SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Daar verschillen de meningen over. Z'n karakter is er impulsief en opvliegend genoeg voor.quote:
Gefundeerd is het per definitie niet, want het is een voorspelling over iets dat zich in de toekomst zou kunnen afspelen. Bill Maher (quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen denken, dat is niet echt gefundeerd...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Omdat die man zo beroerd zingt versta ik altijd "denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid"
De kleur van je haar, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Omdat die man zo beroerd zingt versta ik altijd "denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid"
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Wens haar een pijnloze nacht !!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo mw. MM opzoeken die zielig alleen op bed ligt met d'r poot omhoog
Dank Melting en tot de volgende ronde!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
You Don't Have To Say... - Dusty Springfield
Welterusten en beterschap voor mw Madmaster.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Hopelijk gaat het morgen weer beter.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
Ik was heel even weg voor mijn zoon, daarom INXS gemist.
Die zou ik wel geweten hebben.
Deze natuurlijk niet.
gelukkig weten we het nu welquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
Ik was heel even weg voor mijn zoon, daarom INXS gemist.
Die zou ik wel geweten hebben.
Deze natuurlijk niet.
Als Melting hem volgende week draait weet ik hem weer niet, vrees ik.quote:
kerstbelletje ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, doet een belletje rinkelen.
Dat ga ik niet doen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als Melting hem volgende week draait weet ik hem weer niet, vrees ik.
Dat herken ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als Melting hem volgende week draait weet ik hem weer niet, vrees ik.
Vanmiddag een kerstfilm gekeken op Netflix. Was het hoogtepunt van mijn dag.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanmiddag een kerstfilm gekeken op Netflix. Was het hoogtepunt van mijn dag.
Ik niet. Maar zou Willeke Alberti kunnen zijn.quote:
Heb ik vorige week ook al gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanmiddag een kerstfilm gekeken op Netflix. Was het hoogtepunt van mijn dag.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zou Willeke Alberti kunnen zijn.
Zo had ik mijn kinderen ook kunnen noemen.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo had ik mijn kinderen ook kunnen noemen.
de vader van Jasper en Jasmijnquote:
Die man was zijn tijd ver vooruit door zich te verhurenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Die man was zijn tijd ver vooruit door zich te verhuren
Just a gigoloquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Die man was zijn tijd ver vooruit door zich te verhuren
Eigenlijk toch wel een band met internationale allure vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel een band met internationale allure vind ik.
Ja, het klinkt gek als je denkt aan de Palingsound. Maar volgens mij hadden ze in een land als de VS gewoon ook succesvol kunnen zijn.quote:
Tegenwoordig zouden ze weer niet gescoord hebben. Maar voor toen......quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het klinkt gek als je denkt aan de Palingsound. Maar volgens mij hadden ze in een land als de VS gewoon ook succesvol kunnen zijn.
Dat gebeurt mij zo vaak.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Rataplan79 het volgende:
Dire Straits - Ticket to Heaven
De dj was me voor.
Dan moet je @MadMaster wel even taggen, anders ontgaat dit hem.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
Voor mw Madmaster:
https://www.viralkrant.nl(...)an-hun-fiets-vallen/
Mmmm helpt niet tegen een knie blessurequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
Voor mw Madmaster:
https://www.viralkrant.nl(...)an-hun-fiets-vallen/
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
U2 - Still haven't found what I'm looking for
Trustenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:11 schreef just me het volgende:
deze partypooper gaat slapen
dank voor de muziekjes enzo
![]()
Poop ze.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:11 schreef just me het volgende:
![]()
Welterusten just mequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:11 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
Zo, ik had zo'n rot dag omdat mijn zoon zo'n slechte dag had. Hele dag chagrijnig tot slaande ruzie aan toe. Heeft ook weer van alles vernield op zijn kamer en ik heb de katten echt uit zijn buurt moeten houden de hele dag.
Maar net kwam hij dan toch naar beneden om het weer goed te maken. Dus hopelijk morgen toch een betere dag.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:14 schreef livelink het volgende:
Ik gun de 0 punten toch aan een ander nu.
Ja, dat weet ik ook wel. En vroeger was dit gewoon elke dag zo en tegenwoordig een uitzondering. Maar ik ben dan toch weer van slag als het weer zo'n dag is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat hij dan toch weer komt om het goed te maken.
Dan bedoeld hij het dus toch niet verkeerd. Maar zit het hem gewoon even tegen.
Ja, die mis ik ook heel ergquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok dat niemand deze weet.
Misschien had spijkerbroek hem geweten.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. En vroeger was dit gewoon elke dag zo en tegenwoordig een uitzondering. Maar ik ben dan toch weer van slag als het weer zo'n dag is.
Gelukkig maar. Je hebt het maar lastig als moeder. Hopelijk vind je voldoende ontspanning en afleiding.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
Zo, ik had zo'n rot dag omdat mijn zoon zo'n slechte dag had. Hele dag chagrijnig tot slaande ruzie aan toe. Heeft ook weer van alles vernield op zijn kamer en ik heb de katten echt uit zijn buurt moeten houden de hele dag.
Maar net kwam hij dan toch naar beneden om het weer goed te maken. Dus hopelijk morgen toch een betere dag.
Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
En als je hem nog niet gezien hebt, moet je deze echt bekijken.
Aanrader!
Oké, ga ik doen. Die van "Narcotic" van Liquido is ook erg leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
En als je hem nog niet gezien hebt, moet je deze echt bekijken.
Aanrader!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:30 schreef livelink het volgende:
Heb dat album echt grijs gedraaid vroeger. Mijn ouders hadden het.
Geen idee. Ik bedoel de elpee London Town. Daar stond deze op.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dit is toch een b-kantje eigenlijk?
Heb haar net opgezocht. Ze ziet er nu heel anders uitquote:
Nou ga ik ook zoeken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb haar net opgezocht. Ze ziet er nu heel anders uit
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
Net was The sweetest feeling, maar weet niet van wie.
Hier idem.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef livelink het volgende:
En dit is Sealed with a kiss, maar ook hier weet ik niet van wie.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef livelink het volgende:
En dit is Sealed with a kiss, maar ook hier weet ik niet van wie.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:55 schreef livelink het volgende:
Love is the message and the message is love...
Al Green?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:55 schreef livelink het volgende:
Love is the message and the message is love...
quote:Op zondag 8 november 2020 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Melting heeft het weer tot na middernacht uitgehouden.
Vermoedelijke reden:
Proost!quote:
Ook lekker.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost!
Was een normaal blikje weer niet groot genoeg?
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 8 november 2020 00:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan zou ik er 6 moeten kopen of ze uit de verpakking moeten halen in de winkel.
Dus heb je maar een sixpack gekocht?quote:Op zondag 8 november 2020 00:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De grotere blikken zijn los verkrijgbaar
quote:Op zondag 8 november 2020 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Die heb ik deze week nog gedraaid
A-ha - Crying In The Rain
Ik neem even aan van jou en je man.quote:
Oh.... 10 uur pas.quote:Op zondag 8 november 2020 00:20 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gooit "Our House" in een bepaald verzamelmapje waarin inmiddels meer dan 10 uur aan muziek staat
Daar hoort het zeker thuis.quote:Op zondag 8 november 2020 00:20 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gooit "Our House" in een bepaald verzamelmapje waarin inmiddels meer dan 10 uur aan muziek staat
Is deze verkeerd getagd bij mij.quote:Op zondag 8 november 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Deze was eigenlijk voor peaceman
Debbie Gibson - I will never love again
Nee, het heet Foolish beat. Mijn fout.quote:Op zondag 8 november 2020 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Is deze verkeerd getagd bij mij.
[ afbeelding ]
Ja, ik schrok er zelf ook van. Punt is: bij elk nummer dat ik in die map gooi, volgt minstens één ander nummer op de voet. Dat is een hint over de inhoudquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Deze was eigenlijk voor peaceman
Debbie Gibson - I will never love again
peaceman had een poster van Debbie Gibson in zijn kamer hangen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
peaceman had een poster van Debbie Gibson in zijn kamer hangen.
Ah zo, ik schrok al...quote:Op zondag 8 november 2020 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
peaceman had een poster van Debbie Gibson in zijn kamer hangen.
Misschien heeft hij nog wel een man-cave met wat posters?quote:Op zondag 8 november 2020 00:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat was tot hij Diaan leerde kennen?
Bedoel je dan een ander nummer van Cosby, Stills, Nash and Young of bijv. My house van Madness of zo?quote:Op zondag 8 november 2020 00:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er zelf ook van. Punt is: bij elk nummer dat ik in die map gooi, volgt minstens één ander nummer op de voet. Dat is een hint over de inhoud
Jaquote:Op zondag 8 november 2020 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je dan een ander nummer van Cosby, Stills, Nash and Young of bijv. My house van Madness of zo?
Heb jij 10 uur aan muziek met nummers die allemaal Our house heten?quote:Op zondag 8 november 2020 00:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
JaEen map met verschillende nummers die dezelfde titel hebben. Ik dacht: dat wordt een leuke themashow, maar inmiddels staat er ruim 10 uur aan muziek in
Wel leukquote:Op zondag 8 november 2020 00:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
JaEen map met verschillende nummers die dezelfde titel hebben. Ik dacht: dat wordt een leuke themashow, maar inmiddels staat er ruim 10 uur aan muziek in
Nee, allemaal verschillende nummers met dezelfde titel. En daar dan tientallen voorbeelden van. Bijvoorbeeld Music van John Miles en Music van Madonna.quote:Op zondag 8 november 2020 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij 10 uur aan muziek met nummers die allemaal Our house heten?
De komende weken ga ik eerst mijn Top 250 uitzenden. Wordt vast niet eerder dan na de jaarwisseling.quote:
Fijn om te horen.quote:Op zondag 8 november 2020 00:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ook een leuke afsluiting.
Toch nog een leuke avond geworden zo!
Goedemorgen. Je bent er ook weer vroeg bij.quote:
Ja, mijn zoon stond vroeg op om te gaan mountainbiken. Daarvoor ben ik opgestaan.quote:Op zondag 8 november 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Je bent er ook weer vroeg bij.
Poeh... knap van hem om zo vroeg al op pad te gaan.quote:Op zondag 8 november 2020 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn zoon stond vroeg op om te gaan mountainbiken. Daarvoor ben ik opgestaan.
Ja, dat geeft hem hopelijk ook weer het zetje richting een beter humeur.quote:Op zondag 8 november 2020 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Poeh... knap van hem om zo vroeg al op pad te gaan.
Ik geloof wel dat dit zal helpen. Even uitwaaien en zijn hoofd leeg maken.quote:Op zondag 8 november 2020 08:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geeft hem hopelijk ook weer het zetje richting een beter humeur.
Goedemorgen.quote:Op zondag 8 november 2020 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ga straks maar eens kijken of er nog n plekje is om te golfen vandaag.
we hebben nog steeds geen online reserveringssysteem
Ze zijn er mee bezig maar ipv dat er een oproep wordt gedaan of iemand het wil gaan uitzoeken, wordt het nu uitgezocht door een super bejaard iemandquote:Op zondag 8 november 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je zou toch verwachten dat er juist in deze tijd werk van gemaakt gaat worden.
Veel plezier alvast.
En als er geen plek is? Weer terug naar huis?quote:Op zondag 8 november 2020 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig maar ipv dat er een oproep wordt gedaan of iemand het wil gaan uitzoeken, wordt het nu uitgezocht door een super bejaard iemand
straks eerst maar uitzoeken of er een plekje is
Klopt, maar het is niet andersquote:Op zondag 8 november 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En als er geen plek is? Weer terug naar huis?
Je kan nu ook geen drankje doen of zo.
quote:
Neem een thermosfles koffie mee. Kun je toch wat drinken.quote:Op zondag 8 november 2020 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet anders![]()
Het is lekker weer vandaag dus het zou wel fijn zijn om even te golfen en anders maar wat wandelen, je moet toch wat
quote:Op zondag 8 november 2020 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem een thermosfles koffie mee. Kun je toch wat drinken.
Die van mw. MM wel OK, die van mij uitermate beroerd.quote:Op zondag 8 november 2020 08:19 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ik durf het bijna niet te vragen maar hoe is jullie nacht geweest
Fijn dat mw MM goed geslapen heeft en balen voor jou met je piekerhoofd!quote:Op zondag 8 november 2020 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mw. MM wel OK, die van mij uitermate beroerd.
Heb geen oog dicht gedaan, heb alles tig keer herbeleefd en heb over allerlei dingen na liggen denken...
Dat is ook niet goed.quote:Op zondag 8 november 2020 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb geen oog dicht gedaan, heb alles tig keer herbeleefd en heb over allerlei dingen na liggen denken...
En daar moet Mad dus juist niet over na denken..quote:
Ik doe het niet expres...quote:Op zondag 8 november 2020 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
En daar moet Mad dus juist niet over na denken..
Nee dat begrijp én herken ik welquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2020 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wel een man-cave met wat posters?
Goed bezig!quote:Op zondag 8 november 2020 14:22 schreef just me het volgende:
In plaats van golfen ben ik gaan fietsen, volgens de teller heb ik dat 35 km gedaan en ik voel het wel maar het voelt ook heerlijk
Voor Symph's haar heb je geen krultang meer nodig, dan maar je eigen haarquote:Op zondag 8 november 2020 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het een kapsalon dit weekend, gisteren mijn haar geverfd en vandaag het hoofd van Symph met de tondeuse bewerkt. Ik gok dat ik voorlopig niet naar de kapper ga, het valt niet geweldig meer, maar ik moet maar gewoon wat meer een klem erin doen of het met rollers en de krultang in model brengen (yeah right, als ik dat drie keer per jaar doe is het veel)
En zijn golvende lokken dan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef just me het volgende:
[..]
Voor Symph's haar heb je geen krultang meer nodig, dan maar je eigen haar
Die zijn weg getondeuzeurdquote:
Lees maar terug, gepost om 15.30 uur 🙃quote:
Goedemorgen.quote:
Ook niet. Ik kon niet slapen. Uiteindelijk ben ik zelfs maar weer opgestaan. Om 01.30 opnieuw naar bed gegaan en toen viel ik wel in slaap. Zondagnacht zorgt wel vaker voor problemen bij mij.quote:Op maandag 9 november 2020 06:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb niet fijn geslapen vanancht. Paar keer wakker geweest.![]()
Jij wel goed geslapen?
quote:Op maandag 9 november 2020 07:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Ik kon niet slapen. Uiteindelijk ben ik zelfs maar weer opgestaan. Om 01.30 opnieuw naar bed gegaan en toen viel ik wel in slaap. Zondagnacht zorgt wel vaker voor problemen bij mij.
Dit weekend viel voor mij zo tegen en dan moet ik nu alweer aan het werk.
Ja, dat denk ik ook. Wat doe jij zoal in het weekend? Ik kom helemaal nergens meer nu ik niet meer met het ov mag. Ik ben al in geen weken meer uit mijn woonplaats geweest. En het is best een leuk stadje, maar ik ken het nu wel.quote:Op maandag 9 november 2020 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het slechte slapen ook te maken heeft, met het weer aan het werk moeten.
En alle zorgen die daarbij komen kijken.
Ik kom ook nergens. Poetsen/wassen op zaterdag en op zondag een beetje films/series kijken.quote:Op maandag 9 november 2020 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Wat doe jij zoal in het weekend? Ik kom helemaal nergens meer nu ik niet meer met het ov mag. Ik ben al in geen weken meer uit mijn woonplaats geweest. En het is best een leuk stadje, maar ik ken het nu wel.
Ik ben ook al maanden niet meer bij mijn ouders geweest. Mijn vader zit echt in een risico-groep. En ik kom natuurlijk via mijn kinderen toch wat makkelijker in aanraking met het virus, dus ik durf het niet aan.quote:Op maandag 9 november 2020 07:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kom ook nergens. Poetsen/wassen op zaterdag en op zondag een beetje films/series kijken.
Had eigenlijk gepland om afgelopen zaterdag naar de Efteling te gaan weer (abonnement), maar het kabinet heeft gezorgd dat dat ook niet door kan gaan.
Komende zondag naar mijn vader, die dan 74 wordt.
Dat snap ik wel. Maar toch zou het je misschien wel goed doen om hem weer eens te zien, al is het maar op afstand.quote:Op maandag 9 november 2020 07:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook al maanden niet meer bij mijn ouders geweest. Mijn vader zit echt in een risico-groep. En ik kom natuurlijk via mijn kinderen toch wat makkelijker in aanraking met het virus, dus ik durf het niet aan.
Dat snap ik.quote:Op maandag 9 november 2020 07:23 schreef livelink het volgende:
Ja, ik weet het niet. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik hen had aangestoken.
Goedemorgen.quote:Op maandag 9 november 2020 08:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik moet mezelf ook bezighouden, ja, ik ga wel fietsen maar dat is meer omdat ik er uit moet van mezelf maar dichtbij huis heb ik nu ook alles wel gezien.
Mijn sociale golfen is ook niets meer, even golfen en dan naar huis, dus geen kopje koffie of lekker kletsen. Ik probeer te kijken naar dingen die wel leuk zijn en vanmiddag ga ik naar de mini-kabouter.
Ben blij dat zijn opa me komt ophalen want ik ga voorlopig ook niet meer met het OV.
Hast du später superschnell internet ja!quote:Op maandag 9 november 2020 12:46 schreef Rafeiro het volgende:
Hier zijn ze vanaf 07:00 al bezig met graven en tegels uithalen enzo, om glasvezel te leggen.
Weet nog niet of ik over ga, als het er tzt is maar eens prijs vergelijken.quote:Op maandag 9 november 2020 12:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hast du später superschnell internet ja!
Wat een koele kikker inderdaadquote:Op maandag 9 november 2020 16:58 schreef DJ11 het volgende:
DJ's uit Den Helder... het blijft toch een apart slag volk:
https://www.geenstijl.nl/(...)er-dj-geeft-0-fucks/
@:knokkels #VerlorenZoon
gewoon heel goed uitzoekenquote:Op maandag 9 november 2020 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm lijkt wel voordeliger via glasvezel straks, en dan is het nog full duplex ook.
Maar nu eerst maar afwachten wanneer het hier ook naar binnen gaat, maar zal niet heel lang meer duren nu denk ik.
Tegen die tijd maar eens goed informeren, want de site van KPN is echt debiel onduidelijk.
En "gratis" FOX vind ik wel leuk, en ja dat kan ik vast wel besparen, maar KPN legt het nu allemaal aan dan wil ik daar best een jaartje bij zitten met behoud van dat combi voordeel.
Ik had Telfort, het goedkopere broertje of zusje van KPN hier, maar dat is nu op 1 hoop gegooid. Maar ben wel blij dat het gegraaf en getril nu ff voorbij isquote:Op maandag 9 november 2020 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon heel goed uitzoeken
je kunt KPN ook bellen en dan hopen dat je een mens aan de telefoon krijgt
Ik zit al heel lang bij KPN en ben eigenlijk te beroerd om iets anders uit te zoeken, de een heeft dit, en de ander heeft dat. Ik zal eens kijken wanneer mijn contract afloopt en dan ga ik proberen om er iets beters uit te slepen, zo van, ik ben al heel lang klant bij jullie, wat staat er tegenoverquote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had Telfort, het goedkopere broertje of zusje van KPN hier, maar dat is nu op 1 hoop gegooid. Maar ben wel blij dat het gegraaf en getril nu ff voorbij is![]()
Maar vind het dan ook niet zo netjes om meteen naar echt een budget aanbieder te gaan. Maar omdat het er nu hier nog niet is is het sowieso lastig zoeken![]()
Hoop dat televisie abo niet nodig is voor iTV via PC, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Als het er is ga ik denk ik van 50 mbit naar 200 of 500 mbit. Eigenlijk niet nodig, maar bijna de zelfde prijs.quote:Op maandag 9 november 2020 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit al heel lang bij KPN en ben eigenlijk te beroerd om iets anders uit te zoeken, de een heeft dit, en de ander heeft dat. Ik zal eens kijken wanneer mijn contract afloopt en dan ga ik proberen om er iets beters uit te slepen, zo van, ik ben al heel lang klant bij jullie, wat staat er tegenover
ze kunnen alles in de mix gooien, als jij maar tevreden met het eind resultaat bent !quote:Op maandag 9 november 2020 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het er is ga ik denk ik van 50 mbit naar 200 of 500 mbit. Eigenlijk niet nodig, maar bijna de zelfde prijs.
Even kijken wat ze in de mix willen gooien
Oh ja, maar ik ben er wel redelijk handig mee, en de broer van mijn zwager doet zulke installaties als ZZP'er (bekabeling (onder de grond) en software etc) dus als er wat mis is, koop ik een kratje bier en laat ik hem even komen en indien nodig mag hij dan bellenquote:Op maandag 9 november 2020 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ze kunnen alles in de mix gooien, als jij maar tevreden met het eind resultaat bent !
Wij hebben Telfort (nu dus KPN) via glasvezel. Waarschijnlijk kun je heel makkelijk overstappen straks naar glasvezel.quote:Op maandag 9 november 2020 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm lijkt wel voordeliger via glasvezel straks, en dan is het nog full duplex ook.
Maar nu eerst maar afwachten wanneer het hier ook naar binnen gaat, maar zal niet heel lang meer duren nu denk ik.
Tegen die tijd maar eens goed informeren, want de site van KPN is echt debiel onduidelijk.
En "gratis" FOX vind ik wel leuk, en ja dat kan ik vast wel besparen, maar KPN legt het nu allemaal aan dan wil ik daar best een jaartje bij zitten met behoud van dat combi voordeel.
Vorige week ook nog ruim een uur aan de telefoon voor gehangen, ok, op speaker, en toen *piep* *piep* *piep*.quote:Op maandag 9 november 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben Telfort (nu dus KPN) via glasvezel. Waarschijnlijk kun je heel makkelijk overstappen straks naar glasvezel.
Wij hadden vorige week trouwens ook ineens een storing met onze interactieve tv.
Alle oplossingen waarmee ze kwamen hielpen niet. Uiteindelijk via twitter geklaagd (na 4 dagen) en toen zouden ze er 'extern' naar gaan kijken. Verder niks meer gehoord, maar een paar uur later werkte het weer.
Goedemorgen.quote:
Ja, stukken beter. Maar voel me nog niet echt super. Het loopt gewoon allemaal niet zo lekker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoe gaat het deze morgen? Wel goed geslapen?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, stukken beter. Maar voel me nog niet echt super. Het loopt gewoon allemaal niet zo lekker.
Is gewoon een periode waar we doorheen moeten, vrees ik.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:06 schreef livelink het volgende:
En jij dan? Gaat het ook weer wat beter?
Het aantal ziekenhuisopnames stijgt nog steeds en er worden meer mensen opgenomen dan er ontslagen worden. Zolang die cijfers toe blijven nemen, vind ik het nog niet de goede kant op gaan. Ben bang dat ze de maatregelen nu weer te snel zullen gaan versoepelen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het met de besmettingen de goede kant op.
En ook is er zicht op een vaccin...... dus langszaamaan gaan we de goede kant.
quote:
Ik was vorige week zelf niet lekker, verkouden, hoesten, erg moe e.d. en heb een test moeten doen. Die was gelukkig negatief. Afgelopen weekend veel geslapen en geen zin om naar buiten te gaan. Verkoudheid is inmiddels over, maar ben nog wel moe. Dus na het werk en eten lig ik op de bank en ga vroeg naar bed. Even deze periode doorkomen. Ik vind dit ook geen fijne periode, die overgang van zomer naar herfst naar winter. Vreselijk!quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:01 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Alles goed met iedereen Diaan ? Druk druk druk ?
Volgens mij zijn er veel mensen aan het kwakkelen, doorbijten maar en goed voor jezelf zorgen, meer valt er niet te doenquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was vorige week zelf niet lekker, verkouden, hoesten, erg moe e.d. en heb een test moeten doen. Die was gelukkig negatief. Afgelopen weekend veel geslapen. Verkoudheid is inmiddels over, maar ben nog wel moe. Dus na het werk en eten lig ik op de bank en ga vroeg naar bed. Even deze periode doorkomen. Ik vind dit ook geen fijne periode, die overgang van zomer naar herfst naar winter. Vreselijk!
quote:
Slim hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:44 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
Ik heb een scheur in de voering van mijn slaapkamergordijn , ik heb het gordijn er nu maar afgehaald dan moet ik er na het golfen mee aan de slag anders heb ik vanavond geen gordijn
![]()
was superfijn om hem weer even gezien te hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2020 09:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Slim hoor.
Hoe was het gisteren met/bij de minikabouter?
Boeiuh. Ik heb me voorgenomen om deze week eindelijk eens de gordijnen van de inbouwkast op zolder van een (strijk)zoom te voorzien. Staat nog maar ruim 4 jaar op de klussenlijst...quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:40 schreef just me het volgende:
gordijn is gemaakt en weer opgehangen
![]()
nee, mooi is het niet geworden maar ik heb het linker gordijn nu omgewisseld met het rechter gordijn en je ziet er geen barst van
Voornemens zijn altijd goed... en soms laat de uitvoering op zich wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Boeiuh. Ik heb me voorgenomen om deze week eindelijk eens de gordijnen van de inbouwkast op zolder van een (strijk)zoom te voorzien. Staat nog maar ruim 4 jaar op de klussenlijst...
Dan gaat het vast nog wel lukken voor de verhuizingquote:Op dinsdag 10 november 2020 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is een klusje van niks: strijkplank ernaast zetten,gordijnen afknippen, strijkijzer opwarmen, rand van gordijn omvouwen met zoomstrijkband ertussen, strijkijzer erop en klaar
quote:19:30: Brother52 heeft weer stroom
Lekker nummer.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:33 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn rekening betaald en ik mag meeluisteren
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer.
Are friends electric staat ook op je lijst hoop ik?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:33 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn rekening betaald en ik mag meeluisteren
![]()
Hoi zorro.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi zorro.
Heb jij je stroomrekening ook betaald?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:41 schreef brother52 het volgende:
Phil Oakey & Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
quote:
Daar kom ik straks op terugquote: