Ik beken....quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe gaat dat ook alweer?
Waar het hart van vol is,
loopt..
Likked je.quote:
Ah, zal ik februari dan alvast reserveren voor de 2e bierproeverij?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Volgend maand oliebolllen proeverij (mijn idee) en de maand erop wijn met tonijn (Deisyy idee). Kijk maar waar je op wilt inhaken
Geen idee waarom ik dat tiktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat tikteWant ik heb een paar keer uit moeten leggen wat het betekende.
#metoo #ichauchquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vind Duits een mooie taal.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Vind Duits een mooie taal.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
Zijn sode en nottie ook al lamgelegd ? Ik had nog niet eens dat liedje hier gepost ...Die is te leuk voor een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
@chufiquote:
Ik zit aan mijn tax denk ik, ik lik nu ook in plaats van quotenquote:
Dit is een quote hoor, je kan het nog steedsquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn tax denk ik, ik lik nu ook in plaats van quoten
Wha herkenbaar. Stiekum sluipt dat likken er toch in...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn tax denk ik, ik lik nu ook in plaats van quoten
Er ging iets aan voorafquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is een quote hoor, je kan het nog steeds
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
Zijn sode en nottie ook al lamgelegd ? Ik had nog niet eens dat liedje hier gepost ...Daar kom je een jaar of 30 te laat mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |