Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat we deze eerste avond wel als geslaagd kunnen ervaren
Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage
Daar ben ik vorig jaar geweest, bij Grolsch in Enschede.quote:
Ja joh, daar maakte ik een grap over in DTS topic. Wat werd er verkeerd op gereageerd zeg. 1 van die dames praat nog altijd niet tegen me.quote:
Huh, is this you?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
Ga je al slapen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:05 schreef D. het volgende:
hebben we het wéér over likkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:06 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja joh, daar maakte ik een grap over in DTS topic. Wat werd er verkeerd op gereageerd zeg. 1 van die dames praat nog altijd niet tegen me.
Dat is wel heel oud toen er nog maar 5 bieren bestonden of zo ...quote:
rustig aan doenquote:
Neequote:
Ik ben er ook twee keer geweest. Heb er een mooie cd aan overgehouden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig jaar geweest, bij Grolsch in Enschede.
Lekker muziekje opzich
Flory heeft ook veel CD'squote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook twee keer geweest. Heb er een mooie cd aan overgehouden.
ik ren niet zo hard nuquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wilde het even gezegd hebben voordat iedereen weer wegrent en ik nog in mijn uppie achterblijf
Gewoon iedereen de moeder mentionenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Maar ik wilde het even gezegd hebben voordat iedereen weer wegrent en ik nog in mijn uppie achterblijf
twee keer? In de oude en nieuwe? Ik alleen in de nieuwe.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er ook twee keer geweest. Heb er een mooie cd aan overgehouden.
Die van volgende week heb ik wel alletweequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ren niet zo hard nu![]()
Leffe vond ik zelf het lekkerste in elk geval van vanavond.
Wel leuk, twee hele andere soorten bier. Leuk gepaard zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |