Ik zie het boodschappenlijstje wel verschijnen danquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ongelimiteerd, zonder cheatpillen
Juist niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een supergroot hoofd heb?
Tuinbroek en klaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is een mooie om door @:tonja te laten tekenen
Er zijn wel wat wijnen in kleine flesjes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:01 schreef D. het volgende:
Ik heb wel interesse in een wijnproeverij trouwens, alleen jammer dat ze dat niet in kleine proefporties verkopen
Catalunyabubbelmeetquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaanse zwager ging altijd cava proeven in Catalunya ... Met de kerst dagen had ie altijd de lekkerste bubbels dozen vol ....
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
Zijn sode en nottie ook al lamgelegd ? Ik had nog niet eens dat liedje hier gepost ...Likje voor jou en dit nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nit meer. Kreeg koude voetenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:02 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Prisha wel, ze kan niet eens meer goed mikken. Haar sok zit in haar chipsbak.
anders kun je lopen 🚶quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Likje voor jou en dit nummer.
Of in groepjes van drie samen komen.... lekker baldadigquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan 1 iemand alle flessen kopen en er porties van maken
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaanse zwager ging altijd cava proeven in Catalunya ... Met de kerst dagen had ie altijd de lekkerste bubbels dozen vol ....
Ik schrik een beetje van het beginquote:
Iedereen in teams van 3 indelen en dan hier samenkomenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of in groepjes van drie samen komen.... lekker baldadig
Twee likjes voor deze tjoep.quote:
En dan invriezen ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan 1 iemand alle flessen kopen en er porties van maken
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in teams van 3 indelen en dan hier samenkomen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |