Vuurwerk was een paar uur geleden al aangekondigd, dus daar waren ze van op de hoogte.quote:Op zondag 8 november 2020 03:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ze kennen Joe natuurlijk al, dat scheelt maar met dat vuurwerk op een locatie die niet volgens hun normen is uitgezocht en bekeken zal ze toch geen fijn gevoel geven
Heh, normaliter gaan ze weken van te voren al op pad om een locatie te scoutenquote:Op zondag 8 november 2020 03:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vuurwerk was een paar uur geleden al aangekondigd, dus daar waren ze van op de hoogte.
Nu kunnen ze op normale tijden slapen.quote:Op zondag 8 november 2020 03:06 schreef DonDruiper het volgende:
Maar ze konden wel uitslapen bij Trump.
De speech werd leterlijk aangekondigd met dat er vuurwerk was. Mis ik iets?quote:Op zondag 8 november 2020 03:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, normaliter gaan ze weken van te voren al op pad om een locatie te scouten
Ja, dat de beveiliging doorgaans meer voorbereidingstijd krijgt; iets van weken in plaats van uren nu.quote:Op zondag 8 november 2020 03:11 schreef Tweek het volgende:
De speech werd leterlijk aangekondigd met dat er vuurwerk was. Mis ik iets?
Bij dit soort speeches gebruiken regeringsleiders vaak twee, soms zelfs drie autocues/teleprompters, één links, één rechts en soms ook nog een scherm rechtuit.quote:Op zondag 8 november 2020 02:55 schreef ikbenrond het volgende:
Is dit autocue trouwens? Hij lijkt wel het publiek in te kijken, ook verschillende richtingen op
Ik denk dat dat ook wel gebeurd is, het was immers sowieso een kans van 1 op 2 dat die overwinningsspeech gegeven moest worden.quote:Op zondag 8 november 2020 03:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, normaliter gaan ze weken van te voren al op pad om een locatie te scouten
Shit, kan je even uitlegen hoe Trump ging golven dan?quote:Op zondag 8 november 2020 03:14 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, dat de beveiliging doorgaans meer voorbereidingstijd krijgt; iets van weken in plaats van uren nu.
Dat is al jaren de gebruikelijke routine.quote:Op zondag 8 november 2020 03:20 schreef Tweek het volgende:
Shit, kan je even uitlegen hoe Trump ging golven dan?
De man heeft +/- 25 % van de afgelopen vier jaar gegolfd.quote:Op zondag 8 november 2020 03:22 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is al jaren de gebruikelijke routine.
😂 “heel voorzichtig”.wie van die lui lekt er toch? Degene, die de tel. aanneemt?quote:Op zondag 8 november 2020 05:10 schreef DonDruiper het volgende:
Jared Kushner heeft toch maar voorzichtig geopperd aan Trump om Joe Biden te bellen...
Bron: CNN
Harris is niet het Pence-behangquote:Op zondag 8 november 2020 05:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂 “heel voorzichtig”.wie van die lui lekt er toch? Degene, die de tel. aanneemt?
Een goeie speech was dat, met wel heel Amerikaanse patriottische elementen.
Werd wel wat schreeuwerig gebracht, ik geef de schuld aan de geluidsversterkers.
Dat Harris ook sprak, is volgens cnn bijzonder
, want meestal staat een vp er stilzwijgend achter te jaknikken. Goh, waarvan kennen we de beeld ook al weer?
Zou bedoeld zijn om haar beter te leren kennen, voor het geval dat ...of voor 2024.
Afijn, prettig om ook mensen en hun familie te zien, die “natuurlijk” met elkaar omgaan.
De “second Dude” 😎
Ik heb niet alles afgeluisterd, maar volgens mij is ie niet eens Amerikaan, maar Scandinaviër.quote:Op zondag 8 november 2020 07:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Man met baard heeft ideeën, kennelijk.
Wat is er interessant aan?
Er staat werkelijk waar geen één positieve comment onder die video. Tis alleen maar haat en leugens.quote:
Gelukkig mag dat soort duivelsgebroed nu 4 jaar schuimbekken en krijsen ipv lachen en juichen.quote:Op zondag 8 november 2020 08:50 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Er staat werkelijk waar geen één positieve comment onder die video. Tis alleen maar haat en leugens.
Ontzettend triest inderdaadquote:Op zondag 8 november 2020 08:50 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Er staat werkelijk waar geen één positieve comment onder die video. Tis alleen maar haat en leugens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |