Te laatquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Schenk de halflege flesjes maar in mijn glas.
Dansen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer dat het glas mijn mond niet meer kan vinden of zow
a zeiken mensch!!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:56 schreef espri het volgende:
FF plaspauze hoor, gaat anders niet goed hier.
quote:
Mijn biertje is nog niet aan de beurtquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
muziek is afgelopen.
@:D. doe jij eentje
Jij vind het ook lekker?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
Schenk de halflege flesjes maar in mijn glas.
TTquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In overleg met D. Resultaten hier:![]()
40+ / Bierproeverij Smaak en Braak ervaringen
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drink je toch een anderequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgende week doe ik mee, ik heb de biertjes nu niet
quote:
Ik had best een bodem deze keerquote:
Misschien moet je voor volgende week rietjes halen dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Godver...na 2 bier en 8 bocoli heb ik besloten, dat ik dit morgen invulquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In overleg met D. Resultaten hier:![]()
40+ / Bierproeverij Smaak en Braak ervaringen
DE REGENBOOOOOOOGGGGGquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had best een bodem deze keer![]()
Samen zingen Es?
Papieren rietjes, da's de nieuwe norm, kennelijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je voor volgende week rietjes halen dan.
Ahh zeiltje vol...moet ik toch de kamer uitquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had best een bodem deze keer![]()
Samen zingen Es?
No worries...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Godver...na 2 bier en 8 bocoli heb ik besloten, dat ik dit morgen invul
IK VOEL ME ZOO VERDOMMMDD ALLEEEEENNNNquote:
Ik...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga gewoon alles likken ipv overal op reageren
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Godver...na 2 bier en 8 bocoli heb ik besloten, dat ik dit morgen invul
+3quote:
kun je recht likkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ja blijven de velletjes van je lippen aan plakkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Papieren rietjes, da's de nieuwe norm, kennelijk
Alles likken?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ow, ik heb het zelf nog niet ervaren, maar hebben er anderen al over gehoordquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef espri het volgende:
[..]
Ja blijven de velletjes van je lippen aan plakken
Hahahahaah heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
IK VOEL ME ZOO VERDOMMMDD ALLEEEEENNNN![]()
![]()
ik mis jullie best welquote:
Barokmuziek dan:quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef Prisha het volgende:
jesus Domni dat gefluit schalt door m;'n hoofd nu.
Ander liedje, je mag er twee
ik ben nog niet klaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat we deze eerste avond wel als geslaagd kunnen ervaren
Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
Daar ben ik vorig jaar geweest, bij Grolsch in Enschede.quote:
Ja joh, daar maakte ik een grap over in DTS topic. Wat werd er verkeerd op gereageerd zeg. 1 van die dames praat nog altijd niet tegen me.quote:
Huh, is this you?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
Ga je al slapen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
hebben we het wéér over likkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:06 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja joh, daar maakte ik een grap over in DTS topic. Wat werd er verkeerd op gereageerd zeg. 1 van die dames praat nog altijd niet tegen me.
Dat is wel heel oud toen er nog maar 5 bieren bestonden of zo ...quote:
rustig aan doenquote:
Neequote:
Ik ben er ook twee keer geweest. Heb er een mooie cd aan overgehouden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest, bij Grolsch in Enschede.
Lekker muziekje opzich
Flory heeft ook veel CD'squote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook twee keer geweest. Heb er een mooie cd aan overgehouden.
ik ren niet zo hard nuquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wilde het even gezegd hebben voordat iedereen weer wegrent en ik nog in mijn uppie achterblijf
Gewoon iedereen de moeder mentionenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wilde het even gezegd hebben voordat iedereen weer wegrent en ik nog in mijn uppie achterblijf
twee keer? In de oude en nieuwe? Ik alleen in de nieuwe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook twee keer geweest. Heb er een mooie cd aan overgehouden.
Die van volgende week heb ik wel alletweequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ren niet zo hard nu![]()
Leffe vond ik zelf het lekkerste in elk geval van vanavond.
Wel leuk, twee hele andere soorten bier. Leuk gepaard zo
Niet mijn moeder hoor, die laat ik hier graag buitenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon iedereen de moeder mentionen
Die zijn echt goor. Kleinzoon vindt ze echt smerig. Heb nu ijzeren. Met een mini rietjes rager...want in de vaatwasser wordt dee binnenkant niet schoonquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Papieren rietjes, da's de nieuwe norm, kennelijk
Dat is te combinerenquote:
En eentje daarvan in h;e;el lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van volgende week heb ik wel alletwee
Het is minder oud dan het lijkt. Modern stuk in barokstijl.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud toen er nog maar 5 bieren bestonden of zo ...
een soort moemoequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon iedereen de moeder mentionen
Ik heb geen jopen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
En eentje daarvan in h;e;el lekker![]()
Welke had je nu niet?
Was laatst een test op tv, geloof dat bamboe het beste bevielenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn echt goor. Kleinzoon vindt ze echt smerig. Heb nu ijzeren. Met een mini rietjes rager...want in de vaatwasser wordt dee binnenkant niet schoon
Ik ben wel eens in de Brugse Zot brouwerij geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel een Heineken CD.. en ben wel een aantal keren hier in de fabriek geweest
Ik heb hem helemaal afgeluisterd. Was zeker mooi. tnxquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is minder oud dan het lijkt. Modern stuk in barokstijl.
geen warme gympiesquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
pfoei, Joop zit er bij mij ook nog niet in hoor...
Ik snap datquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Niet mijn moeder hoor, die laat ik hier graag buiten
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh lord, zo welkom dit plaatje.
Juist meer, excursies zijn voor de onwetenden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de Brugse Zot brouwerij geweest.
Nu geloven jullie vast niet meer dat ik geen bierdrinker ben.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
editquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
Nu even niet... 1,5 meter... Moet ik mijn schaamlappen uitrollen voor hij erbij kanquote:
Ow euhhhh, ik luister nu nog steeds klassieke muziek...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal afgeluisterd. Was zeker mooi. tnx
Wie nu.
@:Espri? Liedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |