Niet mijn moeder hoor, die laat ik hier graag buitenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon iedereen de moeder mentionen
Die zijn echt goor. Kleinzoon vindt ze echt smerig. Heb nu ijzeren. Met een mini rietjes rager...want in de vaatwasser wordt dee binnenkant niet schoonquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Papieren rietjes, da's de nieuwe norm, kennelijk
En eentje daarvan in h;e;el lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die van volgende week heb ik wel alletwee
Het is minder oud dan het lijkt. Modern stuk in barokstijl.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud toen er nog maar 5 bieren bestonden of zo ...
een soort moemoequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon iedereen de moeder mentionen
Ik heb geen jopen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
En eentje daarvan in h;e;el lekker![]()
Welke had je nu niet?
Was laatst een test op tv, geloof dat bamboe het beste bevielenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn echt goor. Kleinzoon vindt ze echt smerig. Heb nu ijzeren. Met een mini rietjes rager...want in de vaatwasser wordt dee binnenkant niet schoon
Ik ben wel eens in de Brugse Zot brouwerij geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel een Heineken CD.. en ben wel een aantal keren hier in de fabriek geweest
Ik heb hem helemaal afgeluisterd. Was zeker mooi. tnxquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is minder oud dan het lijkt. Modern stuk in barokstijl.
geen warme gympiesquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
pfoei, Joop zit er bij mij ook nog niet in hoor...
Ik snap datquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Niet mijn moeder hoor, die laat ik hier graag buiten
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh lord, zo welkom dit plaatje.
Juist meer, excursies zijn voor de onwetenden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de Brugse Zot brouwerij geweest.
Nu geloven jullie vast niet meer dat ik geen bierdrinker ben.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
editquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:10 schreef espri het volgende:
Nu even niet... 1,5 meter... Moet ik mijn schaamlappen uitrollen voor hij erbij kanquote:
Ow euhhhh, ik luister nu nog steeds klassieke muziek...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal afgeluisterd. Was zeker mooi. tnx
Wie nu.
@:Espri? Liedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |