Wmb niemand. Laat ze de tiefus krijgen totdat ze een beetje normaal kunnen doen. Schors ze maar en trek de kinderbijslag in bij het gezin. Moet jij eens zien hoe snel er normaal gedaan kan worden!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.
Dus nogmaals de vraag: wie gaat nu die geïndoctrineerde pareltjes wat wijsheid aanleren?
Ach, 1 van mijn kinderen zit op zo'n school onder het mom 'Ken uw vijand'quote:Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.
We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
Dan wordt mogelijk jouw alcohol in de ban gedaanquote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
Ik hoop alleen niet dat mijn zoon het gedrag van die Mocro's normaal gaat vinden en gaat overnemen. Inclusief het gejank over gekwetst zijn vanwege die kut profeet. Maar hij is nu nog te jong voor school.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ach, 1 van mijn kinderen zit op zo'n school onder het mom 'Ken uw vijand'
Ik voorzie dat dit nog weleens een groot probleem gaat worden, wil graag dat m'n kinderen goed begrijpen waar ze mee te maken krijgen![]()
Verder heeft hij het erg naar z'n zin op school
Allicht alleen behouden blijven door tere zieltjes te confronteren met zaken die ze niet zint inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Is er dan geen alternatief mogelijk? Ik praat niks goed, die bedreigers moeten hard aangepakt worden.
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken?
Als de bedreigingen reëel zijn dan is het niet redelijk om van de leraar te vragen dat hij zich aanbiedt als martelaar of om anderen in gevaar te brengen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.
Dat hangt er van af hoe de pareltjes zich opstellen.quote:Dus nogmaals de vraag: wie gaat nu die geïndoctrineerde pareltjes wat wijsheid aanleren?
Zo langzamerhand moet je bijna wel Wilders stemmen om nog iets van actie op gang te krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
Het is heel simpel: Op het moment dat ik hoor dat mijn kind met zo'n accent gaat praten dan kan hij elke avond een pot zelfgemaakt sambal vreten totdat hij het niet meer doet. En op het moment dat hij denkt dat het cool is om mee te lopen met dat soort jongens, krijgt hij een reisje kado naar het land van mijn vader.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat mijn zoon het gedrag van die Mocro's normaal gaat vinden en gaat overnemen. Inclusief het gejank over gekwetst zijn vanwege die kut profeet. Maar hij is nu nog te jong voor school.
Je ziet hier ook wel soms van die autochtone hangjongeren die zelfs al met een Mocro accent praten en ook van die nektasjes dragen.
Dit ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:41 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zo langzamerhand moet je bijna wel Wilders stemmen om nog iets van actie op gang te krijgen.
Ik weet ook wel dat de PVV nooit in de regering zal komen, maar een grote PVV fractie kan misschien wel hard genoeg blaffen in de tweede kamer om figuren als Arie Slob harder in te laten grijpen op totaal verneukte scholen.
You gotta be fucking kidding mequote:Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Is er dan geen alternatief mogelijk? Ik praat niks goed, die bedreigers moeten hard aangepakt worden.
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken?
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaagquote:Op vrijdag 6 november 2020 07:31 schreef HSG het volgende:
Ik vraag mij af wat je in een land als Nederland doet als je niks hebt met de vrijheid van meningsuiting en andermans mening.
Tja, hoe hard worden de mensen dus gekwetst door de ongelovigen? Valt blijkbaar wel mee dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
Kinderbijslag zou sowieso afgeschaft moeten worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
'If we tolerate this...'quote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Beetje belasting ontduiken en vermogen verzwijgen ook nog, lekker tweede huisje in Turkije of Marokko terwijl je zelf in een sociaal huurflatje zit. Heerlijk toch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
18 jaar, volwassenenrecht met verzwarende omstandigheden aub. Paar weken na de onthoofding van een leraar, dat secreet wist precies waar ze mee bezig was.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.
[ twitter ]
Hebben wij afgelopen jaar ook gedaan, bevalt prima.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.
We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |