quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:51 schreef Bocaj het volgende:
Dit blijft en zal altijd een issue zijn!
Meteen op de terreurlijst gooien die teef.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
had al zo'n vermoeden dat het een leerling van de school zou zijn die op social media bezig geweest is.
en dat vermoeden blijkt te kloppen. tja, hoe hadden de booslims anders geweten dat er zo'n tekening in die school zou hangen.
[ twitter ]
Die leiding van die school is op zijn minst awkward!quote:
Ik denk dat je uit je eigen emotie Fok! nu te negatief neerzet. Veel users worden vanuit de 'linkse' users vaak voor alt right (whatever that is) of extreem rechts uitgemaakt, terwijl zij in topics meer vanuit een 'rechts' standpunt de zaken benaderen (uitzonderingen daargelaten). En er is totaal niets mis met een rechts standpunt. Indien zij extreem rechtse meningen zouden spuien dan mag ik de mods alhier danken dat die posts gelukkig verwijderd worden. Daar mag menig ander forum zich de kont nog niet aan krabben.quote:Op vrijdag 6 november 2020 23:04 schreef Nederturk het volgende:
https://abcnews.go.com/In(...)tect-church-74054852
Dergelijk nieuws zullen we hier helaas nooit vinden. Het is leuker om volop gal te spuwen en te discrimineren. Ik weet ook zeker dat velen hier met een boner wakker worden als er weer iets negatiefs over moslims op het nieuws komt. Of het nieuws over 2 moslims die een agent tijdens de aanslag in Wenen hebben geholpen.
FOK! Is erg veranderd de afgelopen jaren. Een verkapte geenstijl 2.0 is het geworden, helaas. Je moet het maar leuk vinden om je vrije tijd te willen besteden aan beroepsracisten op te zoeken om samen lekker los te gaan op een hele volk tot doodsverwensingen aan toe. Ik heb oprecht medelijden met vele users hier.
Uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar als we weten dat moslims hier een probleem van maken, door mensen te bedreigen of zelfs te onthoofden, is het dan niet beter om deze groep anders te benaderen? Ik zeg dus niet dat we een knieval moeten maken, maar om steeds opnieuw bedreigingen uit te lokken en daarna beweren dat het nooit iets zal worden met de islamisten, schiet ook niet op.
Je blijft zo in een kringetje ronddraaien.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan dit rijtje moeiteloos aanvullen, geen alcohol, geen varkensvlees, geen kerst, geen pasen, geen pinksteren, geen moederdag enz.
Dat is mijn punt dus niet.
Hoelang moeten we op deze manier door blijven modderen.
Doel: Vrijheid van meningsuiting. Middel: spotprent van de islam. Resultaat: bedreigingen, onthoofdingen.
Op deze manier werkt het dus niet.
Als docenten hun leerlingen willen bijbrengen wat vvm inhoudt, moeten ze niet meer deze manier kiezen.
Want hiermee zet je steeds opnieuw de boel op scherp.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima joh, wat jij wil. Ik hoop echt van harte dat jij niet een slachtoffer wordt van deze rechte rug.
Persoonlijk vind ik dus een mensenleven meer waard dan steeds opnieuw dit gedram over vvm.
Deze manier werkt op geen enkele manier, maar jij komt helaas niet verder dan je poot stijf houden.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lezen blijkt toch moeilijker te zijn dan ik dacht, voor sommige dan.
Ik heb het over het bespreekbaar maken van vvm zonder dat iemand dan bang zou moeten zijn voor bedreigingen of erger.
En als jij toch liever de zaken op scherp wilt blijven stellen, prima, maar als daardoor jouw familie of gezin wordt bedreigd, bedenk dan even goed dat je met andere woorden en andere voorbeelden een heel ander resultaat had kunnen bereiken.
quote:Op donderdag 5 november 2020 14:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist, maar die leraar is wel onthoofd, andere docenten zijn inmiddels bedreigd en hebben moeten onderduiken.
Even praktisch denken, we laten alle docenten op deze manier doorgaan, tot ze allemaal noodgedwongen onder moeten duiken met als gevolg dat de scholen wel dicht kunnen.
Wie heeft er dan gewonnen? Niet het westen.
Benader het eens anders, misschien heeft dat wel het gewenste resultaat.
quote:Op donderdag 5 november 2020 14:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De zaken wat algemener houden en niet steeds opnieuw aan komen kakken met mohammedprentjes.
Nee, nee, nee, nee, nee, nee en nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, het is slechts een plaatje. Waar maak ik me eigenlijk druk over?
En ach, die paar doden, who cares.
Ga vooral door op deze weg.
Mijn zegen heb je.
sussquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:52 schreef Enchanter het volgende:
Het begint natuurlijk bij de ouders en de imam.
Eigenlijk zou elke moskee verplicht moeten worden dat ze hun onderdanen vertellen/uitleggen wat VVM inhoudt.
Naar een imam willen ze nog wel eens luisteren , naar on/andersgelovigen gaan ze echt niet luisteren
Het begint bij de koran en de profeet. De enige uitweg die ik zie is dat allemaal niet meer zo letterlijk nemen.. maar hoe kan je dat als moslim als je gelooft dat het letterlijk de woorden van je god zijn die je daar leest?quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:52 schreef Enchanter het volgende:
Het begint natuurlijk bij de ouders en de imam.
Eigenlijk zou elke moskee verplicht moeten worden dat ze hun onderdanen vertellen/uitleggen wat VVM inhoudt.
Naar een imam willen ze nog wel eens luisteren , naar on/andersgelovigen gaan ze echt niet luisteren
Iedereen die niet een stamboom van minstens vijf generaties aan Hollanders kan overleggen, oprotten. Die KlM vliegtuigen staan toch stil, laat ze maar een keer of 200.000 naar Rabat vliegen.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Weg er mee.
2 paspoorten: je NLse inleveren en die van je familie ook. Deportatie naar land van herkomst.
Je hoort hier niet.
https://www.ad.nl/dordrec(...)wijndrecht~ab754868/quote:Leraar thuis nadat discussie uit de hand loopt op Walburg College in Zwijndrecht
Een leraar van het Walburg College in Zwijndrecht zit thuis na een uit de hand gelopen discussie in zijn klas. De docent zou een opmerking hebben gemaakt over moslims, die bij een aantal leerlingen niet in goede aarde viel. Eén van de scholieren heeft het incident gefilmd.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:49 schreef Montagui het volgende:
Iemand dit filmpje al ergens tegengekomen?
[..]
https://www.ad.nl/dordrec(...)wijndrecht~ab754868/
Uit het artikel;quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Bij hun eigen vader kunnen ze de consequenties van een brutale bek wél zien aankomen. Vlakke hand of gesloten vuist, is de enige onzekerheid.quote:We hebben het hier over een brugklas, leerlingen van 11, 12, jonge pubers die de consequenties van zoiets niet altijd overzien.
Jeetje, mensen die ondergedoken zitten, bijna avondklok; het lijkt wel oorlogquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
Allochtone leerkrachten les laten geven over vrijheid van meningsuiting , liefst leerkrachten met een islamitische achtergrond, misschien helpt datquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:01 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb bewondering voor mensen die nog les willen gaan geven op zo'n shithole school vol met medelanders.
Okeeeeey...quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
quote:''De docent maakte een opmerking, die door een aantal leerlingen uit zijn verband werd getrokken en de discussie escaleerde totdat de leerlingen uiteindelijk tegen hem stonden te schreeuwen....
....De docent heeft inmiddels aan de schoolleiding zijn excuses aangeboden en zal in het bijzijn van een lid van de schoolleiding ook in de klas zijn excuus maken''.
Succes met die te vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Allochtone leerkrachten les laten geven over vrijheid van meningsuiting , liefst leerkrachten met een islamitische achtergrond, misschien helpt dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Tyr80 op 07-11-2020 16:22:09 ]"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |