Ik zie het boodschappenlijstje wel verschijnen danquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ongelimiteerd, zonder cheatpillen
Juist niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een supergroot hoofd heb?
Tuinbroek en klaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is een mooie om door @:tonja te laten tekenen
Er zijn wel wat wijnen in kleine flesjes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef D. het volgende:
Ik heb wel interesse in een wijnproeverij trouwens, alleen jammer dat ze dat niet in kleine proefporties verkopen
Catalunyabubbelmeetquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaanse zwager ging altijd cava proeven in Catalunya ... Met de kerst dagen had ie altijd de lekkerste bubbels dozen vol ....
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
Zijn sode en nottie ook al lamgelegd ? Ik had nog niet eens dat liedje hier gepost ...Likje voor jou en dit nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nit meer. Kreeg koude voetenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:02 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Prisha wel, ze kan niet eens meer goed mikken. Haar sok zit in haar chipsbak.
anders kun je lopen 🚶quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Likje voor jou en dit nummer.
Of in groepjes van drie samen komen.... lekker baldadigquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan 1 iemand alle flessen kopen en er porties van maken
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaanse zwager ging altijd cava proeven in Catalunya ... Met de kerst dagen had ie altijd de lekkerste bubbels dozen vol ....
Ik schrik een beetje van het beginquote:
Iedereen in teams van 3 indelen en dan hier samenkomenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of in groepjes van drie samen komen.... lekker baldadig
Twee likjes voor deze tjoep.quote:
En dan invriezen ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan 1 iemand alle flessen kopen en er porties van maken
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in teams van 3 indelen en dan hier samenkomen
quote:
Het is wat heftig ja. Mischien iets té voor nu.quote:
Welja..wijnijs... Kan je je helemaal de moeder likkenquote:
< Helpt |Deissy opdrinken, zodat er niets ingevroren hoeft worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, je moet wel denken in oplossingen he
Beeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja..wijnijs... Kan je je helemaal de moeder likken
Neequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpt |Deissy opdrinken, zodat er niets ingevroren hoeft worden.
Beter?
Hier als in dit topic?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in teams van 3 indelen en dan hier samenkomen
Gohquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag nooit de noodzaak van wijn invriezen
Truste sprietje!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Lieve fokkers, bedankt voor de gezellige avond, heb ervan genoten, duik mn mandje in.![]()
Welterusten espri!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Lieve fokkers, bedankt voor de gezellige avond, heb ervan genoten, duik mn mandje in.![]()
Wha! Als ik serieus Neem, dan had je het wel geweten.quote:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja..wijnijs... Kan je je helemaal de moeder likken
Trusten Daafjequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Slaap lekker zonnebloempje~!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Welterusten en de groetjes aan meneer espriquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Truste sprietje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Much better.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is wat heftig ja. Mischien iets té voor nu.
Lunatic Soul dan maar
Het was een gezamelijk ideequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Proost ff op het goede idee,
van D.
Leuke avond!
Bubbelbad.quote:
Ik ga ook geen teams kiezen hoorquote:
Ook goed, maar wel geslaagd en het beste kan nog komenquote:
Jaja, ik kies wel weerquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ook geen teams kiezen hoor![]()
*jeugdtrauma heeft
Proost op D.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
van D.
Leuke avond!
Leuk dat je erbij was, slaap lekker!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Zeker weten. Gelukkig had ik nog een filmpje van D. zijn moves...die hebben we hie thuis afgespeeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
van D.
Leuke avond!
Neem met een hoofdletter zelfsquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Als ik serieus Neem, dan had je het wel geweten.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeker weten. Gelukkig had ik nog een filmpje van D. zijn moves...die hebben we hie thuis afgespeeld![]()
Eindelijk een beter liedje, bij alle andere voorgestelde liedjes wensde ik dat ik doof was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is wat heftig ja. Mischien iets té voor nu.
Lunatic Soul dan maar
trustequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Gaaf! Ze speelden een paar liedjes op de bruiloft van mijn zus.quote:
Een bubbelbad is te regelen, en ik hang wel een poster op, met al die wijn ziet Deissy het toch nietquote:
Die filmpjes van D. mag je in dm/dm sturenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeker weten. Gelukkig had ik nog een filmpje van D. zijn moves...die hebben we hie thuis afgespeeld![]()
En een opname van REGENBOOOG....zo was het net of jullie erbij waren🥳🥳😂
Geintje, meneer Sonnebergquote:
Klinkt zo lekker relaxt hč.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eindelijk een beter liedje, bij alle andere voorgestelde liedjes wensde ik dat ik doof was.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die filmpjes van D. mag je in dm/dm sturen
quote:
bijzonderequote:
Sorry dan zal je blaas nu wel geëxplodeerd zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:49 schreef espri het volgende:
Wanneer is er een plaspauze @:Tonja?
Hou het bijna niet meer.
Oh męn...Dan heb je Twitch en fok en en en... Ik mis vanallesquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is een mooie om door @:tonja te laten tekenen
Lekker een bokbiertje, dat ‘ie je maar mag smaken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt op klok... het is pas 23:15... vrijdag whooohooo.... opend nog een bokbiertje
Je zou er YMCA onder af kunnen spelenquote:
Hinnikt Hoppig terugquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker een bokbiertje, dat ‘ie je maar mag smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |