Zie boven; ook nog drie rural counties die niet klaar zijn... maar met geen mogelijkheid dat dat nog duizenden stemmen gaat schelenquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal nog mail-in ballots? Mjah dan gaat Trump m sowieso niet meer pakken.
Uit een interview met het hoofd wat daar over ging (en ik eerder hier gepost heb) blijkt dat ze een supergrote enquête uitgevoerd hebben met meer dan 100,000 (!!) mensen vlak voor de verkiezing en dat dit de reden is waarom ze het vertrouwen hebben om deze call te maken. Andere partijen hebben geen toegang tot die data.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:05 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt waarom ze zo vroeg deden. Texas hadden ze op dat moment niet gecallt voor Trump, terwijl dat veel duidelijk was. Wel blij toen, omdat het hoop gaf die avond
In 2016:quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de stemmen die uit Maricopa nog moeten komen in het voordeel van Trump
Klopt, maar wat ik bedoel te zeggen, de stemmen daar die nog geteld worden, is de verwachting dat die naar Trump gaan, vanwege het tijdstip van wanneer die stemmen binnen kwamen, geen vote by mail daarquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In 2016:
47.7% 747,361 (R) 44.8% 702,907 (D)
Klopt maar de stemmen die nog binnenkomen van Maricopa zijn stemmen die pas het laatst zijn gecast en die gaan over het algemeen naar Trump, zoals mail in naar Biden gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voter Registration as of October 2020, Maricopa:
Party Number of voters Percentage
Republican 915,227 35.27%
Other 840,677 32.39%
Democratic 814,343 31.38%
Libertarian Party 25,025 0.96%
Total 2,595,272 100%
Ja trend gaat nu onder Trumps benodigde percentage (53% Trump VS 57% nodig).quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:01 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Biden Arizona wel houdt, anders staat Fox wel erg voor lul. Ze blijven volhouden bij de call van Arizona naar Biden
Ja, vraag me alleen af of dat er genoeg zijn. Gezien wat er al geteld is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt maar de stemmen die nog binnenkomen van Maricopa zijn stemmen die pas het laatst zijn gecast en die gaan over het algemeen naar Trump, zoals mail in naar Biden gaat.
Snapje
Dat weet ik ook niet, maar het kan zeker nog spannend worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vraag me alleen af of dat er genoeg zijn. Gezien wat er al geteld is.
In 2018 was het +60.000 voor de Democratische senaatskandidaat. Maar goed, zo zonder context kun je er niet zoveel mee. Dit jaar is de verhouding supergefragmenteerd naar stemwijze en voor wat betreft de stemmen in Arizona initieel wat er nog geteld moest worden zeer Republikeins, maar daarna steeds meer independents.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In 2016:
47.7% 747,361 (R) 44.8% 702,907 (D)
quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:16 schreef SamCooke het volgende:
Aangezien Maricopa nu licht blauw is met de getelde stemmen, is de kans inderdaad groot dat Trump daar de meerderheid van resterende stemmen krijgt. Als hij Trump de county net als 4 jaar geleden wint, gaat hij daar nog minimaal 75k stemmen inhalen.
Heeft deze meneer eerder vandaag ook gedaan, toen jij ws lag te pittenquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:19 schreef Kijkertje het volgende:
De Secretary of State van Georgia gaat vrijdagochtend ook maar eens met de pers praten![]()
[ twitter ]
Blijft wel jammer dat Stacy Abrams daar niet won in 2018, dan was die staat al lang gecalled. Ook blij dat ze niet meteen zoals Beto een gooi deed naar het presidentschap.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heeft deze meneer eerder vandaag ook gedaan, toen jij ws lag te pittenKwam relaxt en kundig over.
Ah mooi zo! Hoe meer kundige bestuurders tegengas geven hoe beter!quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heeft deze meneer eerder vandaag ook gedaan, toen jij ws lag te pittenKwam relaxt en kundig over.
Vooral benieuwd naar schertsfiguren Hannity en Ingrahamquote:Op vrijdag 6 november 2020 02:23 schreef skysherrif het volgende:
hij verliest zelfs tucker
[ afbeelding ]
Blijft een staat die gestolen is en die persoon is waarschijnlijk aangesteld door de persoon die de staat gestolen heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 02:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah mooi zo! Hoe meer kundige bestuurders tegengas geven hoe beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |