quote:Matchday 1 - 22 oktober
18:55 PSV v Granada / 1-2
18:55 Napoli v AZ / 0-1
21:00 Dinamo Zagreb v Feyenoord / 0-0
Matchday 2 - 29 oktober
18:55 Feyenoord v Wolfsberger AC / 1-7
21:00 Omonia Nicosia v PSV
21:00 AZ v HNK Rijeka
Matchday 3 - 5 november
18:55 PAOK Saloniki v PSV
18:55 Real Sociedad v AZ
21:00 Feyenoord v CSKA Moskou
Matchday 4 - 12 november
18:55 CSKA Moskou v Feyenoord
21:00 PSV v PAOK Saloniki
21:00 AZ v Real Sociedad
Matchday 5 - 3 december
18:55 Feyenoord v Dinamo Zagreb
21:00 Granada v PSV
21:00 AZ v Napoli
Matchday 6 - 10 december
18:55 PSV v Omonia Nicosia
18:55 HNK Rijeka v AZ
21:00 Wolfsberger AC v Feyenoord
Dan zal AZ zo wel scorenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ had al 5-0 achter moeten staan. Lijken net amateurs. Om de 3 minuten een grote kans.
Na het getwijfel van Stengs net is het hopelijk over.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:powerloungen leo driessen blijft zichzelf moed inpraten.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
Thee en een stuk pure chocolade met hazelnoot
Hoezo zou het raar zijn dat een Nederlandse commentator een voorkeur heeft voor een Nederlandse club?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:powerloungen leo driessen blijft zichzelf moed inpraten.
Zucht.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo zou het raar zijn dat een Nederlandse commentator een voorkeur heeft voor een Nederlandse club?
Goede baitquote:Op donderdag 5 november 2020 19:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo zou het raar zijn dat een Nederlandse commentator een voorkeur heeft voor een Nederlandse club?
Je moeder welquote:Op donderdag 5 november 2020 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Malen zit ook niet op afwerken
Kansloos.quote:
Spelen echt dramatisch.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
AZ weet ook niet wat het moet als het wel een keer de bal heeft.
Storm nu ff gaan liggenquote:
Niet geklikt.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=GNEf5_bKlmQ
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Ja, gewoon zakelijk. Niet spectaculair, maar gewoon de beterequote:Op donderdag 5 november 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft de zaakjes prima voor elkaar.
Aanvallend mogen ze wel iets meer laten zien, maar helemaal niets weggegeven nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft de zaakjes prima voor elkaar.
@Dj_Day-V schiet eens opquote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Zeker. Bizarre missers. Silva is goed boosquote:Op donderdag 5 november 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mogen blij zijn dat ze überhaupt nog in de wedstrijd zitten.
Toch netjes. Best aardige tegenstanderquote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aanvallend mogen ze wel iets meer laten zien, maar helemaal niets weggegeven nee.
Dat is wel een verademing zeg ik als Ajax fan.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aanvallend mogen ze wel iets meer laten zien, maar helemaal niets weggegeven nee.
Prima tip dit. Leuke dame, spontaan ding. Prima truitje ook, niks mis mee.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:41 schreef RipCity het volgende:
Liefhebbers van ordinair zap naar ned3 in de rust voor michelle (24)
kleedt lekker af.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prima tip dit. Leuke dame, spontaan ding. Prima truitje ook, niks mis mee.
Dit weekend mag Haps ook wel op linksbuitenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hapsie linksbuiten. @:slobeend
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Diemers; Berghuis, Linssen, Haps #feycsk
Vanwege een bepaald spelletje?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit weekend mag Haps ook wel op linksbuiten
Dus toch Linssen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hapsie linksbuiten. @:slobeend
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Diemers; Berghuis, Linssen, Haps #feycsk
Wanneer is Sinisterra weer fit?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dus toch Linssen.![]()
Pray4Sinisterra Pray4Texeira
Zeker.quote:
maandje.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is Sinisterra weer fit?
Kijk uit, straks wordt Davy woedend.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meer dan terechte gelijkmaker lijkt me.
We roddelen niet. @fetXquote:Op donderdag 5 november 2020 19:59 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus ben jij ook al in afwachting van de vele goede aanvallen van Feyenoord
Waar "goede" staat moet "prima" staan
stop de tijd geen jokers
Ik zit al met de telraam klaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:59 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus ben jij ook al in afwachting van de vele goede aanvallen van Feyenoord
Waar "goede" staat moet "prima" staan
stop de tijd geen jokers
Erg leuk deze act.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:58 schreef GGMM het volgende:
Het dominerende PSV dat fris en fruitig speelt geeft een goal weg.
Nou heel eerlijkquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet al met de telraam klaar.
Geen dank.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk
Ik was alweer vergeten dat hij dat specifiek was
Maar goed dat je mij er even aan herinnert!
wtfquote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet al met de telraam klaar.
Hij was die Nickquote:Op donderdag 5 november 2020 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent
Maar excuses geaccepteerd
Oh nou sorry hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
Maar de telraam nee max dat kan echt niet
Geen genade. Terecht. Anders leert user maxi-mus het nooit.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
Maar de telraam nee max dat kan echt niet
Fries is geen taal.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag hier niet eens mijn eigen taal spreken. En de overheid doet NIETS.
Ja inderdaad, of ben je enigst kind?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan gebeuren maat, iedereen maakt wel eens een foutje
Of 2
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of ben je enigst kind?
Wow. Like gegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De enige officiële taal in Nederland, naast Nederlands dacht ik?quote:
enigquote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/enigst-kind-enig-kind/
wtfquote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/enigst-kind-enig-kind/
keihard gelachenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Fein
Hahahaha
@:kingroland check deze dijenkletser
Dit is leuk.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
AZ bent sociedad terug te drukken, sociedad heeft nu al 1 man op de eigen helft.
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het fout was, maar ik vond de grap zo goed dat ik evengoed een like heb gegeven.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Floptaal.
Als je maar lang genoeg iets fout doet wordt het vanzelf goed.
Dit pik ik niet.
kan jij wel hebben toch makkerquote:Op donderdag 5 november 2020 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word gedemoniseerd
@:kingroland
Dat siert jequote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het fout was, maar ik vond de grap zo goed dat ik evengoed een like heb gegeven.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las laatst dat dat de beste speler in Nederland ooit is.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Floptaal.
Als je maar lang genoeg iets fout doet wordt het vanzelf goed.
Dit pik ik niet.
Goed uitgespeeld ja, maar Thomas moet die bal daar niet verspelen.quote:
Ik las laatst dat het niet meer zoveel is.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zekerquote:Op donderdag 5 november 2020 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maakt Mvogo wel eens het verschil?
Een van de beste 5 ooit zelfsquote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 1-1 konden ze niet zo gek veel aan doen.quote:
Klootzak.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wat een hoop posts in één keer door die goal
Daardoor de post van Scrummie niet gezien
Ik snap er niks van nee. Waanzin.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is toch niet te geloven als je de 1e helft ziet.
Ik ben tegen homofobiequote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zal mvogo leren. Met z'n flikkerpakje
Typisch Nederlands.. In slaap laten sussen. Denken dat je het wel redelijk makkelijk afkan met die voorsprong.quote:
enigstequote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax moet weer als enige puntjes sprokkelen voor NL
Nu moet je thuis in ieder geval de resterende potjes winnen, dan kan het nog omdat PAOK ook wat tegen Omonia heeft laten liggen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
Daar gaat je Europese overwintering, man man man
Schotland komt er aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig hebben we Ajax nog, anders waren we echt het voetballachtertje van Europa.
Ze zijn nog de favoriet ook.quote:
Nou nou nou nieuw team in opbouw he.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV weer niet overwinteren.
Zal wel weer een te zware poule zijn.
Woedend.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom komen al die users vandaan? :S
Waarom, haha! Kijk dat eens.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eng hequote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord gaat wel winnen!quote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt een ontzettende kutavond voor NL.
Volgens wiequote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zijn nog de favoriet ook.
LOLOLOLOLOLOL
Tsja, je speelt hier met een kwart verdediging. Zag je wel bij de 2-1 en 3-1.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja als je je hoop op Feyenoord moet hebben weet je dat je verloren bent.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt een ontzettende kutavond voor NL.
Goed dat je het zegt, even mijn gehele vermogen op CSKA gezet.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zijn nog de favoriet ook.
LOLOLOLOLOLOL
Hi Davy.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk je nog steeds dezelfde wedstrijd?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk je nog steeds dezelfde wedstrijd?
Ziet er als een andere wedstrijd uit wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De poule van PSV lijkt helemaal niet zwaar. Je zou zeggen dat ze met gemak 1e kunnen worden daar. Maar PSV is gewoon slecht.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom? Wat?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had deze post graag twee keer willen liken maar dat kan helaas nietquote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Granada onderschattenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De poule van PSV lijkt helemaal niet zwaar. Je zou zeggen dat ze met gemak 1e kunnen worden daar. Maar PSV is gewoon slecht.
Ejuke, bovenaan in Rusland. Stop de tijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm apart
Al weet ik niks van de tegenstander
Ejuke en bovenaan had ik niet gewetenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ejuke, bovenaan in Rusland. Stop de tijd.
Granada is niks mis mee en PSV is CORRED.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De poule van PSV lijkt helemaal niet zwaar. Je zou zeggen dat ze met gemak 1e kunnen worden daar. Maar PSV is gewoon slecht.
Nouja corredquote:Op donderdag 5 november 2020 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Granada is niks mis mee en PSV is CORRED.
Dus dat valt wel mee.
Ach, hij wisselt Boadu eens een keerquote:Op donderdag 5 november 2020 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Drie wissels en dan Stengs laten staan.
Je moet gewoon 4 punten pakken tegen PAOK over twee wedstrijden.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je speelt hier met een kwart verdediging. Zag je wel bij de 2-1 en 3-1.
Die stelling blijft correct.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja corred
Ook met deze ploeg hoef je niet drie goals in een kwartier te incasseren van zo'n kutploeg
Het blijft wel echt een kutverdediging hequote:Op donderdag 5 november 2020 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja corred
Ook met deze ploeg hoef je niet drie goals in een kwartier te incasseren van zo'n kutploeg
Je moet wel meer.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon 4 punten pakken tegen PAOK over twee wedstrijden.
Ik sluit niet uit dat zelfs ADO dit niet was overkomenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft wel echt een kutverdediging he
Ik weet niks van Europese clubs, als de naam mij bekend voorkomt ga ik verder zoeken hoe of wat van de club. Maar geen van deze clubs deed mij denken aan een grote club. Dit bewijst mijn onkunde van de EL.quote:
sowquote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net de moeder van @:onlogisch
Blijf dat maar geloven jaquote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit komt echt wel doordat je gewoon teveel spelers mist en te weinig verdedigers in je selectie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |