Wat is dan het alternatief?quote:Op donderdag 5 november 2020 13:36 schreef Hiddendoe het volgende:
Klopt. Maar als we weten dat moslims hier een probleem van maken, door mensen te bedreigen of zelfs te onthoofden, is het dan niet beter om deze groep anders te benaderen? Ik zeg dus niet dat we een knieval moeten maken, maar om steeds opnieuw bedreigingen uit te lokken en daarna beweren dat het nooit iets zal worden met de islamisten, schiet ook niet op.
Je blijft zo in een kringetje ronddraaien.
Scheelt me geen flikker. Hier zijn ze in ieder geval niet welkom.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zouden ze dan welkom zijn in het land van herkomst?
Ik snap het. Maar ze moeten toch ergens heen.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Scheelt me geen flikker. Hier zijn ze in ieder geval niet welkom.
Wat dan? Een clipje van een katholiek die z’n schouders ophaalt na het horen van een mop over Jezus? Dan denkt zo’n moslimleerling: wat een zwakke gelovige. Leren ze nog niks.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het is glashelder.
Of leg anders eens uit waarom vvm alleen besproken en uitgelegd kan worden dmv spotprenten over de islam?
Waarom moeten zij perse ruimte in het Westen om gezamenlijk te bidden? Waarom zeg jij niet tegen dat zij hier in het Westen niet hoeven zijn om te bidden? Dus wie komt steeds aankakken met futiliteiten?quote:Op donderdag 5 november 2020 14:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De zaken wat algemener houden en niet steeds opnieuw aan komen kakken met mohammedprentjes.
Waarschijnlijk niet want in sommige moslimlanden doen ze niet eens zo moeilijk als ze hier doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zouden ze dan welkom zijn in het land van herkomst?
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar als we weten dat moslims hier een probleem van maken, door mensen te bedreigen of zelfs te onthoofden, is het dan niet beter om deze groep anders te benaderen?
Een plaatje zegt nu eenmaal meer dan 1000 woorden.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Is er dan geen alternatief mogelijk? Ik praat niks goed, die bedreigers moeten hard aangepakt worden.
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken?
Dit is toch niet het enige? Meisjes die nageroepen worden op straat en voor hoer uitgemaakt worden. De kleding dragen die je wil kan bij die lui ook niet. Gejengel vanuit de moskee als het gebed begint. Als de buurt vraagt of het minder kan dikke pech. Enz enz. Dus de tolerantie naar de islam moet eens flink ingeperkt worden. Misschien snappen ze het dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:56 schreef
Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Is er dan geen alternatief mogelijk? Ik praat niks goed, die bedreigers moeten hard aangepakt worden.
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken
Gia het volgende:
[..]
Een plaatje zegt nu eenmaal meer dan 1000 woorden.
Het gewenste resultaat is het uitzetten van iedereen die met geweld of bedreiging de vvmu wil inperken.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:04 schreef Hiddendoe het volgende:
Juist, maar die leraar is wel onthoofd, andere docenten zijn inmiddels bedreigd en hebben moeten onderduiken.
Even praktisch denken, we laten alle docenten op deze manier doorgaan, tot ze allemaal noodgedwongen onder moeten duiken met als gevolg dat de scholen wel dicht kunnen.
Wie heeft er dan gewonnen? Niet het westen.
Benader het eens anders, misschien heeft dat wel het gewenste resultaat.
Daarnaast is de islam hier en nu actueel wat betreft de gewelddadige onderdrukking van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Een plaatje zegt nu eenmaal meer dan 1000 woorden.
Zeker, want anders...quote:
Omdat het de islam is, en de islam alleen, die zichzelf gerechtvaardigd ziet om in te hakken op de VvMU dmv (dreiging van) geweld.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het is glashelder.
Of leg anders eens uit waarom vvm alleen besproken en uitgelegd kan worden dmv spotprenten over de islam?
Dan nog; Feyenoord kent geen handboek of leidinggevende die aanhangers van die club een rechtvaardiging (of zelfs motivatie) geven om anderen dan fysiek te belagen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:09 schreef jeroen25 het volgende:
Feijenoord: Alleen riskant als je de prent aan hun clubhuis plakt.
Okee, jij je zin. Het doel heiligt de middelen blijkbaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Omdat het de islam is, en de islam alleen, die zichzelf gerechtvaardigd ziet om in te hakken op de VvMU dmv (dreiging van) geweld.
En moslims zijn niet lid van een ''club'' (of zoiets) die hier in het algemeen als ongewenst word gezien, zoals bijvoorbeeld neo nazi's gezien worden, maar zijn hier gewoon aanwezig en worden zelfs politiek vertegenwoordigd. En men haalt daarover zn schouders op, wat gezien het bovenstaande heel erg vreemd is.
Het is hier (vooralsnog) gewoon een legitieme club.
Een legitieme club, maar wel één die een handboek en rolmodel volgt die geweld rechtvaardigt, iets wat door heel veel volgers in de praktijk word uitgevoerd en toegejuicht, en door andere ''gematigde'' moslims word gedoogd. Ja , men wil zich wel uitspreken tegen geweld uit naam van de profeet, maar ook daadwerkelijk actie ondernemen, en dan dus ook erkennen dat er in de kern van de islam een ernstige productie fout zit? Ho maar.
Het is niet de enige manier hoe de VvMU besproken kan worden, maar wel de meest relevante. Dat is nu voor de zoveelste keer wel weer duidelijk. Moslims hebben zich maar aan te passen, maar het blijkt ook gewoon nu weer voor de zoveelste keer dat dat gewoon nooit en te nimmer gaat gebeuren.
Totdat een bebaarde man in djellaba ook hun keeltje door wil komen snijden, dan moeten ook zij erkennen dat het gevaar niet uit de hoek van Wilders of Baudet komt.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zolang linkse kringen banger zijn om Wilders en Baudet in de kaart te spelen, verandert er niets.
Het zijn de pareltjes van kinderen die eisen dat hun docent een tekening verwijderen, de brutaliteit!quote:Op donderdag 5 november 2020 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga jij die man even vervangen zodat de kinderen nog meer pareltjes aan wijsheid kunnen opsteken?
Omdat de meeste mensen die geen roepers aan de zijlijn staan, maar politici en wetmakers, te laf of te naïef zijn om echt daadwerkelijk in te grijpen. De meeste dus, want er zijn uitzonderingen, zoals Wilders, maar hij betaald daar dan ook weer de op-één-na-hoogste prijs voor.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee, jij je zin. Het doel heiligt de middelen blijkbaar.
Jij en ik en alle anderen hier op dit forum zijn niks anders dan roepers aan de zijlijn.
De docent is ondergedoken. Waarom eigenlijk? Als zijn les zo belangrijk schijnt te zijn, moet hij niet onderduiken maar gewoon zijn werk blijven doen.
Toch? Jij had het over relevantie, nou, waar zit de relevantie van het onderduiken in?
Ga jij die man even vervangen zodat de kinderen nog meer pareltjes aan wijsheid kunnen opsteken?
Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:05 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Het zijn de pareltjes van kinderen die eisen dat hun docent een tekening verwijderen, de brutaliteit!
Het zijn de pareltjes van kinderen die foto's maken van een prent zodat het doorgestuurd kan worden aan die ene radicaal die zichzelf als martelaar ziet en dus bereid is het hoofd van de romp te snijden van de docent of zijn geliefden.
De pareltjes van kinderen zijn hier juist het probleem, geïndoctrineerd als ze zijn.
Het was ook een leerling die in eerste instantie ervoor zorgde dat uiteindelijk het hoofd van de Franse leraar er af ging. Ga jij bukken voor kinderen?
Wmb niemand. Laat ze de tiefus krijgen totdat ze een beetje normaal kunnen doen. Schors ze maar en trek de kinderbijslag in bij het gezin. Moet jij eens zien hoe snel er normaal gedaan kan worden!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.
Dus nogmaals de vraag: wie gaat nu die geïndoctrineerde pareltjes wat wijsheid aanleren?
Ach, 1 van mijn kinderen zit op zo'n school onder het mom 'Ken uw vijand'quote:Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.
We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
Dan wordt mogelijk jouw alcohol in de ban gedaanquote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
Ik hoop alleen niet dat mijn zoon het gedrag van die Mocro's normaal gaat vinden en gaat overnemen. Inclusief het gejank over gekwetst zijn vanwege die kut profeet. Maar hij is nu nog te jong voor school.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ach, 1 van mijn kinderen zit op zo'n school onder het mom 'Ken uw vijand'
Ik voorzie dat dit nog weleens een groot probleem gaat worden, wil graag dat m'n kinderen goed begrijpen waar ze mee te maken krijgen![]()
Verder heeft hij het erg naar z'n zin op school
Allicht alleen behouden blijven door tere zieltjes te confronteren met zaken die ze niet zint inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken?
Als de bedreigingen reëel zijn dan is het niet redelijk om van de leraar te vragen dat hij zich aanbiedt als martelaar of om anderen in gevaar te brengen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.
Dat hangt er van af hoe de pareltjes zich opstellen.quote:Dus nogmaals de vraag: wie gaat nu die geïndoctrineerde pareltjes wat wijsheid aanleren?
Zo langzamerhand moet je bijna wel Wilders stemmen om nog iets van actie op gang te krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
Het is heel simpel: Op het moment dat ik hoor dat mijn kind met zo'n accent gaat praten dan kan hij elke avond een pot zelfgemaakt sambal vreten totdat hij het niet meer doet. En op het moment dat hij denkt dat het cool is om mee te lopen met dat soort jongens, krijgt hij een reisje kado naar het land van mijn vader.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat mijn zoon het gedrag van die Mocro's normaal gaat vinden en gaat overnemen. Inclusief het gejank over gekwetst zijn vanwege die kut profeet. Maar hij is nu nog te jong voor school.
Je ziet hier ook wel soms van die autochtone hangjongeren die zelfs al met een Mocro accent praten en ook van die nektasjes dragen.
Dit ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:41 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zo langzamerhand moet je bijna wel Wilders stemmen om nog iets van actie op gang te krijgen.
Ik weet ook wel dat de PVV nooit in de regering zal komen, maar een grote PVV fractie kan misschien wel hard genoeg blaffen in de tweede kamer om figuren als Arie Slob harder in te laten grijpen op totaal verneukte scholen.
You gotta be fucking kidding mequote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaagquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:31 schreef HSG het volgende:
Ik vraag mij af wat je in een land als Nederland doet als je niks hebt met de vrijheid van meningsuiting en andermans mening.
Tja, hoe hard worden de mensen dus gekwetst door de ongelovigen? Valt blijkbaar wel mee dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
Kinderbijslag zou sowieso afgeschaft moeten worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
'If we tolerate this...'quote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Beetje belasting ontduiken en vermogen verzwijgen ook nog, lekker tweede huisje in Turkije of Marokko terwijl je zelf in een sociaal huurflatje zit. Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
18 jaar, volwassenenrecht met verzwarende omstandigheden aub. Paar weken na de onthoofding van een leraar, dat secreet wist precies waar ze mee bezig was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.
[ twitter ]
Hebben wij afgelopen jaar ook gedaan, bevalt prima.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.
We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |