Ja, Biden doet het tot nu veel beter dan het minimum dat nodig is om het verschil goed te maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein met de stemmen die nog in Philly geteld moeten worden.
Dat soort verhalen zijn er bij iedere verkiezing. Slordig.quote:
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 5 november 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is een stuk minder duidelijk dan het Formule 1 kampioenschap maar in principe zit Biden op winnende koers.
Bedoelt Trump dat men hem moet afzetten?quote:
Hier in NL wordt dat gewoon de prullenbak ingegooidquote:Op donderdag 5 november 2020 18:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of de laatste batches ook dezelfde verhoudingen hebben. Wat ik net begreep was dat ook biljetten waarbij dingen niet duidelijk waren ingevuld of beschadigd waren nog geteld moeten worden. Geen idee of dat ook vooral mailstemmen zijn
Bovendien is de een waarschijnlijk de (klein)zoon van de ander.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn er bij iedere verkiezing. Slordig.
Dat voorspelt nog niet of er Trump of Biden is gestemd maar het zou niet moeten gebeuren.
In dat geval bedoelt hij dus: "stop mijn fraude, blijf tellen!"quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bedoelt Trump dat men hem moet afzetten?
Nee, sinds ~ 17:00 veranderdquote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef MoreDakka het volgende:
Gat in Georgia is nog maar 14k, was dat al zo?
Met nog 60.000 absentee ballots die nog geteld moeten worden, vooral uit blauwe districten. Gaat nek-aan-nek worden daarquote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef MoreDakka het volgende:
Gat in Georgia is nog maar 14k, was dat al zo?
Die blijven volgens mij op een aparte stapel bij de goed uitgebrachte stemmen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef Harvest89 het volgende:
Hier in NL wordt dat gewoon de prullenbak ingegooid
Een aantal tellingen in Nevada kwamen binnen, wat Bidens voorsprong daar van zo'n 7500 naar zo'n 12000 bracht.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Is er de afgelopen 2 uur nog iets gewijzigd?
Dank!quote:Op donderdag 5 november 2020 19:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een aantal tellingen in Nevada kwamen binnen, wat Bidens voorsprong daar van zo'n 7500 naar zo'n 12000 bracht.
De laatste cijfers geven Biden weer 9k voorsprong, volgens ABC.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een aantal tellingen in Nevada kwamen binnen, wat Bidens voorsprong daar van zo'n 7500 naar zo'n 12000 bracht.
Als de trend gelijk blijft is dat toch een stuk minder spannend dan het lijkt?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:00 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Met nog 60.000 absentee ballots die nog geteld moeten worden, vooral uit blauwe districten. Gaat nek-aan-nek worden daar
Ja maar de kans dat die trend gelijk blijft is minder groot dan in bijvoorbeeld PA.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Als de trend gelijk blijft is dat toch een stuk minder spannend dan het lijkt?
Helder!quote:Op donderdag 5 november 2020 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat die trend gelijk blijft is minder groot dan in bijvoorbeeld PA.
Volgens Politico is het zo'n 11.800 stemmen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De laatste cijfers geven Biden weer 9k voorsprong, volgens ABC.
Connecticut wel:quote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen enkele staat is formeel klaar zelfs, toch?
Dat is AZquote:Op donderdag 5 november 2020 19:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De laatste cijfers geven Biden weer 9k voorsprong, volgens ABC.
Morgen 10AM uitslag van 50k stemmenquote:Op donderdag 5 november 2020 19:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zegt die Clark County gozer nog iets zinnigs?
Dat we geduld, veel geduld, moeten hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zegt die Clark County gozer nog iets zinnigs?
En daarna de recount.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ook echt... het zal op 1.000 stemmen verschil aankomen wss
Ja na vier jaar Trump en zijn kornuiten vergeet je bijna dat er ook veel normale lui rondlopen daar.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:18 schreef AnneX het volgende:
De election officials maken op mij een oprechte indruk. 🇺🇸
En toch is dat echt onzin hoor. Er is geen Republikeinse kandidaat die ooit zoveel stemmen heeft gehaald als Trump in absolute zin en ook zijn relatieve aantal (als percentage van de stemgerechtigde bevolking) is nu al vrij hoog.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Buiten de presidentsverkiezing die nog niet eens een gelopen race is tegen de meest slechte incumbent die er zo'n beetje te denken was, was dit wel echt een bijzonder teleurstellende uitslag overal voor de Democraten.
Die moeten echt zich even in de spiegel aan kijken hoe dit kon.
Ik hoop tijdens de uitzending van Hannity.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:21 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Mensen toch! Wat een avond.
Zo te zien hebben ze het gewoon weggegeven in het Huis, veel te veel intern geneuzel daar.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Buiten de presidentsverkiezing die nog niet eens een gelopen race is tegen de meest slechte incumbent die er zo'n beetje te denken was, was dit wel echt een bijzonder teleurstellende uitslag overal voor de Democraten.
Florida 2000 was 537 stemmen verschil maar dat werd dan ook de mother of all recounts.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat ook echt... het zal op 1.000 stemmen verschil aankomen wss
Nee, af en toe kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, hoewel ik me had voorgenomen morgen pas weer te checken, maar sinds ik in het “holst van de nacht” om een uur of vier de tv aanzette, veranderde er niet veel.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, ben er eindelijk weer. Is er nog iets veranderd sinds vanochtend?
Ik denk dat je met Biden geen blue wave had kunnen verwachten. Het is geen sterke kandidaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Biden geen blue wave had kunnen verwachten. Het is geen sterke kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |