Het is wat heftig ja. Mischien iets té voor nu.quote:
Welja..wijnijs... Kan je je helemaal de moeder likkenquote:
< Helpt |Deissy opdrinken, zodat er niets ingevroren hoeft worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, je moet wel denken in oplossingen he
Beeldquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja..wijnijs... Kan je je helemaal de moeder likken
Neequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Helpt |Deissy opdrinken, zodat er niets ingevroren hoeft worden.
Beter?
Hier als in dit topic?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in teams van 3 indelen en dan hier samenkomen
Gohquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag nooit de noodzaak van wijn invriezen
Truste sprietje!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Lieve fokkers, bedankt voor de gezellige avond, heb ervan genoten, duik mn mandje in.![]()
Welterusten espri!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Lieve fokkers, bedankt voor de gezellige avond, heb ervan genoten, duik mn mandje in.![]()
Wha! Als ik serieus Neem, dan had je het wel geweten.quote:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welja..wijnijs... Kan je je helemaal de moeder likken
Trusten Daafjequote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Slaap lekker zonnebloempje~!quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:12 schreef espri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |