Niets mis mee op zijn tijdquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha herkenbaar. Stiekum sluipt dat likken er toch in...
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Klopt het, dat ik ondertussen naar een Letlandse darter zit te kijken🧐
Pff, sterk spul
Eigenlijk was dat een grapje, denk niet dat we nu met al die corona en alles dicht of plat ligt "effe" oliebollen hier en daar kunnen scoren. EN dan denk ik niet aan een supermarktje maar aan een heuse echte oliebollenkraam die zo mee zou kunnen doen met AD smaaktest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef D. het volgende:
Ik neem wel aan dat de oliebollen vers moeten zijn?
Pff, sterk spul
Had deze beetje gekozen vanwege de titel, maar ze zijn echt heel gaaf en live zekerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
@:Flory dat was best een lekkere nummer
Pff, sterk spul
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef D. het volgende:
En naar de wijn met tonijn van @:deisyy ben ik ook wel benieuwd
maar blijft wel een mooi nummerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom je een jaar of 30 te laat mee...
Wijn met tonijn?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef D. het volgende:
En naar de wijn met tonijn van @:deisyy ben ik ook wel benieuwd
Nee daarom zei ik dat ik er benieuwd naar was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt al plannen over hoe je het gaat aanpakken?
Ze moeten wel landelijk thuisbezorgen hequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat een grapje, denk niet dat we nu met al die corona en alles dicht of plat ligt "effe" oliebollen hier en daar kunnen scoren. EN dan denk ik niet aan een supermarktje maar aan een heuse echte oliebollenkraam die zo mee zou kunnen doen met AD smaaktest.
20 oktober stond er een kraam bij het centraal station(den haag). Waren lekker...volgens opaNijn dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat een grapje, denk niet dat we nu met al die corona en alles dicht of plat ligt "effe" oliebollen hier en daar kunnen scoren. EN dan denk ik niet aan een supermarktje maar aan een heuse echte oliebollenkraam die zo mee zou kunnen doen met AD smaaktest.
doe een foto, misschien weten wij het.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef blackmirror het volgende:
Me bek staat in de fik, wat ben ik in godsnaam aan het eten joh....
Geen idee, vertel...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef blackmirror het volgende:
hot chickenwingsquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef blackmirror het volgende:
owquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik dat ik er benieuwd naar was.
Maar hij lust allesquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
20 oktober stond er een kraam bij het centraal station(den haag). Waren lekker...volgens opaNijn dan.
Oeh lekker, kaas met jalapenos of japalenos.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef blackmirror het volgende:
* blackmirror kaas met japalenos, ja duh... bier is op, er valt niks te blussen zo
Volgende maand dus een wijnproeverijquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten wel landelijk thuisbezorgen he
Ja, maar daar heb je het wel mee gehad. Hij krijgt een beetje de Vicky Leandros look...zijn oogleden gaan zakkenquote:
OOk dit valt te combineren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende maand dus een wijnproeverij
jalapenos idd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oeh lekker, kaas met jalapenos of japalenos.
Lekker pittig dus, die moet ik hebben bij de carola.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef blackmirror het volgende:
* blackmirror kaas met japalenos, ja duh... bier is op, er valt niks te blussen zo
Je moet nog aan de bak dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je dan ook de fles leeg maken?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oeh lekker, kaas met jalapenos of japalenos.
< Ondersteund de Fox en gaat voor een dansquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je het wel mee gehad. Hij krijgt een beetje de Vicky Leandros look...zijn oogleden gaan zakken
Geen idee wie dat is maar klinkt leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je het wel mee gehad. Hij krijgt een beetje de Vicky Leandros look...zijn oogleden gaan zakken
Ja, dat is waarquote:
Wijn is prima combineerbaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOk dit valt te combineren.
Majquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan vooral aan de bak moet
de Silverfoxquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar klinkt leuk.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
Zijn sode en nottie ook al lamgelegd ? Ik had nog niet eens dat liedje hier gepost ...Ben er nog. Zat ff darten te loeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Ik kan via telefoon geen foto plaatsen. Een zeer bekende zangeres. Haar oogleden hingen altijd op half 7quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar klinkt leuk.
jaaaaaa watquote:
Regel die DJ stuff nu eens, of doe het zelf !!quote:
is dat nog wat ... landen toernooi zag ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben er nog. Zat ff darten te loeren.
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Regel die DJ stuff nu eens, of doe het zelf !!
Weet ik, doe het zelf , jij kunt datquote:
Mwah zijn korte potjes. Best of 5, dus dat gaat best snel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat nog wat ... landen toernooi zag ik
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lust ook geen wijn...quote:
Drank, maakt meer los dan slecht voor je isquote:
quote:
Neuh, hoezo. Hoogstens errug moequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
Zijn jullie nu al dronken torretjes?
soort vanquote:
neuh...beetje warm is allquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
Zo makkelijk kom je er niet af, ik heb ook dat bier moeten drinkenquote:
quote:
Moeten?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet af, ik heb ook dat bier moeten drinken
progrock. Zit daar heel diep in momenteel. Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pluton... nog nooit van gehoord..
Maar wat een mooi woord: "Pluton"
Nu ik het lees/hoor... klinkt het alsof het al 23000 jaar bestaat
In dit topicquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je nog even druk, er zijn er miljoenen
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
volgende foto zit er een kerstmuts in de theepot geprakt
Nee dat niet maar ik vermoed dat ze zo een supergroot wijnglas heeft waar haar hoofd zelf in past.quote:
Of met kerst een foto van die pot met dat prakje in haar mutsquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
volgende foto zit er een kerstmuts in de theepot geprakt
Prisha wel, ze kan niet eens meer goed mikken. Haar sok zit in haar chipsbak.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef Sestra666 het volgende:
Ik hoor espri al trappelen🍷🍷🍷🍷🍷quote:
Zeg je nu dat ik een supergroot hoofd heb?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vermoed dat ze zo een supergroot wijnglas heeft waar haar hoofd zelf in past.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of met kerst een foto van die pot met dat prakje in haar muts
Ja daarom ook erg onhandig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef D. het volgende:
Ik heb wel interesse in een wijnproeverij trouwens, alleen jammer dat ze dat niet in kleine proefporties verkopen
Spaanse zwager ging altijd cava proeven in Catalunya ... Met de kerst dagen had ie altijd de lekkerste bubbels dozen vol ....quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef D. het volgende:
Ik heb wel interesse in een wijnproeverij trouwens, alleen jammer dat ze dat niet in kleine proefporties verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |