daarom alles landelijk moest.
O zeker hebben we dat wel geprobeerd. Maar verder dan 1,5 week mondkapjes in de winkelstraten van A'dam en verder wat schouderophalend naar elkaar en de overheid kijken, kwamen we niet.
pi_196143838
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:18 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

In beginsel niet, maar te druk kan natuurlijk ook. Dat zagen we van de zomer in een heleboel parken. Ik vind nu dat er een hoop heisa om niets gemaakt wordt, maar tegelijkertijd kun je ook stellen dat je het risico niet per se hoeft te nemen. Als je weet dat er zo'n druktemeter is en je ziet dat het te druk is rij je even naar het bos vijf minuten verderop, toch?
Ja als er een bos is verderop....en als je per auto gaat....

Maar buiten is het risico zo goed als 0
pi_196143852
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:14 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens.
Vraag me ook af of dat in de toekomst wel gaat werken met die regio's.
Ben het vertrouwen inmiddels een beetje kwijt als het dat aangaat.
Hebben de regio's die nu nog steeds stijgen inmiddels al extra maatregelen?
Volgens mij is het plan nu om lokaal met een landelijke routekaart te werken zeg maar. Dat lijkt mij ook beter.
zie email 27 oktober
pi_196143882
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

Er zijn weinig plekken in Nederland waar je heel ver (om) moet rijden.
pi_196143895
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou, nee. Maar met voldoende afstand wel.
Maar ik neem ook aan dat die wandelaars niet in elkaars gezicht staan te schreeuwen van 30 cm. afstand, dus ik zie het probleem van drukte in die bossen ook niet zo. :N
De boswachter denkt daar waarschijnlijk anders over.
pi_196143922
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Maar ik neem ook aan dat die wandelaars niet in elkaars gezicht staan te schreeuwen van 30 cm. afstand, dus ik zie het probleem van drukte in die bossen ook niet zo. :N
Maar goed, dat laatste is niet per se coronagerelateerd natuurlijk.
(Ervan uitgaande dat je het o.a. over natuurafval hebt)
pi_196143945
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar goed, dat laatste is niet per se coronagerelateerd natuurlijk.
(Ervan uitgaande dat je het o.a. over natuurafval hebt)
Klopt. En verstoring van rust van de daar levende dieren.
Maar dat is inderdaad hier offtopic! ;)
Had het nog wel zo klein gemaakt. -O-
pi_196144364
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:28 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Klopt. En verstoring van rust van de daar levende dieren.
Maar dat is inderdaad hier offtopic! ;)
Had het nog wel zo klein gemaakt. -O-

Het is na 23:00 en onze huis-optimist/cheerleader gaat weer offtopic hoor.

:{ :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196144395
Ik vind de discussie wel humor of de overheid duidelijker moet zijn. Een berg statistieke tijdens de persconferentie of er drukte meters moeten komen enzovoort. Maar het grootste probleem is gewoon dat de corona vermoeidheid enorm toeneemt. In maart was het allemaal nog leuk en nieuw even in lockdown gaan enzovoort. Maar dat is bij veel mensen nu gewoon weg. Dus gaan mensen de grenzen opzoeken of juist dingen doen die ze niet mogen. We zijn uiteindelijk gewoon sociale dieren die elkaar nodig heeft en elkaar wilt opzoeken. Die naast hun werk ook ontspanning en plezier wilt hebben. Dan zijn die surrogaat online feesten een paar maanden leuk maar daarna houdt het op. Wat je nu ook ziet gebeuren.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ogescholen~a1a2b999/
Dit artikel geeft bijvoorbeeld al aan hoe het onder studenten nu leeft. Dat zal bij heel wat meer mensen leven die ook ouder zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 00:23:30 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196144414
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 00:12 schreef Salina het volgende:

[..]

@Mammietje is een soort van Gizmo, moet je niet "voeren" na 00:00.
pi_196144425
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 00:12 schreef Salina het volgende:

[..]

Maar ik deed het wel héél bescheiden en kleintjes... :P
En daarbij... wat zou dit topic zijn zonder een huis-optimist/cheerleader?! *O* :D
pi_196144431
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

@:Mammietje is een soort van Gizmo, moet je niet "voeren" na 00:00.
Hey! :( :D
En het dan toch niet kunnen laten om toch te voeren, he?! :P
pi_196144475
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:17 schreef ipa84 het volgende:
Ik vind de discussie wel humor of de overheid duidelijker moet zijn. Een berg statistieke tijdens de persconferentie of er drukte meters moeten komen enzovoort. Maar het grootste probleem is gewoon dat de corona vermoeidheid enorm toeneemt. In maart was het allemaal nog leuk en nieuw even in lockdown gaan enzovoort. Maar dat is bij veel mensen nu gewoon weg. Dus gaan mensen de grenzen opzoeken of juist dingen doen die ze niet mogen. We zijn uiteindelijk gewoon sociale dieren die elkaar nodig heeft en elkaar wilt opzoeken. Die naast hun werk ook ontspanning en plezier wilt hebben. Dan zijn die surrogaat online feesten een paar maanden leuk maar daarna houdt het op. Wat je nu ook ziet gebeuren.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ogescholen~a1a2b999/
Dit artikel geeft bijvoorbeeld al aan hoe het onder studenten nu leeft. Dat zal bij heel wat meer mensen leven die ook ouder zijn.
Hier ben ik het in grote lijnen wel mee eens. Ik kan me ook niet voorstellen dat de overheid veel duidelijker kan zijn dan ze nu zijn. Ondanks mijn kritiek op het gebrek aan lokaal beleid.
pi_196144481
Leuke bijnaam/koosnaampje. Mama Gizmo. :D

Mama Gizmo en haar crazy hour
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:26 schreef Mammietje het volgende:

En daarbij... wat zou dit topic zijn zonder een huis-optimist/cheerleader?! *O* :D
Niets. :*

Truste ieders. :W
Nieuwe week, nieuwe kansen. Op naar weer een beetje normaal. Of i.i.g. kerst met de (schoon)familie. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196144521
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:38 schreef Salina het volgende:
Leuke bijnaam/koosnaampje. Mama Gizmo. :D

Mama Gizmo en haar crazy hour
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
[..]

Niets. :*

Truste ieders. :W
Nieuwe week, nieuwe kansen. Op naar weer een beetje normaal. Of i.i.g. kerst met de (schoon)familie. :P
Jij moet echt klapjes hebben. Zou nog maar een paar uurtjes sportschool plannen als ik jou was! o|O
Misschien moet ik je hoogstpersoonlijk trainen, lijkt me reuze amusant! ~O>
Voor covid natuurlijk he? << ontopic. :)

Slaap lekker! ;)

Ow enneh... als je mijn schoonfamilie er ook bij wil?! ^O^ :P
  maandag 9 november 2020 @ 00:49:04 #144
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196144533
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 18:31 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

Horeca dicht heeft veel invloed
Zeker! Ik ben echt zo blij dat het virus supermarkten, bouwmarkten en woonboulevards mijdt, maar alleen de drempel in horecazaken overgaat.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196144551
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:49 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zeker! Ik ben echt zo blij dat het virus supermarkten, bouwmarkten en woonboulevards mijdt, maar alleen de drempel in horecazaken overgaat.
Ah.... daar hebben we Don weer te paard. :W
Het is inderdaad maar goed dat de cijfers per ongeluk zo dalen, anders zouden we allemaal besmet worden tijdens het inkopen van onze kiwi's. ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 00:53:29 #146
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196144557
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:49 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Toch daalt het allemaal, terwijl de supermarkten, bouwmarkten en woonboulevards open zijn. Raaaaarrrrrr.
  maandag 9 november 2020 @ 00:56:36 #147
445514 DonDruiper
pi_196144565
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 23:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Gek he dat het druk is overal.. in het bos of op het strand..

Het was prachtig mooi weer en zo'n beetje al het vertier is al afgenomen. Oftewel, je kunt nergens naar toe of terecht.

En aangezien het draagvlak zo goed als weg is, blijven mensen gewoon niet thuis.

Ja, dan wordt het dus overl druk, maar dan moet je daar ook niet over gaan janken. Dit heeft de overheid zelf veroorzaakt.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 9 november 2020 @ 00:57:38 #148
445514 DonDruiper
pi_196144568
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ah.... daar hebben we Don weer te paard. :W
Het is inderdaad maar goed dat de cijfers per ongeluk zo dalen, anders zouden we allemaal besmet worden tijdens het inkopen van onze kiwi's. ^O^
Je snapt m'n punt wel toch. :)

Maar als je liever hebt dat ik ga, dan ga ik weer hoor ;)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196144573
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:56 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Gek he dat het druk is overal.. in het bos of op het strand..

Het was prachtig mooi weer en zo'n beetje al het vertier is al afgenomen. Oftewel, je kunt nergens naar toe of terecht.

En aangezien het draagvlak zo goed als weg is, blijven mensen gewoon niet thuis.

Ja, dan wordt het dus overl druk, maar dan moet je daar ook niet over gaan janken. Dit heeft de overheid zelf veroorzaakt.
Zoals al in het bericht staat dat je quote... Ik zie het probleem ook niet zo. :N
Mij hoor je niet janken hoor! Bij jou druipt er meer zo te zien! :P :D
  maandag 9 november 2020 @ 00:59:15 #150
445514 DonDruiper
pi_196144575
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zoals al in het bericht staat dat je quote... Ik zie het probleem ook niet zo. :N
Mij hoor je niet janken hoor! Bij jou druipt er meer zo te zien! :P :D
Sorry, het was geen aanval naar jou toe. Ik vond het wel een goede post om mijn punt te maken.
Zuiger van het FOK!-OMT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')