Zo heerlijk fout weerquote:
Een echte alcoholist had niks van dat biertje gemerkt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Begon me al een alcoholist te voelen.De effecten van aangeschoten voelen zijn nu inmiddels wel weggezakt, ben erg benieuwd naar de 2e.
ja maar ik bedoelde iets andersquote:
Ik zie verschillende mensen zeggen dat ze nog een paar slokken moeten of zoiets. Had al mijn sponsor van de AA club geappt of ie mij weer wilt inplannen voor een groepsessie.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zie verschillende mensen zeggen dat ze nog een paar slokken moeten of zoiets. Had al mijn sponsor van de AA club geappt of ie mij weer wilt inplannen voor een groepsessie.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit voor geen meter. Ik zit ook op een andere en die is voor de gasten
Weet je... 85 procent hier... liegt wishfull thinnkig gewoon...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zie verschillende mensen zeggen dat ze nog een paar slokken moeten of zoiets. Had al mijn sponsor van de AA club geappt of ie mij weer wilt inplannen voor een groepsessie.
Welnee, hier alles op. Zit alweer aan een borrel cola.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:07 schreef blackmirror het volgende:
Dus ik ben de enige die hem al op heeft?
Tot volgende week vrijdag 20:30uquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
Bij de tweede hoeven de dames zich niet te haasten... daarna is er namelijk tijd zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |