Niets mis mee op zijn tijdquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha herkenbaar. Stiekum sluipt dat likken er toch in...
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Klopt het, dat ik ondertussen naar een Letlandse darter zit te kijken🧐
Pff, sterk spul
Eigenlijk was dat een grapje, denk niet dat we nu met al die corona en alles dicht of plat ligt "effe" oliebollen hier en daar kunnen scoren. EN dan denk ik niet aan een supermarktje maar aan een heuse echte oliebollenkraam die zo mee zou kunnen doen met AD smaaktest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef D. het volgende:
Ik neem wel aan dat de oliebollen vers moeten zijn?
Pff, sterk spul
Had deze beetje gekozen vanwege de titel, maar ze zijn echt heel gaaf en live zekerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef Prisha het volgende:
@:Flory dat was best een lekkere nummer
Pff, sterk spul
Ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef D. het volgende:
En naar de wijn met tonijn van @:deisyy ben ik ook wel benieuwd
maar blijft wel een mooi nummerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom je een jaar of 30 te laat mee...
Wijn met tonijn?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef D. het volgende:
En naar de wijn met tonijn van @:deisyy ben ik ook wel benieuwd
Nee daarom zei ik dat ik er benieuwd naar was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt al plannen over hoe je het gaat aanpakken?
Ze moeten wel landelijk thuisbezorgen hequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat een grapje, denk niet dat we nu met al die corona en alles dicht of plat ligt "effe" oliebollen hier en daar kunnen scoren. EN dan denk ik niet aan een supermarktje maar aan een heuse echte oliebollenkraam die zo mee zou kunnen doen met AD smaaktest.
20 oktober stond er een kraam bij het centraal station(den haag). Waren lekker...volgens opaNijn dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat een grapje, denk niet dat we nu met al die corona en alles dicht of plat ligt "effe" oliebollen hier en daar kunnen scoren. EN dan denk ik niet aan een supermarktje maar aan een heuse echte oliebollenkraam die zo mee zou kunnen doen met AD smaaktest.
doe een foto, misschien weten wij het.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef blackmirror het volgende:
Me bek staat in de fik, wat ben ik in godsnaam aan het eten joh....
Geen idee, vertel...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef blackmirror het volgende:
hot chickenwingsquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:48 schreef blackmirror het volgende:
owquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee daarom zei ik dat ik er benieuwd naar was.
Maar hij lust allesquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
20 oktober stond er een kraam bij het centraal station(den haag). Waren lekker...volgens opaNijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |