abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196090374
Ik vraag mij af wat je in een land als Nederland doet als je niks hebt met de vrijheid van meningsuiting en andermans mening.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:10:19 #92
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196090729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:31 schreef HSG het volgende:
Ik vraag mij af wat je in een land als Nederland doet als je niks hebt met de vrijheid van meningsuiting en andermans mening.
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:15:11 #93
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196090764
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
Tja, hoe hard worden de mensen dus gekwetst door de ongelovigen? Valt blijkbaar wel mee dus.

Het waren engnekken eerste klas, maar op een bepaalde manier heb ik toch respect voor de Syrië-gangers; die gaven het gratis geld op om naar een (heel foute) theocratie te gaan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:18:40 #94
3542 Gia
User under construction
pi_196090789
quote:

Kinderbijslag zou sowieso afgeschaft moeten worden.
De werkenden krijgen al geld voor opvang, om te kunnen werken.

Bijstand mag wmb onderverdeeld zijn in alleenstaand, alleenstaand met kinderen, samenwonend en samenwonend met kinderen. Waarbij dat laatste dan gelijk staat aan het minimumloon van één volwassene, minus 200 euro. Werken moet wel lonen.
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:10:09 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196091441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
'If we tolerate this...'
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:11:21 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196091462
quote:

[..]

Beetje belasting ontduiken en vermogen verzwijgen ook nog, lekker tweede huisje in Turkije of Marokko terwijl je zelf in een sociaal huurflatje zit. Heerlijk toch.
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:13:30 #97
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_196091491
Laat een Mohammed cartoon zien bij de asielaanvraag :P
pi_196091496
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:15:16 #99
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196091531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.

[ twitter ]
18 jaar, volwassenenrecht met verzwarende omstandigheden aub. Paar weken na de onthoofding van een leraar, dat secreet wist precies waar ze mee bezig was.
pi_196091536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.

We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
Hebben wij afgelopen jaar ook gedaan, bevalt prima.

Mijn man heeft welgeteld één week naar de randstad moeten rijden, werkt vanaf die dag thuis. Bevalt het bedrijf zo goed dat het na Corona ook mag.
pi_196092058
Ik heb het al eens eerder gezegd. Het echte gevaar zit hem helemaal niet in de moslims die jaren geleden hierheen zijn komen te wonen. Het gevaar zit hem in de jongeren die nu tussen de 8 en 20 zijn. Die hier dus veelal gewoon geboren zijn. Zij voelen zich totaal geen Nederlander, willen hier helemaal niet zijn, en trekken zich daardoor niks aan van de normen en waarden in dit land. Zien steeds vaker hoe islamietjes "opkomen" voor hun geloof over de hele wereld via internet en willen zich daaraan meten.

Is dit op te lossen door dan maar te zwichten voor dat geloof en het er niet meer over hebben in de klas? Nee. Want dan zijn er we andere dingen waar deze gastjes boos om worden.
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:51:14 #102
65846 Bocaj
47th President.
pi_196092179
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_196092279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

[ twitter ]
Meteen op de terreurlijst gooien die teef.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 6 november 2020 @ 22:16:16 #106
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196107116
Ohooh..

[ Bericht 17% gewijzigd door the-eye op 06-11-2020 22:24:43 ]
  vrijdag 6 november 2020 @ 22:34:02 #107
65846 Bocaj
47th President.
pi_196107541
quote:
Die leiding van die school is op zijn minst awkward! :')
  vrijdag 6 november 2020 @ 23:04:51 #108
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_196108248
https://abcnews.go.com/In(...)tect-church-74054852

Dergelijk nieuws zullen we hier helaas nooit vinden. Het is leuker om volop gal te spuwen en te discrimineren. Ik weet ook zeker dat velen hier met een boner wakker worden als er weer iets negatiefs over moslims op het nieuws komt. Of het nieuws over 2 moslims die een agent tijdens de aanslag in Wenen hebben geholpen.

FOK! Is erg veranderd de afgelopen jaren. Een verkapte geenstijl 2.0 is het geworden, helaas. Je moet het maar leuk vinden om je vrije tijd te willen besteden aan beroepsracisten op te zoeken om samen lekker los te gaan op een hele volk tot doodsverwensingen aan toe. Ik heb oprecht medelijden met vele users hier.

Uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
pi_196108796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef Nederturk het volgende:
https://abcnews.go.com/In(...)tect-church-74054852

Dergelijk nieuws zullen we hier helaas nooit vinden. Het is leuker om volop gal te spuwen en te discrimineren. Ik weet ook zeker dat velen hier met een boner wakker worden als er weer iets negatiefs over moslims op het nieuws komt. Of het nieuws over 2 moslims die een agent tijdens de aanslag in Wenen hebben geholpen.

FOK! Is erg veranderd de afgelopen jaren. Een verkapte geenstijl 2.0 is het geworden, helaas. Je moet het maar leuk vinden om je vrije tijd te willen besteden aan beroepsracisten op te zoeken om samen lekker los te gaan op een hele volk tot doodsverwensingen aan toe. Ik heb oprecht medelijden met vele users hier.

Uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Ik denk dat je uit je eigen emotie Fok! nu te negatief neerzet. Veel users worden vanuit de 'linkse' users vaak voor alt right (whatever that is) of extreem rechts uitgemaakt, terwijl zij in topics meer vanuit een 'rechts' standpunt de zaken benaderen (uitzonderingen daargelaten). En er is totaal niets mis met een rechts standpunt. Indien zij extreem rechtse meningen zouden spuien dan mag ik de mods alhier danken dat die posts gelukkig verwijderd worden. Daar mag menig ander forum zich de kont nog niet aan krabben.

Nu botst de vvmu met de mening van vele moslims en dan zouden die 'rechtse' users en fok! ineens extreem rechts nazi volk zijn? Zelfreflectie mijn beste. Doe een stap terug en beschouw alles nog eens en probeer te begrijpen dat we in dit land een vvmu hebben waarin ook geloven niet uitgezonderd zijn. IEDEREEN is gelijk immers, toch?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:30:48 #110
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196110621
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Klopt. Maar als we weten dat moslims hier een probleem van maken, door mensen te bedreigen of zelfs te onthoofden, is het dan niet beter om deze groep anders te benaderen? Ik zeg dus niet dat we een knieval moeten maken, maar om steeds opnieuw bedreigingen uit te lokken en daarna beweren dat het nooit iets zal worden met de islamisten, schiet ook niet op.
Je blijft zo in een kringetje ronddraaien.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja sorry, ik kan dit rijtje moeiteloos aanvullen, geen alcohol, geen varkensvlees, geen kerst, geen pasen, geen pinksteren, geen moederdag enz.
Dat is mijn punt dus niet.
Hoelang moeten we op deze manier door blijven modderen.
Doel: Vrijheid van meningsuiting. Middel: spotprent van de islam. Resultaat: bedreigingen, onthoofdingen.
Op deze manier werkt het dus niet.
Als docenten hun leerlingen willen bijbrengen wat vvm inhoudt, moeten ze niet meer deze manier kiezen.
Want hiermee zet je steeds opnieuw de boel op scherp.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Prima joh, wat jij wil. Ik hoop echt van harte dat jij niet een slachtoffer wordt van deze rechte rug.
Persoonlijk vind ik dus een mensenleven meer waard dan steeds opnieuw dit gedram over vvm.
Deze manier werkt op geen enkele manier, maar jij komt helaas niet verder dan je poot stijf houden.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Lezen blijkt toch moeilijker te zijn dan ik dacht, voor sommige dan.
Ik heb het over het bespreekbaar maken van vvm zonder dat iemand dan bang zou moeten zijn voor bedreigingen of erger.
En als jij toch liever de zaken op scherp wilt blijven stellen, prima, maar als daardoor jouw familie of gezin wordt bedreigd, bedenk dan even goed dat je met andere woorden en andere voorbeelden een heel ander resultaat had kunnen bereiken.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:04 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Juist, maar die leraar is wel onthoofd, andere docenten zijn inmiddels bedreigd en hebben moeten onderduiken.
Even praktisch denken, we laten alle docenten op deze manier doorgaan, tot ze allemaal noodgedwongen onder moeten duiken met als gevolg dat de scholen wel dicht kunnen.
Wie heeft er dan gewonnen? Niet het westen.
Benader het eens anders, misschien heeft dat wel het gewenste resultaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

De zaken wat algemener houden en niet steeds opnieuw aan komen kakken met mohammedprentjes.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Inderdaad, het is slechts een plaatje. Waar maak ik me eigenlijk druk over?
En ach, die paar doden, who cares.
Ga vooral door op deze weg.
Mijn zegen heb je.
Nee, nee, nee, nee, nee, nee en nee.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 7 november 2020 @ 02:52:03 #111
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196110706
Het begint natuurlijk bij de ouders en de imam.
Eigenlijk zou elke moskee verplicht moeten worden dat ze hun onderdanen vertellen/uitleggen wat VVM inhoudt.
Naar een imam willen ze nog wel eens luisteren , naar on/andersgelovigen gaan ze echt niet luisteren
Ik ben inmiddels overleden
pi_196112532
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:52 schreef Enchanter het volgende:
Eigenlijk zou elke moskee verplicht moeten worden dat ze hun onderdanen vertellen/uitleggen wat VVM inhoudt.
Naar een imam willen ze nog wel eens luisteren , naar on/andersgelovigen gaan ze echt niet luisteren
suss
  zaterdag 7 november 2020 @ 09:56:22 #113
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196112577
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 02:52 schreef Enchanter het volgende:
Het begint bij de koran en de profeet. De enige uitweg die ik zie is dat allemaal niet meer zo letterlijk nemen.. maar hoe kan je dat als moslim als je gelooft dat het letterlijk de woorden van je god zijn die je daar leest?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 7 november 2020 @ 11:43:48 #114
240618 Micson
The lonely stoner
pi_196113727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit. Weg er mee.

2 paspoorten: je NLse inleveren en die van je familie ook. Deportatie naar land van herkomst.
Je hoort hier niet.
Iedereen die niet een stamboom van minstens vijf generaties aan Hollanders kan overleggen, oprotten. Die KlM vliegtuigen staan toch stil, laat ze maar een keer of 200.000 naar Rabat vliegen.
pi_196115184
Iemand dit filmpje al ergens tegengekomen?
quote:
Leraar thuis nadat discussie uit de hand loopt op Walburg College in Zwijndrecht

Een leraar van het Walburg College in Zwijndrecht zit thuis na een uit de hand gelopen discussie in zijn klas. De docent zou een opmerking hebben gemaakt over moslims, die bij een aantal leerlingen niet in goede aarde viel. Eén van de scholieren heeft het incident gefilmd.
https://www.ad.nl/dordrec(...)wijndrecht~ab754868/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_196115422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 13:49 schreef Montagui het volgende:
[..]

8)7
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 7 november 2020 @ 14:21:19 #117
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196115627
quote:
[..]

Uit het artikel;
quote:
We hebben het hier over een brugklas, leerlingen van 11, 12, jonge pubers die de consequenties van zoiets niet altijd overzien.
Bij hun eigen vader kunnen ze de consequenties van een brutale bek wél zien aankomen. Vlakke hand of gesloten vuist, is de enige onzekerheid.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 7 november 2020 @ 14:45:10 #118
3542 Gia
User under construction
pi_196115908
Kunnen we niet, net als in Amerika, elke inwoner van Nederland een belofte af laten leggen dat ze de Nederlandse wetten en regels, maar ook VvMU onderschrijven, met consequenties als ze deze belofte breken.

Consequentie kan zijn taakstraf, gevangenisstraf, maar ook uitzetting indien in het bezit van een andere nationaliteit.

Uiteraard is er al veel strafbaar, maar met zo'n belofte wordt men daar wel bewuster van. De inhoud van de belofte moet dan ook breder zijn dan alleen de wet, denk ook aan acceptatie van homo's, cartoons e.d.
  zaterdag 7 november 2020 @ 15:01:11 #119
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196116078
Ik heb bewondering voor mensen die nog les willen gaan geven op zo'n shithole school vol met medelanders.
  zaterdag 7 november 2020 @ 15:32:48 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196116452
quote:
[..]

Jeetje, mensen die ondergedoken zitten, bijna avondklok; het lijkt wel oorlog :X

[ Bericht 8% gewijzigd door Tengano op 07-11-2020 15:47:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')