abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2020 @ 16:10:04 #76
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_196074569
Wen er maar aan, kaffers. Het gaat nog veel erger worden.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_196074654
quote:
Op donderdag 5 november 2020 15:14 schreef jeroen25 het volgende:

Zeker, want anders...
pi_196074667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.
Dus nogmaals de vraag: wie gaat nu die geïndoctrineerde pareltjes wat wijsheid aanleren?
Wmb niemand. Laat ze de tiefus krijgen totdat ze een beetje normaal kunnen doen. Schors ze maar en trek de kinderbijslag in bij het gezin. Moet jij eens zien hoe snel er normaal gedaan kan worden! ;)
pi_196074794
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.

We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196074882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:
Het is weer gezellig met de religie van de Wrede. Je moet bijna wel levensmoe zijn als je nu nog docent wil zijn op z'n wespennest op een half islamitische school.

We zitten er de laatste tijd best wel eens aan te denken om naar een iets kleinere plaats te gaan verhuizen om te voorkomen dat onze zoon tussen te veel gajes naar school moet.
Ach, 1 van mijn kinderen zit op zo'n school onder het mom 'Ken uw vijand'

Ik voorzie dat dit nog weleens een groot probleem gaat worden, wil graag dat m'n kinderen goed begrijpen waar ze mee te maken krijgen :')

Verder heeft hij het erg naar z'n zin op school :)
  Forum Admin donderdag 5 november 2020 @ 16:30:12 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_196074954
Maar we hebben problemen met rechtse groeperingen hoor. Heus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 5 november 2020 @ 16:31:00 #82
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_196074970
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 5 november 2020 @ 16:32:13 #83
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_196075007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Besef je goed dat dit niet vanzelf weggaat. Het gaat alleen maar erger worden. Het vrije woord is in direct gevaar en als je toegeeft wil ik niet weten wat de volgende stap is.
Dan wordt mogelijk jouw alcohol in de ban gedaan B:)B

:{
pi_196075037
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ach, 1 van mijn kinderen zit op zo'n school onder het mom 'Ken uw vijand'

Ik voorzie dat dit nog weleens een groot probleem gaat worden, wil graag dat m'n kinderen goed begrijpen waar ze mee te maken krijgen :')

Verder heeft hij het erg naar z'n zin op school :)
Ik hoop alleen niet dat mijn zoon het gedrag van die Mocro's normaal gaat vinden en gaat overnemen. Inclusief het gejank over gekwetst zijn vanwege die kut profeet. Maar hij is nu nog te jong voor school.

Je ziet hier ook wel soms van die autochtone hangjongeren die zelfs al met een Mocro accent praten en ook van die nektasjes dragen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196075040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Is er dan geen alternatief mogelijk? Ik praat niks goed, die bedreigers moeten hard aangepakt worden.
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken?
Allicht alleen behouden blijven door tere zieltjes te confronteren met zaken die ze niet zint inderdaad.

Ik zou niet durven om op straat rond te lopen met een Tshirt met mohammed erop. Zal wel gelyncht worden als ik dat zou doen.

Dat is voor mij genoeg al genoeg bewijs dat de islam mijn vrijheid afneemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196075140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Die leraar duikt toch onder? De lessen C. Hebdo, die franse docent hebben zo te zien niet veel opgeleverd.
Als de bedreigingen reëel zijn dan is het niet redelijk om van de leraar te vragen dat hij zich aanbiedt als martelaar of om anderen in gevaar te brengen.

Het probleem is dat het niet eens hoeft te gaan om een tekening van de profeet om al bedreigingen op te roepen.
Dan moet je wel heel erg voorzichtig zijn om buiten schot te blijven.
quote:
Dus nogmaals de vraag: wie gaat nu die geïndoctrineerde pareltjes wat wijsheid aanleren?
Dat hangt er van af hoe de pareltjes zich opstellen.
Als ze er voor open staan de leraar (dezelfde of een andere), als ze zich misdragen de politie.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_196075220
quote:
Zo langzamerhand moet je bijna wel Wilders stemmen om nog iets van actie op gang te krijgen.

Ik weet ook wel dat de PVV nooit in de regering zal komen, maar een grote PVV fractie kan misschien wel hard genoeg blaffen in de tweede kamer om figuren als Arie Slob harder in te laten grijpen op totaal verneukte scholen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196075374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:33 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik hoop alleen niet dat mijn zoon het gedrag van die Mocro's normaal gaat vinden en gaat overnemen. Inclusief het gejank over gekwetst zijn vanwege die kut profeet. Maar hij is nu nog te jong voor school.

Je ziet hier ook wel soms van die autochtone hangjongeren die zelfs al met een Mocro accent praten en ook van die nektasjes dragen.
Het is heel simpel: Op het moment dat ik hoor dat mijn kind met zo'n accent gaat praten dan kan hij elke avond een pot zelfgemaakt sambal vreten totdat hij het niet meer doet. En op het moment dat hij denkt dat het cool is om mee te lopen met dat soort jongens, krijgt hij een reisje kado naar het land van mijn vader.
Ik ben heel praktisch ingesteld.
pi_196085928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:41 schreef Ronald het volgende:

[..]

Zo langzamerhand moet je bijna wel Wilders stemmen om nog iets van actie op gang te krijgen.

Ik weet ook wel dat de PVV nooit in de regering zal komen, maar een grote PVV fractie kan misschien wel hard genoeg blaffen in de tweede kamer om figuren als Arie Slob harder in te laten grijpen op totaal verneukte scholen.
Dit ja.

En ik heb het al eens vaker gezegd, maar gezien het feit dat de PVV al een flinke tijd in zetels een behoorlijke partij is, en geen rand partij is gebleven, zoals bijvoorbeeld 50+ of PvdD -en zelfs nu (weer) virtueel de tweede partij van Nederland is- dat zegt dan wel iets.

Mind you, de PVV dus.
De partij die bij de vorige verkiezingen een half A4tje als partijprogramma had, slogans zoals "islam is dodelijk" op de tv liet vertonen en nauwelijks te zien is op prime time msm.

Dan word vaak smalend geroepen dat het de partij is voor xenofobe Tokkies, of dat de populariteit aantoont dat "moslimshaat" hier in Nederland "heel gewoon" is.

Terwijl ik denk dat het voor het merendeel de zorgen over Nederland + islam één van de meest voorkomende reden is om alleen daarom al op de PVV te stemmen.

Mensen verliezen ook steeds meer hun vertrouwen als men steeds maar weer opnieuw moet lezen dat politici (met uitzondering Wilders dus) aangeven "geschokt" te zijn over wat ze nu meer moeten vernemen als het gaat om berichtgeving omtrent de islam, terwijl het voor veel mensen al helemaal geen verrassing is dat de islam een (negatieve) hoofdrol en spil speelt in al dit soort berichtgeving.
  donderdag 5 november 2020 @ 23:10:27 #90
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196086147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Is er dan geen alternatief mogelijk? Ik praat niks goed, die bedreigers moeten hard aangepakt worden.
Maar kan vrijheid van meningsuiting alleen aangetoond worden door spotprenten over de islam te plaatsen/bespreken?
You gotta be fucking kidding me 8)7

Kunnen we tijdens de lessen waarin er o.a. geleerd wordt dat geen enkele mening of overtuiging een uitzonderingspositie geniet misschien de islam ontzien :')

[ Bericht 7% gewijzigd door the-eye op 05-11-2020 23:19:57 ]
pi_196090374
Ik vraag mij af wat je in een land als Nederland doet als je niks hebt met de vrijheid van meningsuiting en andermans mening.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:10:19 #92
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196090729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:31 schreef HSG het volgende:
Ik vraag mij af wat je in een land als Nederland doet als je niks hebt met de vrijheid van meningsuiting en andermans mening.
Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:15:11 #93
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196090764
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:10 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Aan het staatsinfuus hangen natuurlijk. In een land met gelijkgestemden krijg je geen uitkiering, hoersoebsidie & kienderbijslaag
Tja, hoe hard worden de mensen dus gekwetst door de ongelovigen? Valt blijkbaar wel mee dus.

Het waren engnekken eerste klas, maar op een bepaalde manier heb ik toch respect voor de Syrië-gangers; die gaven het gratis geld op om naar een (heel foute) theocratie te gaan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 6 november 2020 @ 08:18:40 #94
3542 Gia
User under construction
pi_196090789
quote:

Kinderbijslag zou sowieso afgeschaft moeten worden.
De werkenden krijgen al geld voor opvang, om te kunnen werken.

Bijstand mag wmb onderverdeeld zijn in alleenstaand, alleenstaand met kinderen, samenwonend en samenwonend met kinderen. Waarbij dat laatste dan gelijk staat aan het minimumloon van één volwassene, minus 200 euro. Werken moet wel lonen.
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:10:09 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196091441
quote:
'If we tolerate this...'
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:11:21 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196091462
quote:

[..]

Beetje belasting ontduiken en vermogen verzwijgen ook nog, lekker tweede huisje in Turkije of Marokko terwijl je zelf in een sociaal huurflatje zit. Heerlijk toch.
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:13:30 #97
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_196091491
Laat een Mohammed cartoon zien bij de asielaanvraag :P
pi_196091496
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:15:16 #99
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196091531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.

[ twitter ]
18 jaar, volwassenenrecht met verzwarende omstandigheden aub. Paar weken na de onthoofding van een leraar, dat secreet wist precies waar ze mee bezig was.
pi_196091536
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Ronald het volgende:

Hebben wij afgelopen jaar ook gedaan, bevalt prima.

Mijn man heeft welgeteld één week naar de randstad moeten rijden, werkt vanaf die dag thuis. Bevalt het bedrijf zo goed dat het na Corona ook mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')