Succes met de zoektochtquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weinig vrouwen die goed genoeg zijn voor De Grote Chevy. Dus logisch dat ze moeilijk te vinden is.
Ik wacht geduldig
Misschien iets minder kieskeurig zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weinig vrouwen die goed genoeg zijn voor De Grote Chevy. Dus logisch dat ze moeilijk te vinden is.
Ik wacht geduldig
Grijp je kans chevy, ama is singlequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien iets minder kieskeurig zijn.
Daar heeft het weinig mee te maken. De vraag is of ze mijn persoonlijkheid aan kan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien iets minder kieskeurig zijn.
Je bent een vreselijk mens in het echt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken. De vraag is of ze mijn persoonlijkheid aan kan.
Nog erger dan hierquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent een vreselijk mens in het echt?
Ach de grootste klootzakken weten een vriendin te krijgen dus moet jou het toch sowieso wel lukken?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog erger dan hier
Nee ik ben eigenlijk best wel representatief voor in het echt hier.
Hoezo, ik ben een lieve jongen. Af en toe te lief. Daar ligt meer het probleem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach de grootste klootzakken weten een vriendin te krijgen dus moet jou het toch sowieso wel lukken?
Ook die krijgen een vriendin.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben een lieve jongen. Af en toe te lief. Daar ligt meer het probleem.
Lief van je om te zeggenquote:
Ja gewoon beetje beter je best doen hoor.quote:
Doe niet zo naarquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chevy kan geen vriendin krijgen omdat zijn bed de vorm van een raceauto heeft.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chevy kan geen vriendin krijgen omdat zijn bed de vorm van een raceauto heeft.
Zo gaat dat in Groningenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Is @:johannes_vermeer er weer vandoor gegaan?
moemoe wil met me isketch doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Is @:johannes_vermeer er weer vandoor gegaan?
Oh okequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
moemoe wil met me isketch doen
dus dan luister ik
Waar hou je vanquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:03 schreef doggy112 het volgende:
Iemand suggestie voor leuke netflix film?
Heyquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Chevy is denk ik een lieve jongen in het echt. Niet zo pesten jongens
Hallo daarquote:
Denk dat ie zieke autist zonder vrienden is tbhquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik heb eigenlijk helemaal niks gezien vandaag, ja een film, die bijna afgelopen is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je al die feestende mensen in Pennsylvania gezien
We gaan nog maanden door hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik heb eigenlijk helemaal niks gezien vandaag, ja een film, die bijna afgelopen is.
Ik was wel een beetje verkiezingsmoe moet ik zeggen.
Ongetwijfeld. En ik blijf het wel volgen maar ga echt niet 24/7 CNN lopen kijkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We gaan nog maanden door hoor
Neh, het is ook wel duidelijk nu.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En ik blijf het wel volgen maar ga echt niet 24/7 CNN lopen kijken
Wat moet je met een lieve jongenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Apocalypse Nowquote:
quote:
Over mooie beelden gesproken. Boh dat was fijn om naar te kijken. Echt heel vet geschotenquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Vet he
Unbroken gezien, vond het matig. Weinig binding met personages, gare overgangen en blijft op de oppervlakte. 3 sterren voor de moeite, mooie beelden wel.
Ja bijzondere film, dijk van een sfeer. Haha ja, andere pacing of technisch niet top.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over mooie beelden gesproken. Boh dat was fijn om naar te kijken. Echt heel vet geschoten
Je kon er wel meteen uitpikken welke scenes in de eerste versie weg zijn geknipt
Meer dat ik er geen reet van begreep en het je vooral uit de sfeer van de film wegtrok. Vooral die Franse plantage houder. Wtfquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja bijzondere film, dijk van een sfeer. Haha ja, andere pacing of technisch niet top.
Nog gefeli met Feyenoord, dat zijn nou de potten.
Eens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En ik blijf het wel volgen maar ga echt niet 24/7 CNN lopen kijken
Vond dat juist wel tof gedaan, compleet verrassend niet weten waar dit heengaat en weer door.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik er geen reet van begreep en het je vooral uit de sfeer van de film wegtrok. Vooral die Franse plantage houder. Wtf
Ja, wordt steeds surrealistischer. Heel tofquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Tegen het einde kreeg je dat ook; totaal niet weten wat je verwachten moet en hoe die gast er bij zit. Echt mooi gedaan.
Wel de Community aflevering daarover https://en.wikipedia.org/wiki/Documentary_Filmmaking:_Reduxquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wordt steeds surrealistischer. Heel tof
Heb je Heart of Darkness ook gelezen?
Community ken ik niet echt zo goed, is dat die Ha Gaayyyy serie?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de Community aflevering daarover https://en.wikipedia.org/wiki/Documentary_Filmmaking:_Redux
Hmm nee niet dat ik weet, maar is zo te zien ook geen hoogvliegerquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, wordt steeds surrealistischer. Heel tof
Heb je Heart of Darkness ook gelezen?
Onze vriendin @DJMO heeft een ban he. Zou ze stiekem ook een provocerend grapje hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens.
Ff CNN opzetten. Jammer dat dat signaal niet HD is
Heeft hij het verhaal op gebaseerd. Was niet doorheen te komen inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hmm nee niet dat ik weet, maar is zo te zien ook geen hoogvlieger
Zie geen streepje hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze vriendin @:DJMO heeft een ban he. Zou ze stiekem ook een provocerend grapje hebben gemaakt?
Kijk maar bij de donatiesquote:
Link?quote:
anoniem: S T O P M O D T E R R E U R ! !anoniem: [B]• S T O P • M O D • T E R R E U R • F R E E • D J M O [/B]anoniem: FREE @DJMOquote:
Iets met Adolfquote:Op vrijdag 6 november 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze vriendin @:DJMO heeft een ban he. Zou ze stiekem ook een provocerend grapje hebben gemaakt?
Gestikt toen hij de gasrekening zagXDquote:
Over donaties gesproken. Ik heb gedoneerd en nog steeds je zangkunsten nog niet gehoordquote:
Wat wil je horen vriendquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over donaties gesproken. Ik heb gedoneerd en nog steeds je zangkunsten nog niet gehoord
Nou in het kader van je singlepringleheid is deze wel toepasselijkquote:
Goed nummerquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou in het kader van je singlepringleheid is deze wel toepasselijk
Klasse nummer jaquote:
Chevy schijnt wel over wat muzikale talenten te beschikken jaquote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chevy schijnt wel over wat muzikale talenten te beschikken ja
OOOOOOOOW WAT EEN STROPquote:
Gelijk stil.quote:
Ben ook wel benieuwd nouquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:12 schreef Rob het volgende:
Wel jammer ik heb wel interesse in een aardig deuntje
Dat is een fragment uit die serie inderdaad. Maar niet echt typerend voor die serie. Ik vind het een onvervalste topshow. Staat ook op Netflix tegenwoordig. Eén van mijn lievelingsafleveringen is wel van Netflix gehaald wegens "blackface" (was het niet maar dat maakt blijkbaar niet uit tegenwoordig).quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Community ken ik niet echt zo goed, is dat die Ha Gaayyyy serie?
Daarom moet ook niemand geld geven aan Netflix.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een fragment uit die serie inderdaad. Maar niet echt typerend voor die serie. Ik vind het een onvervalste topshow. Staat ook op Netflix tegenwoordig. Eén van mijn lievelingsafleveringen is wel van Netflix gehaald wegens "blackface" (was het niet maar dat maakt blijkbaar niet uit tegenwoordig).
Nou ja, ze hebben alle 109 andere afleveringen wel online gezet dus dat kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom moet ook niemand geld geven aan Netflix.
Toch weiger ik zulke kansloze bedrijven monetair te steunen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben alle 109 andere afleveringen wel online gezet dus dat kan ik wel waarderen.
Je kunt ook gewoon een boxsetje kopen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel een netflix abo nemen als ik niet meer gratis zou kunnen kijken, voor star trek.
Kan heel wat jaren netflix betalen van de prijs van alle star trek boxsets.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een boxsetje kopen.
En heel wat meer leuke content bekijken dan alleen Star Trekquote:Op zaterdag 7 november 2020 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan heel wat jaren netflix betalen van de prijs van alle star trek boxsets.
Dat is nu ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En heel wat meer leuke content bekijken dan alleen Star Trek
Vind je alleen Star Trek leuk?quote:
Heel soms kijk ik ook wel wat anders hoor. Maar alleen omdat het toch gratis is als je toch al netflix hebt.quote:
Doe normaal profquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Speel jij ook graag met je zwaardje?
Hopelijk sterft hij niet in het ambt maar kan hij zijn termijnen uitzitten. Zijn houding en gedrag lijken soms op die van Donald Blyth uit House of Cards.quote:
wat leuk! heb je ook een favoriete star trek saga of vind je alle saga's leuk?quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik ook wel wat anders hoor. Maar alleen omdat het toch gratis is als je toch al netflix hebt.
DS9quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
wat leuk! heb je ook een favoriete star trek saga of vind je alle saga's leuk?
DS9 trok mij niet echt zo. Vond TNG en VOY leuk. Maar dat verschilt per persoon.quote:
What happens happens maatquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk sterft hij niet in het ambt maar kan hij zijn termijnen uitzitten. Zijn houding en gedrag lijken soms op die van Donald Blyth uit House of Cards.
Dagquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof niet dat iedereen hier een leven heeft. Kom tevoorschijn
Dat sowieso Caprisone, maar je wilt iemand toch wel zien genieten van het ambt waar mensen hem voor hebben gekozen.quote:
Nog 27 minuten ja.quote:
Ik denk niet dat genieten van zo'n positie aan vele geschonken is. George Washington deed het al niet omdat hij het wilde maar omdat hij het juist vond om te doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat sowieso Caprisone, maar je wilt iemand toch wel zien genieten van het ambt waar mensen hem voor hebben gekozen.
Maar als zo iemand op zo een leeftijd zo een zware ambt kan uitvoeren dan kan de pensioenleeftijd daar ook wel omhoog.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat genieten van zo'n positie aan vele geschonken is. George Washington deed het al niet omdat hij het wilde maar omdat hij het juist vond om te doen.
quote:
Waar HEB jij het overquote:
Mwah. Ze hebben al idiote werktijden en nauwelijks vakantiedagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar als zo iemand op zo een leeftijd zo een zware ambt kan uitvoeren dan kan de pensioenleeftijd daar ook wel omhoog.
Dan is het nacht vriendquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Klopt, maar hij is wel de oudste van de 46.
De BV Amerika moet altijd draaien om superieur te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Ze hebben al idiote werktijden en nauwelijks vakantiedagen.
Joe Biden hoeft niet de hele dag door het Amazon magazijn te lopen met een luier om.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar als zo iemand op zo een leeftijd zo een zware ambt kan uitvoeren dan kan de pensioenleeftijd daar ook wel omhoog.
Geweldig land voor vakantie, kut om te wonenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:39 schreef stokj het volgende:
[..]
De BV Amerika moet altijd draaien om superieur te zijn.
Oh moest ik eigenlijk avond zeggenquote:
Helemaalquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geweldig land voor vakantie, kut om te wonen
Nee, maar nu wordt zijn luier wel schoongemaakt in zijn nieuwe huis.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joe Biden hoeft niet de hele dag door het Amazon magazijn te lopen met een luier om.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:41 schreef stokj het volgende:
Prem Tinsulanonda 99 jaar, regent van Thailand na het overlijden van Bhumibhol Rama IX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vergeet onze Elizabeth II Royal niet, op haar 25 HoS geworden en op haar 94e nog steeds in het ambt.
[ afbeelding ]
Er is daar veel beweging in de samenleving. Alles wordt groots aangepakt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geweldig land voor vakantie, kut om te wonen
Klopt wel ja. Ligt er ook wel aan waar je woont. Als je in New York succesvol leventje wilt hebben reken maar op meer dan 40 uurtjes per week knallenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal![]()
Alhoewel. Als je een stabiele baan hebt en aardig wat verdient zal het ook niet verkeerd zijn.
Dat moet ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Er is daar veel beweging in de samenleving.
Dat heb je helemaal goed gedacht, FOKIT.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Ligt er ook wel aan waar je woont. Als je in New York succesvol leventje wilt hebben reken maar op meer dan 40 uurtjes per week knallen
Zeker, de sfeer etc is zeker aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet ook
Al wilde ik vroeger wel altijd in Murica wonen als kind. Leek me echt tof
Ooit een lijstje van 16 steden gemaakt om tijdens een roadtrip te bezoeken. Echter ging dat niet door i.v.m. andere verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Amerika lijkt me wel gaaf voor een roadtrip.
Als ik weer wat geld heb wil ik daar een beetje aan beginnen jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Amerika lijkt me wel gaaf voor een roadtrip.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik weer wat geld heb wil ik daar een beetje aan beginnen ja
2022 zou mooi zijn. Cojona hopelijk ook weg. Weer on the roadquote:
Ik hoop het voor je, is wel tof.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2022 zou mooi zijn. Cojona hopelijk ook weg. Weer on the road
Is alleen zo bizar groot. Meeste staten daar zijn gewoon even groot in oppervlakte als kleine landenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, is wel tof.
Ja je moet daar wel de tijd voor nemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is alleen zo bizar groot. Meeste staten daar zijn gewoon even groot in oppervlakte als kleine landen
Soms vraag je je weleens af waarom Amerikanen altijd in hun eigen land blijven maar dat is niet meer dan logischquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je moet daar wel de tijd voor nemen.
Genoeg te zien daar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms vraag je je weleens af waarom Amerikanen altijd in hun eigen land blijven maar dat is niet meer dan logisch
Jij nog met je kaartenverzameling bezig?quote:
Ik vraag me af hoe erg ze zich identificeren met hun staat, kan best als vakantie genoeg voelen om naar een andere staat te gaan dan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms vraag je je weleens af waarom Amerikanen altijd in hun eigen land blijven maar dat is niet meer dan logisch
Ik denk ook dat ze een andere staat ook gewoon zien als naar een ander land op vakantie. En denk dat ze met mensen uit compleet andere staten soms ook net zo weinig gemeen hebben als met mensen uit een ander land dan Amerika. Iemand uit San Francisco die naar Utah ofzo gaat.quote:Op zondag 8 november 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe erg ze zich identificeren met hun staat, kan best als vakantie genoeg voelen om naar een andere staat te gaan dan.
Genoeg Europeanen komen Europa ook niet uit op vakanties.
Daarom, daar valt genoeg te zien.quote:Op zondag 8 november 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze een andere staat ook gewoon zien als naar een ander land op vakantie. En denk dat ze met mensen uit compleet andere staten soms ook net zo weinig gemeen hebben als met mensen uit een ander land dan Amerika. Iemand uit San Francisco die naar Utah ofzo gaat.
Jij noemde mij niet bij favoriete fokkers las ik. Leg dat eerst maar eens uitquote:
Ik speel hard to getquote:Op zondag 8 november 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noemde mij niet bij favoriete fokkers las ik. Leg dat eerst maar eens uit
Waar zou je graag heen willen dan?quote:Op zondag 8 november 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, daar valt genoeg te zien.
Ik zou er ook ooit nog wel eens heen willen hoor.
Oh ben jij er zo eenquote:
Ja dat is wel kut.quote:Op zondag 8 november 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zou je graag heen willen dan?
Roadtrippen zonder auto is alleen wel kut in Amerika, wel mooie treinverbindingen though, maar die nationale parken kan je dan weer minder goed bereiken
New Yorkquote:Op zondag 8 november 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut.
In Amerika? New York sowieso, maar ook die grote nationale parken lijkt me wel tof. Zit wel veel mooie natuur daar natuurlijk.
Dus jij loopt hier gewoon beetje promiscious girl uit te hangen met een vent in het buitenlandquote:Op zondag 8 november 2020 00:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben al eens in je DM geslide maar dat zette geen zoden aan de dijk, dus nu een andere tactiek
Mwahquote:Op zondag 8 november 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij nog met je kaartenverzameling bezig?
Waarheid als een koequote:
Wel een beetje te toeristisch en veel hoge gebouwen waar ik hoogtevrees van zou krijgen maar opzich zou ik dat wel eens willen zien.quote:
Zeker niet promisciousquote:Op zondag 8 november 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij loopt hier gewoon beetje promiscious girl uit te hangen met een vent in het buitenland
Een grote filmset met op elke straathoek weer een nieuwe attractie.quote:Op zondag 8 november 2020 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een beetje te toeristisch en veel hoge gebouwen waar ik hoogtevrees van zou krijgen maar opzich zou ik dat wel eens willen zien.
Brooklyn heeft weinig hoge gebouwen hoor. En 1 van de leukere wijkenquote:Op zondag 8 november 2020 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een beetje te toeristisch en veel hoge gebouwen waar ik hoogtevrees van zou krijgen maar opzich zou ik dat wel eens willen zien.
Ja geen idee, ken niet alle delen precies daar.quote:Op zondag 8 november 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brooklyn heeft weinig hoge gebouwen hoor. En 1 van de leukere wijken
Wacht je op Bidens speech?quote:Op zondag 8 november 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Gvd mijn bureaustoel is ineens kapot en nu zit ik echt zo matig.#liefdagboek
Heeft niet zoveel highlights als Manhattan maar gewoon heel leuk om doorheen te zwerven. Vooral Williamsburg. En je hebt er lekkere eettentjes. Maar die heb je overal wel in New Yorkquote:Op zondag 8 november 2020 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja geen idee, ken niet alle delen precies daar.
Wat kan je daar vooral bekijken dan?
Nou was ik niet echt aan het doen maar inmiddels is het 1 uur dus ach waarom niet.quote:
Ja dat zal best prima zijn, die massale drukte ben je ook wel snel klaar mee denk ik op dat Times Square e.d.quote:Op zondag 8 november 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel highlights als Manhattan maar gewoon heel leuk om doorheen te zwerven. Vooral Williamsburg. En je hebt er lekkere eettentjes. Maar die heb je overal wel in New York
Times Square heb je in 20 minuten wel gehad jaquote:Op zondag 8 november 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal best prima zijn, die massale drukte ben je ook wel snel klaar mee denk ik op dat Times Square e.d.
Zal ook allemaal wel duur zijn daar.quote:Op zondag 8 november 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Times Square heb je in 20 minuten wel gehad ja
Vooral een hoop quasi-grappige clowns in pakkenquote:Op zondag 8 november 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook allemaal wel duur zijn daar.
quote:Op zondag 8 november 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral een hoop quasi-grappige clowns in pakken
Kei en keiharde kindermuziek, stampvol, teringduur voor wat chocolaquote:
Rip Twin Towersquote:
Ja dat weet je toch ook als je daarheen gaat.quote:Op zondag 8 november 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kei en keiharde kindermuziek, stampvol, teringduur voor wat chocola
Nee ging beetje mis met Microsoft Flight Simulatorquote:
Wat mensen elkaar toch wel niet allemaal aandoen hè.quote:Op zondag 8 november 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ging beetje mis met Microsoft Flight Simulator
Nee.quote:Op zondag 8 november 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Maar zou je daar alleen naar toe durven JR?
Je moet De meeste mensen deugen lezen, dat is vooral in deze tijd een fijn boekje om de hoop in de mensheid niet op te gevenquote:Op zondag 8 november 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat mensen elkaar toch wel niet allemaal aandoen hè.
Even op het verlanglijstje gezet.quote:Op zondag 8 november 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet De meeste mensen deugen lezen, dat is vooral in deze tijd een fijn boekje om de hoop in de mensheid niet op te geven
Voor Kerst?quote:Op zondag 8 november 2020 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even op het verlanglijstje gezet.
Ja dat is een beetje matig ja. Misschien kan je voor de cam met wat strooigoed smijten in je Sinterklaaspak voor je neefjequote:Op zondag 8 november 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinterklaas, al kunnen we dat toch niet vieren waarschijnlijk. Wel jammer.
Wel een beetje treurig voor die kinderen zo.quote:Op zondag 8 november 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje matig ja. Misschien kan je voor de cam met wat strooigoed smijten in je Sinterklaaspak voor je neefje
Zeker, vuurwerk gaat ook niet door dit jaar, al vind ik dat persoonlijk zelf nou niet bijzonder boeiendquote:Op zondag 8 november 2020 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig voor die kinderen zo.
Daar ben ik blij om, ik ben al jaren een fel tegenstander van vuurwerk.quote:Op zondag 8 november 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker, vuurwerk gaat ook niet door dit jaar, al vind ik dat persoonlijk zelf nou niet bijzonder boeiend
En zielig voor dieren. Zeker dat kut geknal. Siervuurwerk ben ik dan wel wat milder inquote:Op zondag 8 november 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, ik ben al jaren een fel tegenstander van vuurwerk.
Irritant geknal en het ziet er niet eens boeiend uit.
Ja voor dieren ook, en dan al die onnodige ongelukken die ermee gebeuren (en niet alleen voor de mensen die het zelf afsteken) of mishandeling ervan met dieren.quote:Op zondag 8 november 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zielig voor dieren. Zeker dat kut geknal. Siervuurwerk ben ik dan wel wat milder in
Ben alleen bang dat nu het verboden wordt de hoeveelheid mongolen in Nederland weer zichtbaar wordt die illegaal nog meer vuurwerk dan normaal inslaan, lekker rebels doen ja tochquote:Op zondag 8 november 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor dieren ook, en dan al die onnodige ongelukken die ermee gebeuren (en niet alleen voor de mensen die het zelf afsteken) of mishandeling ervan met dieren.
Nee gewoon weg ermee.
Ja maar het is toch beter aan te pakken als het helemaal strafbaar is om het af te steken ipv dat het wel mag en je eruit moet vissen wat illegaal is en niet.quote:Op zondag 8 november 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat nu het verboden wordt de hoeveelheid mongolen in Nederland weer zichtbaar wordt die illegaal nog meer vuurwerk dan normaal inslaan, lekker rebels doen ja toch
True. Gaat geen gezellige nacht worden vermoed ik voor handhaving. En optreden tegen cojona feestjes en vuurwerk en alcohol na 8-enquote:Op zondag 8 november 2020 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch beter aan te pakken als het helemaal strafbaar is om het af te steken ipv dat het wel mag en je eruit moet vissen wat illegaal is en niet.
Nee mijn laptop is sowieso nog steeds dood dusquote:
Dus jij fokt altijd mobiel?quote:Op zondag 8 november 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mijn laptop is sowieso nog steeds dood dus
Werkcomputer. Zonder de porno dan helaasquote:
Porno kijk ik al jaren niet meerquote:Op zondag 8 november 2020 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkcomputer. Zonder de porno dan helaas
Ik ook maar zelden eigenlijk. Beter het echte werk he maatquote:Op zondag 8 november 2020 01:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porno kijk ik al jaren niet meer
Eens.quote:Op zondag 8 november 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook maar zelden eigenlijk. Beter het echte werk he maat
Wat ga jij met de feestdagen doen Chevynovaquote:
Simmen.quote:Op zondag 8 november 2020 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga jij met de feestdagen doen Chevynova
Zo maar echtquote:Op zondag 8 november 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Ground zero monument ook indrukwekkend trouwens
Kijken bij de buren die ketsen?quote:Op zondag 8 november 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook maar zelden eigenlijk. Beter het echte werk he maat
Nou kijken nog net niet maar af en toe hoor je wel het een en ander hierquote:Op zondag 8 november 2020 06:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken bij de buren die ketsen?
Slaap jij uberhaupt weleensquote:Op zondag 8 november 2020 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou kijken nog net niet maar af en toe hoor je wel het een en ander hier
Zeker. Elke dag toch zeker een uur of 6quote:
Godverdomme, zoek ik dit woord net op. Staat er “een huilend gezicht zetten”quote:
Oh gelukkig. Ik was al met de kindertelefoon in contactquote:Op zondag 8 november 2020 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme, zoek ik dit woord net op. Staat er “een huilend gezicht zetten”
Ik had het natuurlijk over sim racen. Dus geen paniek allemaal.
Wat een droevig figuur blijf jij tochquote:Op zondag 8 november 2020 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme, zoek ik dit woord net op. Staat er “een huilend gezicht zetten”
Ik had het natuurlijk over sim racen. Dus geen paniek allemaal.
Kan je deze post even toelichten? Ik weet even niet wat je hiermee bedoeltquote:Op zondag 8 november 2020 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een droevig figuur blijf jij toch
Denken dat hij dat kanquote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je deze post even toelichten? Ik weet even niet wat je hiermee bedoelt
Welke toevoegingen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denken dat hij dat kan![]()
Prof heeft zijn matige toevoegingen al zo vaak herhaalt dat het zijn waarheid is geworden
Slechte gewoontes overnemen is niet best neequote:
Het is gewoon een heerlijke uitspraak.quote:
Leuk programmaquote:
Hoe is het in de business?quote:Op zondag 8 november 2020 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Wat gaat het er weer aardig aan toe. Ik deel gewoon liefde voor iedereen op dit forum
Zoals jullie kunnen zien in mijn PoHi (lol)
Welke business?quote:
Misschien een keertje meegaan naar de wekelijkse therapiesessies van scrupukneus om daar wat meer inzicht over te krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je deze post even toelichten? Ik weet even niet wat je hiermee bedoelt
Nee joh. Is toch een verbastering van FOK! en fuck itquote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Elke keer wanneer ik jouw username zie moet ik denken aan FOX-IT
Weet ikquote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch een verbastering van FOK! en fuck it
Als jij er gelukkig van wordt ben ik dat ookquote:Op zondag 8 november 2020 20:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Weet ikmaar vind het wel grappig zo.
Wat een goed medemens ben jij!quote:Op zondag 8 november 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij er gelukkig van wordt ben ik dat ook
Ja, sta ik ook wel een beetje om bekend hier hoorquote:
Waarom ben jij met deze kwaliteiten niet doorgegroeid naar Modje of FA?quote:Op zondag 8 november 2020 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, sta ik ook wel een beetje om bekend hier hoor
Zal meteen even contact met hem opnemen!quote:Op zondag 8 november 2020 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keertje meegaan naar de wekelijkse therapiesessies van scrupukneus om daar wat meer inzicht over te krijgen.
Wordt je toch met andere ogen bekeken he. Het respect is soms ver te zoeken. Door mij tussen het gepeupel te begeven blijf ik een goede status houdenquote:Op zondag 8 november 2020 20:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom ben jij met deze kwaliteiten niet doorgegroeid naar Modje of FA?
Picsquote:
Picsquote:
Kwestie van een beetje bijschaven, je hebt hier figuren die zich een compleet andere persoonlijkheid laten aanmeten.quote:Op zondag 8 november 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
Maar het eerlijke antwoord is dat niemand mij als mod wilt hebben omdat ik een recalcitrante zuiger ben
quote:Op zondag 8 november 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje bijschaven, je hebt hier figuren die zich een compleet andere persoonlijkheid laten aanmeten.
Ja maar jezelf verloochenen daar ben ik niet zo vanquote:Op zondag 8 november 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kwestie van een beetje bijschaven, je hebt hier figuren die zich een compleet andere persoonlijkheid laten aanmeten.
Hopen dat die niet ineens weg wandelt HAHAHAHAHAquote:
Wel heel anders dan je huidige toch?quote:
Ja heb nu 3 van die simpele Ikeadingen.quote:Op zondag 8 november 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel anders dan je huidige toch?
Als je op zijn schoot gaat zitten dan welquote:Op zondag 8 november 2020 20:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je echt? Ik zoek een soort Bill Clinton, zou hij die rol kunnen vervullen?
Jammer dat het zo moet gaan inderdaadquote:Op zondag 8 november 2020 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt je toch met andere ogen bekeken he. Het respect is soms ver te zoeken. Door mij tussen het gepeupel te begeven blijf ik een goede status houden
En je ziet het, je stelt deze vraag en het is meteen hommeles achter de schermen
Daar kan ik voorlopig nog niet aan tippen neequote:Op zondag 8 november 2020 20:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zal wel nodig zijn met al die boeken
Hm mss toch eens werk van maken dan.quote:Op zondag 8 november 2020 20:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je op zijn schoot gaat zitten dan wel
Toch is een fysiek boek in vele gevallen fijner dan een digitaal boekquote:Op zondag 8 november 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan ik voorlopig nog niet aan tippen nee
Maak daar maar in alle gevallen vanquote:Op zondag 8 november 2020 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch is een fysiek boek in vele gevallen fijner dan een digitaal boek
Mwah, als ik in bed las dan is een boek net iets te zwaar om in de juiste positie te houden om te lezen. Een tablet is dan handiger alleen slechter voor de ogen...quote:
100 procent ja. Op vakantie neem ik meer boeken dan broeken mee in ieder gevalquote:Op zondag 8 november 2020 20:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Toch is een fysiek boek in vele gevallen fijner dan een digitaal boek
Meestal wel jaquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Goed als de man in kwestie donker haar heeft.
Ik deed dat vroeger ook toen ik nog op vakantie ging. Gewoon 3 of 4 boeken mee.quote:Op zondag 8 november 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent ja. Op vakantie neem ik meer boeken dan broeken mee in ieder geval
Sorry, ben albinoquote:Op zondag 8 november 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Goed als de man in kwestie donker haar heeft.
quote:Op zondag 8 november 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
En ben je maatschappelijk betrokken? Wat doe je voor de gemeenschap?
'quote:Op zondag 8 november 2020 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
En ben je maatschappelijk betrokken? Wat doe je voor de gemeenschap?
Niet zo mijn ding, sorryquote:Op zondag 8 november 2020 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er mis met hem????????????
Is goed ik pak die van Bill/Barack erbijquote:Op zondag 8 november 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ga wel alleen kwijlen op zijn foto's.
Ik probeer mijn kennis over te brengen op mijn mede-fokkersquote:
Ohja heel nobelquote:Op zondag 8 november 2020 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer mijn kennis over te brengen op mijn mede-fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |