Ander bouwjaar denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Die van jou ziet er echt anders uit?
Hoe ziet die van jou eruit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Die van jou ziet er echt anders uit?
terwijl de Drankgigant bij jou om de hoek zitquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik drink gewoon blikjes Heineken
DJ O-maa _ NEIN!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef Prisha het volgende:
Ok. Liedje is afgelopen.
@:oma-nijn is aan de beurt. Sky full of stars namens oma![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan geen toepjes plaatsen op mijn telefoon.
Iets van Coldplay a sky full of stars.
Mag!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan geen toepjes plaatsen op mijn telefoon.
Iets van Coldplay a sky full of stars.
BOOKZONDERZANDquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heineken is like making love in a canoo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:
Freddy approvesquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zal wel op een blok kaas zittenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef Prisha het volgende:
Ok. Liedje is afgelopen.
Als je het glas omdraait dan zie je het logo op het glas niet meer. Dus dan is het geen verkeerd glas meer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verkeerd glas maar ach..
Geen idee, die van mij is nog dicht.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef blackmirror het volgende:
Ik heb stiekum de johanieter geopend, ruikt echt compleet anders dan de rituel. Beetje rogge achtig?
Ik had in den beginne van biertje 1 rustig gedaan, want ik was bang als eerst klaar te zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
Bij de tweede hoeven de dames zich niet te haasten... daarna is er namelijk tijd zat
Doet me aan een Fles Port op de Kop in Engelse schimmelkaas Blue Stilton denken.... Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze zal wel op een blok kaas zitten
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:13 schreef D. het volgende:
Oja, ik kan de aankondiging net als net nu niet meer doen, dus dat moet Prisha doen
🥰🥰quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:11 schreef Prisha het volgende:
Ok. Liedje is afgelopen.
Jij bent goeeeeeeeeeddddddquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je het glas omdraait dan zie je het logo op het glas niet meer. Dus dan is het geen verkeerd glas meer.
Zo gewend aan dat ik bv amstel of bavaria noem maar op gewoon raar vind smakenquote:
Dat is ook meer voor een pilsje. Dan valt het wel mee. Zou het zeker niet met de Jopen combineren.quote:
Wat een beetje alcohol al niet kan doen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |