SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Daar verschillen de meningen over. Z'n karakter is er impulsief en opvliegend genoeg voor.quote:
Gefundeerd is het per definitie niet, want het is een voorspelling over iets dat zich in de toekomst zou kunnen afspelen. Bill Maher (quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen denken, dat is niet echt gefundeerd...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Omdat die man zo beroerd zingt versta ik altijd "denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid"
De kleur van je haar, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Omdat die man zo beroerd zingt versta ik altijd "denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid"
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
Wens haar een pijnloze nacht !!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo mw. MM opzoeken die zielig alleen op bed ligt met d'r poot omhoog
Dank Melting en tot de volgende ronde!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
You Don't Have To Say... - Dusty Springfield
Welterusten en beterschap voor mw Madmaster.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Hopelijk gaat het morgen weer beter.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
Ik was heel even weg voor mijn zoon, daarom INXS gemist.
Die zou ik wel geweten hebben.
Deze natuurlijk niet.
gelukkig weten we het nu welquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
Ik was heel even weg voor mijn zoon, daarom INXS gemist.
Die zou ik wel geweten hebben.
Deze natuurlijk niet.
Als Melting hem volgende week draait weet ik hem weer niet, vrees ik.quote:
kerstbelletje ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, doet een belletje rinkelen.
Dat ga ik niet doen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als Melting hem volgende week draait weet ik hem weer niet, vrees ik.
Dat herken ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Als Melting hem volgende week draait weet ik hem weer niet, vrees ik.
Vanmiddag een kerstfilm gekeken op Netflix. Was het hoogtepunt van mijn dag.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanmiddag een kerstfilm gekeken op Netflix. Was het hoogtepunt van mijn dag.
Ik niet. Maar zou Willeke Alberti kunnen zijn.quote:
Heb ik vorige week ook al gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanmiddag een kerstfilm gekeken op Netflix. Was het hoogtepunt van mijn dag.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Maar zou Willeke Alberti kunnen zijn.
Zo had ik mijn kinderen ook kunnen noemen.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo had ik mijn kinderen ook kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |