Gaaf! Ze speelden een paar liedjes op de bruiloft van mijn zus.quote:
Een bubbelbad is te regelen, en ik hang wel een poster op, met al die wijn ziet Deissy het toch nietquote:
Die filmpjes van D. mag je in dm/dm sturenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zeker weten. Gelukkig had ik nog een filmpje van D. zijn moves...die hebben we hie thuis afgespeeld![]()
En een opname van REGENBOOOG....zo was het net of jullie erbij waren🥳🥳😂
Geintje, meneer Sonnebergquote:
Klinkt zo lekker relaxt hč.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eindelijk een beter liedje, bij alle andere voorgestelde liedjes wensde ik dat ik doof was.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die filmpjes van D. mag je in dm/dm sturen
quote:
bijzonderequote:
Sorry dan zal je blaas nu wel geëxplodeerd zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:49 schreef espri het volgende:
Wanneer is er een plaspauze @:Tonja?
Hou het bijna niet meer.
Oh męn...Dan heb je Twitch en fok en en en... Ik mis vanallesquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is een mooie om door @:tonja te laten tekenen
Lekker een bokbiertje, dat ‘ie je maar mag smaken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt op klok... het is pas 23:15... vrijdag whooohooo.... opend nog een bokbiertje
Je zou er YMCA onder af kunnen spelenquote:
Hinnikt Hoppig terugquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker een bokbiertje, dat ‘ie je maar mag smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |