quote:Matchday 1 - 22 oktober
18:55 PSV v Granada / 1-2
18:55 Napoli v AZ / 0-1
21:00 Dinamo Zagreb v Feyenoord / 0-0
Matchday 2 - 29 oktober
18:55 Feyenoord v Wolfsberger AC / 1-7
21:00 Omonia Nicosia v PSV
21:00 AZ v HNK Rijeka
Matchday 3 - 5 november
18:55 PAOK Saloniki v PSV
18:55 Real Sociedad v AZ
21:00 Feyenoord v CSKA Moskou
Matchday 4 - 12 november
18:55 CSKA Moskou v Feyenoord
21:00 PSV v PAOK Saloniki
21:00 AZ v Real Sociedad
Matchday 5 - 3 december
18:55 Feyenoord v Dinamo Zagreb
21:00 Granada v PSV
21:00 AZ v Napoli
Matchday 6 - 10 december
18:55 PSV v Omonia Nicosia
18:55 HNK Rijeka v AZ
21:00 Wolfsberger AC v Feyenoord
Nee omdat ze haast net zoveel risico namen als United gisterenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit komt echt wel doordat je gewoon teveel spelers mist en te weinig verdedigers in je selectie hebt.
Ja, dat kon de afgelopen maand nietquote:Op donderdag 5 november 2020 20:16 schreef Tagliano het volgende: [..] Nouja corred Ook met deze ploeg hoef je niet drie goals in een kwartier te incasseren van zo'n kutploeg
Je ziet toch hoe Mauro 2x op rechtsback gewoon weg is?quote:
Uhhhquote:Op donderdag 5 november 2020 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, inmiddels 3-1. Ik ben echt te traag
Hap nou niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe Mauro 2x op rechtsback gewoon weg is?
Ja want die stond hiervoor nooit rechtsback inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet toch hoe Mauro 2x op rechtsback gewoon weg is?
Alleen linksback inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want die stond hiervoor nooit rechtsback inderdaad.
Zat je laatst niet trollen te verwijderen in het Feyenoord topic?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:20 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Laten we de 90ste minuut niet afwachten
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onderling resultaat kan ook belangrijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:21 schreef RamboDirk het volgende:
gelijk je doelsaldo verneuken, zodat overwinteren helemaal kut onmogelijk wordt.
Waarom zou ik mijn eigen posts verwijderenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat je laatst niet trollen te verwijderen in het Feyenoord topic?
Dat was wel volledig terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je nog mazzel dat je in de 94e minuut in Cyprus scoort.
Maar Schmidt heeft geen corona.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Dit ligt allemaal aan corona!
Dat was geen mazzel.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, nu moet je dus in Granada punten pakken denk ik. En anders voor de kerst weer thuis.
En dan heb je nog mazzel dat je in de 94e minuut in Cyprus scoort.
Eens, maar ja dat je hier door zo naief te spelen weg wordt gespeeld ook al was de 1-1 natuurlijk een belachelijke mazzelgoalquote:Op donderdag 5 november 2020 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel volledig terecht natuurlijk.
Als ik dit topic zo lees zou er wel eens corona in kunnen zittenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zat er in godsnaam in de thee?
Dit is ietwat voorbarig.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
Napoli gewoon 1-2 voor, dus we kunnen concluderen dat AZ klaar is.
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed. Dit is gespeeld. Ik ga naar AZ.
AZ staat nog altijd bovenaan in de poule.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:24 schreef Erasmus het volgende:
Jammer dat user @:PSVCL geband is. Hij had deze wanprestatie nog weten recht te lullen
@GGMM zou dit kunnen verhelpenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:24 schreef Erasmus het volgende:
Jammer dat user @:PSVCL geband is. Hij had deze wanprestatie nog weten recht te lullen
Geen schande in deze poule.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
Schuld van Makkelie want die is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:24 schreef Erasmus het volgende:
Ook nog na een verlies?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AZ staat nog altijd bovenaan in de poule.
Jij vindt dit echt leuk hé?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef GGMM het volgende:
Als PSV de 4-4 maakt ziet de wereld er heel anders uit.
4-2, uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef GGMM het volgende:
Hij leeft voor dit soort dingen.quote:
Erg raar dat GGMM niet in AMV post, daar wordt ook voltallig gehapt.quote:
Ja kijkquote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook nog na een verlies?
edit-ja dus, op doelsaldo
Als ze bij rust waren gestopt had PSV gewoon gewonnenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja kijk
Als de 1-1, 2-1, 3-1 en 4-1 niet vallen dan speel je dus een heel andere wedstrijd
Die abechlal heeft nog geen bal geraakt sinds ie in het veld is denk ik.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Vooral omdat ik weet dat users als davy dan hun toetsenbord door de kamer gooien
[..]
Ja
Vooral omdat ik weet dat users als davy dan hun toetsenbord door de kamer gooien
Nee!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je ons in zijn plek @:Klaasweetalles geven @:GGMM
Duitse afdankertjes fc.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind PSV maar een kutploeg. Samengeraapt zooitje.
[..]
Ja
Wacht maar als Feyenoord straks aantreedt. Dan zal je zien dat alles relatief isquote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind PSV maar een kutploeg. Samengeraapt zooitje.
Jammer!quote:
PSV probeerde ook aan te vallen, maar deed dat zonder restverdediging en toen lagen er opeens 2 in.quote:
Ik verwacht een gifje.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
fakenewsquote:Op donderdag 5 november 2020 20:32 schreef onlogisch het volgende:
Nog maar 300 dagen dan is Klaas weer terug.
Zo gaat dat bij haxball ook wel eens.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV probeerde ook aan te vallen, maar deed dat zonder restverdediging en toen lagen er opeens 2 in.
Ik wilde zeggen dat ik Feyenoord niet zo snel 4 tegengoals zie krijgen omdat die toch wat behoudender zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht maar als Feyenoord straks aantreedt. Dan zal je zien dat alles relatief is
Och ventjequote:Op donderdag 5 november 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
(Al word ik soms ook wel moe van dat gezuig maar ik doe het zelf ook als het even kan, dus ach)
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 5 november 2020 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij haxball ook wel eens.
Negers mogen geen homo zijn?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een keeper zou dan ook geen roze moeten dragen.
Zeker Mvogo niet.
Daar is niks doms aan. Dat is VBL: uitdelen en incasseren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef 7Eleven het volgende:
Natuurlijk altijd een beetje dom van de psv’ers hier om Ajax op di/wo te trollen in de weterschap dat ze die donderdag erop zelf altijd hard eraf gaan tegen Fc Baku en Sheriff Tirana
PAOK heeft dezelfde sterkte als Midtjylland. Weggeveegd worden gaat een beetje te ver inderdaad, maar dat je hiervan verliest is niet heel gek voor een club als PSV. Tegenstander heeft echt een aardige ploeg.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik had ook niet verwacht dat we weggeveegd zouden worden door PAOK. Het lijkt eigenlijk sinds de 2-1 echt helemaal nergens meer op.
Keepers zijn geen homo.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Negers mogen geen homo zijn?
TR geplaatst
Waarschijnlijk zijn toetsenbord weer uit de achtertuin vissen hequote:
Zijn toetsenbord heeft ie net op de grond gegooid, dus kan ie niet meer posten.quote:
Bedankt Hansquote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn toetsenbord heeft ie net op de grond gegooid, dus kan ie niet meer posten.
Ook gewonnen van (weliswaar een matig) Benfica en Besiktas natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
PAOK heeft dezelfde sterkte als Midtjylland. Weggeveegd worden gaat een beetje te ver inderdaad, maar dat je hiervan verliest is niet heel gek voor een club als PSV. Tegenstander heeft echt een aardige ploeg.
Dit mag je hier niet zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
PAOK heeft dezelfde sterkte als Midtjylland. Weggeveegd worden gaat een beetje te ver inderdaad, maar dat je hiervan verliest is niet heel gek voor een club als PSV. Tegenstander heeft echt een aardige ploeg.
Als ze een beetje kans er gewoon inschieten wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef _UserName_ het volgende:
Heeft AZ nog kans op gelijkspel of winst qua spel?
Het is wachten op de 2-0 voor Sociedad.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef _UserName_ het volgende:
PAOK heeft wel gewonnen van Benfica en Besiktas in de voorronde UCL, niet dat die zo lekker bezig zijn maar dan kun je niet helemaal niets.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gebrurde dit? Dat is vrij triest en dom ja. Ajax won ook nog eens zn uitwedstrijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef 7Eleven het volgende:
Natuurlijk altijd een beetje dom van de psv’ers hier om Ajax op di/wo te trollen in de weterschap dat ze die donderdag erop zelf altijd hard eraf gaan tegen Fc Baku en Sheriff Tirana
Het Benfica wat achter staat tegen fucking Rangers of all places?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook gewonnen van (weliswaar een matig) Benfica en Besiktas natuurlijk.
En vanavond wordt er wederom hard geïncasseerd zie ikquote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is niks doms aan. Dat is VBL: uitdelen en incasseren.
Ja, met een rode kaart sinds de 20e minuut maar dit terzijde.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het Benfica wat achter staat tegen fucking Rangers of all places?
Rangers dat vorig jaar de kwart?finale haalde met leuke spelers die bijna allemaal zijn gebleven, maar oke.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het Benfica wat achter staat tegen fucking Rangers of all places?
Sociedad is sterker maar het is ook wel veel breiwerk. AZ zou met een gelukkige uitbraak wellicht wat kunnen forceren.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik vond die eigenlijk doodsaai, maar liever dat dan de tweede helft.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:37 schreef Coco het volgende:
Ik had 1-2 voorspeldHet was een leuke eerste helft.
Psvcl zijn calimero complex nog groter nuquote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gebrurde dit? Dat is vrij triest en dom ja. Ajax won ook nog eens zn uitwedstrijd.
Viezerikquote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psvcl zijn calimero complex nog groter nu
Zou grof geld betalen voor een livecam van zijn kamertje nu
Smeerlap.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Nu gedraag je je precies hoe hij wil.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je verliest gewoon van een prima ploeg, die op zn minst hetzelfde niveau als PSV hebben, alleen de manier waarop....dat mag natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PAOK heeft wel gewonnen van Benfica en Besiktas in de voorronde UCL, niet dat die zo lekker bezig zijn maar dan kun je niet helemaal niets.
De manier waarop is wel een flop en die 1-1 was echt een mazzelgoal, maar Ik vond deze poule bij de loting al niet al te makkelijk.
Ik weet gewoon dat ie schuimbekkend meeleestquote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu gedraag je je precies hoe hij wil.
Dit snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Je verliest gewoon van een prima ploeg, die op zn minst hetzelfde niveau als PSV hebben,
Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:39 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ie schuimbekkend meeleest
Ik zou niet weten wat de sterkte van PAOK is, maar het is niet dat ze een dramatisch track record hebben.quote:
Meer leuk in dat mijn voorspelling nog stand hield.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die eigenlijk doodsaai, maar liever dat dan de tweede helft.
Hij beschikt over een prima fopduik.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
Het is natuurlijk ook wel zo dat elk schot van PAOK er ook in vloog.
Misschien is Mvogo gewoon niet zo goed.
Nouja, die 1-1 kon ie nooit hebben en de rest was gewoon echt wel uithalen met extreem veel ruimte.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
Het is natuurlijk ook wel zo dat elk schot van PAOK er ook in vloog.
Misschien is Mvogo gewoon niet zo goed.
Ik doelde meer heel flauw op prima ploeg en hetzelfde niveau als PSV.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de sterkte van PAOK is, maar het is niet dat ze een dramatisch track record hebben.
Zelfs Ajax had het vorig jaar best moeilijk tegen PAOK, uiteindelijk wel over 2 potjes gewonnen maar ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doelde meer heel flauw op prima ploeg en hetzelfde niveau als PSV.
Maar PAOK is inderdaad prima ja, sowieso onzin om te doen alsof een NL club hier zomaar van wint terwijl we elk jaar anders zien.
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar PAOK is inderdaad prima ja, sowieso onzin om te doen alsof een NL club hier zomaar van wint terwijl we elk jaar anders zien.
Dat was inderdaad nog best billen knijpen ja, geen idee of ze een beetje dezelfde spelers hebben trouwens. (behalve Biseswar)quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Ajax had het vorig jaar best moeilijk tegen PAOK, uiteindelijk wel over 2 potjes gewonnen maar ja.
Ik kende een paar namen maar lang niet alles.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was inderdaad nog best billen knijpen ja, geen idee of ze een beetje dezelfde spelers hebben trouwens. (behalve Biseswar)
Dat is een pittige obstipatiequote:Op donderdag 5 november 2020 20:42 schreef damsco het volgende:
Vind het wel wat teleurstellend. Kom terug van toilet en er liggen er 4 in het mandje. Zonde, net nu het leek dat PSV wat in vorm begon te raken.
True hahaquote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dan had hij ook eens een wedstrijd van vorig jaar kunnen kijken.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True haha
Denk wel dat die Gotze inmiddels kwaad is op Schmidt, omdat die hem hierheen heeft gelokt. Die schrikt natuurlijk van het niveau van al die spelers die om hem heen lopen.
Onzin, dit is gewoon niveau Heerenveen. PSV moet uit tegen PAOK minimaal gelijk spelen. Biseswar speelt daar niet voor niks.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gotze speelde vandaag zwak, dus die heeft vandaag weinig te klagen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True haha
Denk wel dat die Gotze inmiddels kwaad is op Schmidt, omdat die hem hierheen heeft gelokt. Die schrikt natuurlijk van het niveau van al die spelers die om hem heen lopen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is een pittige obstipatie
maar ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Ajax had het vorig jaar best moeilijk tegen PAOK, uiteindelijk wel over 2 potjes gewonnen maar ja.
Dat zei ik inderdaad ja, scherp opgelet!quote:
Nee, dit slaat nergens op. Heerenveen wint niet van Besiktas en Benfica en maakt het Ajax in een ko fase over 2 potjes zeer lastig.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon niveau Heerenveen. PSV moet uit tegen PAOK minimaal gelijk spelen. Biseswar speelt daar niet voor niks.
Als het geen Real Madrid is is de verwachting steeds dat je er makkelijk van wint ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit slaat nergens op. Heerenveen wint niet van Besiktas en Benfica en maakt het Ajax in een ko fase over 2 potjes zeer lastig.
meer van die scherpe redenaties?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik inderdaad ja, scherp opgelet!
Wel apart dat een van de beste spelers ooit het team niet even op sleeptouw neemt. @PSVCLquote:Op donderdag 5 november 2020 20:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True haha
Die konden niet eens winnen van PAOK.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Zorro het volgende:
Goede ploeg dat Benfica he, met 10 man het toch zeker niet te onderschatten Rangers op een gelijkspel houden!
@Gutanoth zei dat tochquote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel apart dat een van de beste spelers ooit het team niet even op sleeptouw neemt. @:PSVCL
Ik bedoel, PAOK en PSV zouden ongeveer gelijkwaardig moeten zijn. PAOK iets sterker. Tja daar kan je van verliezen, maar niet op deze manier.quote:
Elk jaar weer.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het geen Real Madrid is is de verwachting steeds dat je er makkelijk van wint ofzo.
Ik had er ook meer van gehoopt, maar het is niet alsof we de afgelopen 10 jaar zo makkelijk winnen in Europa.
Als dat gebeurt ben ik blijquote:Op donderdag 5 november 2020 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
AZ kan in de laatste seconde gewoon nog een punt jatten
dit boeit niemandquote:Op donderdag 5 november 2020 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
AZ kan in de laatste seconde gewoon nog een punt jatten
PSV speelde wel en afschuwelijke tweede helft.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elk jaar weer.Ja de Nederlandse ploeg moet gemakkelijk winnen van ploeg x (die ze nog nooit hebben zien spelen) en dan na de tijd weer schande spreken. Vermoeiond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |