https://www.upinthesky.nl(...)n-terug-op-de-beurs/quote:Financiële gevolgen
Een van de gevolgen van het moeten verminderen van het vluchtaanbod is dat de hoeveelheid geld die het bedrijf binnen stroomt ook vermindert. Dit samen met de (op dit moment) toch al volatiele aandelenmarkt, zorgt ervoor dat de koers van het aandeel Air France-KLM op dit moment zes procent in de min staat.* Dit samen met de oproep van het kabinet om tot half maart niet te reizen zet druk op de geplande opschaling die KLM voor ogen had en geeft noodzaak tot herzien van het productie scenario voor 2021.
quote:Volgens de ondervraagden is Hoekstra 'deskundig', 'degelijk' en 'betrouwbaar', precies de kwaliteiten die een minister van Financiën nodig heeft. Hij past goed op de schatkist en komt met slimme acties, zoals de aankoop van aandelen Air France-KLM. "Iemand die je je portemonnee wel kunt toevertrouwen", zo schrijft een panellid.
quote:Meer banen weg bij KLM lijkt onvermijdelijk
Gisteren, 20:50 in FINANCIEEL
Air France-KLM4.717%
Luchtvaartmaatschappij KLM is aan de ketting gelegd door het kabinet.
Tot halverwege maart geldt het advies van niet-reizen en moet KLM vliegen ontmoedigen, terwijl hetzelfde kabinet ook graag wil dat de leningen aan de luchtvaartmaatschappij terugbetaald worden.
Het lijkt de wereld op zijn kop, want voor de concurrentie geldt dit niet.
Opzich niet verkeerd, zeker niet als je zorgt dat je snel weer op kan schalen zodra dat weer kan.quote:Op woensdag 23 december 2020 07:21 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lijkt-onvermijdelijk
KLM wordt steeds kleiner
steeds meer volk gaat weg, (sorry moet weg)
[..]
Extra kapitaalinjectie.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:18 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ben benieuwd wat Jort heeft geadviseerd @:ikweethetookniet
Gewoon extra geld inpompen, het is toch niet van Wopke zelf dus hij heeft niets te verliezenquote:Op woensdag 23 december 2020 08:18 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ben benieuwd wat Jort heeft geadviseerd @:ikweethetookniet
Ja ze moeten KLM en AF opsplitsen of loslatenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
financieel-moeras-air-france-klm
https://www.telegraaf.nl/(...)oeras-air-france-klm
|Hier worden we ook blij van
Dat gaat uiteraard niet lukken en daar moet je je handen ook niet aan willen branden, Franse werknemers die wens je je grootste vijand nog niet toe. Gewoon laten klappen en dan kijken wat er met de overgebleven boedel te doen is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Andere keus is er wel
Maar dan moet Hoekstraeen beetje slim zijn en dat is hij niet
Gewoon bieding doen op het hele concern en alles wat frans is ontslaan, en alle bezittingen naar zich toetrekken
Ook het franse pensioenfonds en leeg trekken
Koekje van eigen deeg heet dat
Codenaam operatie FAF
F*ck Air France
Opgelost
Nee dat is onzinquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Andere keus is er wel
Maar dan moet Hoekstraeen beetje slim zijn en dat is hij niet
Gewoon bieding doen op het hele concern en alles wat frans is ontslaan, en alle bezittingen naar zich toetrekken
Ook het franse pensioenfonds en leeg trekken
Koekje van eigen deeg heet dat
Codenaam operatie FAF
F*ck Air France
Opgelost
Ok dat kan maar waar staat datquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
de staat mag niet voor meer dan 50% op de stoel van de private company
Het hangt ook af van wat Jort precies voor ogen heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2021 18:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ok dat kan maar waar staat dat
Niet dat Wopke zich laat beinvloeden door regeltjes maar toch
Jort heeft helemaal geen visie daar is hij te dom en te laf voorquote:Op woensdag 6 januari 2021 18:59 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het hangt ook af van wat Jort precies voor ogen heeft.
Je ziet dat verkeerd volgens Jort. Je moet blind bijstorten want iemand anders betaalt de rekeningquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Franse regering wil Air France opnieuw te hulp schieten
De Franse regering zal Air France-KLM opnieuw financieel te hulp schieten. Dit schreef de Franse krant Le Parisien op basis van uitspraken van ministers Bruno Le Maire en Jean-Baptiste Djebbari.
Afgelopen april heeft Parijs al 7 miljard euro aan financiële steun geboden, maar in 2021 zal nog meer nodig zijn, aldus Le Parisien. Frankrijk zou bereid zijn het belang in de maatschappij te vergroten, al moet ook Nederland als aandeelhouder daarmee akkoord gaan, schreef de krant.
De nettoschuld van Air France-KLM zal in 2020 tot 13 miljard eurozijn opgelopen. En ook voor 2021 worden opnieuw rode cijfers bij de maatschappij verwacht.
![]()
De luchtvaartmaatschappij zal op 18 februari met de jaarcijfers komen.
https://www.beursgorilla.(...)e-mail&utm_campaign=
Gelukkig hebben we al een 14% belang dus ook in de schuld van 13 miljard en tendens stijgend![]()
![]()
14% van 13 = 1,82 miljard
En wat gaan we doen![]()
Extra geld erin pompen![]()
Jort kom er maar in
Klopt maar even aanvullen met ............quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:23 schreef Sebbeszweet het volgende:
Je ziet dat verkeerd volgens Jort. Je moet blind bijstorten want iemand anders betaalt de rekening
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister Hoekstra krijgt meeste vertrouwen: 'Deskundig', 'degelijk' en 'betrouwbaar'
16-09-2019 12:27
Minister Wopke Hoekstra van Financiën is dit jaar de beste minister van het kabinet. Hij krijgt het meeste vertrouwen in het Prinsjesdag onderzoek van EenVandaag (51 procent). Opvallendste nieuwkomer in de top 5 is premier Mark Rutte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://eenvandaag.avrotr(...)lijk-en-betrouwbaar/
#Weg met KLMquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
KLM zondebok bij politiek na coronabeperkingen
Waar ligt de grens tussen de oprechte zorg van de politiek over de vluchten van VK naar Schiphol en een anti-luchtvaartagenda onder het mom van corona? Die vraag drong zich woensdag op in het Kamerdebat over de coronamaatregelen.
https://www.telegraaf.nl/(...)na-coronabeperkingen
Nou Wopke je collega's maken de KLM ook al het leven moeilijk![]()
![]()
Bel je even met Jort alvorens je er weer blind geld in gaat storten![]()
Kan hij je weer rugdekking geven
#meersteunvoorklmquote:
Eens, wordt nu ondergesneeuwd door de coronacrisis maar hier mogen wel wat vragen gesteld wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Weg met Wopke![]()
En ook hier een parlementaire enquête naar zijn wanbeleid
Ben benieuwd in hoeverre een demissionair kabinet hier überhaupt over mag beslissenquote:Op zondag 17 januari 2021 22:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Miljardensteun Air France-KLM loopt vertraging op![]()
In het kort
Nieuwe miljardensteun Air France-KLM loopt vertraging op en er is mogelijk bij de jaarcijfers op 18 februari nog altijd geen akkoord.
Probleem is dat de Nederlandse overheid wil investeren op het niveau van KLM.
Dat is tegen het zere been van de Franse overheid, die stelt dat elke investering in Air France-KLM ook in het belang van KLM is
https://fd.nl/ondernemen/(...)-loopt-vertraging-op
Stand eigen vermogen eind september 2020
Minus 4.700.000.000 euro
Trend uit de klauwen lopend![]()
Kom op Wopke je kan het gewoon blind geld smijten je bent toch al afgetreden![]()
Jort steunt je wel en roept op afroep klinklare onzin uit om Rutteen jou dus ook te dekken
Regeltjes heeft Wopke gewoon schijt aanquote:Op maandag 18 januari 2021 07:34 schreef Drekkoning het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre een demissionair kabinet hier überhaupt over mag beslissen
Ik zou zeggen nu splitsen anders is er geen excuus om tientallen miljarden aan Air France te schenkenquote:Verwatering
Tegelijkertijd wil de Franse Staat Nederland verleiden om mee te doen aan een participatie, omdat het ook wil vermijden een verplicht bod uit te brengen op de beursgenoteerde onderneming.
Ook zou het belang van Nederland in moedermaatschappij Air France KLM verwateren, indien gekozen wordt om KLM te stutten.
Hoekstra werd aandeelhouder van de holding om het belang van Nederland bij luchtvaartknooppunt Schiphol te beschermen.
KLM wil niet reageren.
KLM heeft vier grote aandeelhouders: Air France KLM, Stichting Administratiekantoor KLM, Stichting Administratiekantoor Cumulatief Preferente Aandelen C en de Nederlandse staat.
De laatste drie hebben samen 51% van de aandelen, waardoor KLM juridisch een Nederlands bedrijf is.
Dit is belangrijk in verband met landingsrechten.
Even over dat laatste vetgedrukte van het artikel uit de Telegraaf.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 07:01 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lm-uitgeven-is-optie
[..]
Ik zou zeggen nu splitsen anders is er geen excuus om tientallen miljarden aan Air France te schenken
Splitsen of handen af van AF KLM, en een NLM oprichtten
Ka-el em welk bedrijf is dat? Blijft wel raar dat een bedrijf als KLM wat niet eens een grote werkgever is in Nederland zoveel staatssteun krijgt?quote:Op donderdag 5 november 2020 07:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ka-el-em mag niet failliet gaan. Hoe gaan we anders naar onze vakantiebestemming vliegen.Goed/lief dat overheid ingrijpt en over de brug komt met miljarden euro's.
Ja dat vind ik ook , vooral om dat KLM aan FRANS bedrijf isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ka-el em welk bedrijf is dat? Blijft wel raar dat een bedrijf als KLM wat niet eens een grote werkgever is in Nederland zoveel staatssteun krijgt?
Het is natuurlijk wat generaliserend wat ik nu post maar de Fransen hebben vaak de neiging om maar geld te blijven storten in bodemloze putten en houden zich niet aan de EU afspraken over her hervormen van de economie. Logisch dat Nederland er geen trek in heeft om het Franse deel van KLM te steunen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook , vooral om dat KLM aan FRANS bedrijf is
laat gaan die tent en begin een nieuwe NLM
niet zo zielig doen
Op die manier hebben ze nog wel twee grote automerken kunnen redden voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wat generaliserend wat ik nu post maar de Fransen hebben vaak de neiging om maar geld te blijven storten in bodemloze putten ...
Dat kan maar het gevolg zou op termijn kunnen zijn dat dan het noorden straks weer met geld over de brug moet komen om de Franse staatsschuld te gaan dekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Op die manier hebben ze nog wel twee grote automerken kunnen redden voor Frankrijk.
wie krijgt nou geen staatssteun?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ka-el em welk bedrijf is dat? Blijft wel raar dat een bedrijf als KLM wat niet eens een grote werkgever is in Nederland zoveel staatssteun krijgt?
Met een andere vliegmaatschappij natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:49 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wie krijgt nou geen staatssteun?
hoe komen we anders aan op ons vakantiebestemming als we KLM failliet laten gaan?
De meerderheid in NL is voor de EU, dus het is logisch dat er dan geld van Noord naar Zuid stroomt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat kan maar het gevolg zou op termijn kunnen zijn dat dan het noorden straks weer met geld over de brug moet komen om de Franse staatsschuld te gaan dekken.
Hoe zo is dat logisch? Geld stoppen in een economie wat verder geen maatregelen neemt om de staatsschuld terug te dringen of de economie gezond te maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef riazop het volgende:
[..]
De meerderheid in NL is voor de EU, dus het is logisch dat er dan geld van Noord naar Zuid stroomt.
maar die spreken geen Nederlandsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Met een andere vliegmaatschappij natuurlijk.
Wie focust er nu nog op staatsschuld? Sinds corona smijten werkelijk alle EU landen met geld. Maakt niet uit wat het kost.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoe zo is dat logisch? Geld stoppen in een economie wat verder geen maatregelen neemt om de staatsschuld terug te dringen of de economie gezond te maken?
bij KLM werd je ook al vaaak in het Engels aangesproken. Op directieniveau is de voertaal Engels of Frans en inglight films waren ook alleen Engels of Frans (en soms een Spaanse of Chinese film). Veel piloten wonen in Portugal en Ierland.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
maar die spreken geen Nederlands
Die claimemissie is op kosten van de beleggers. Al zou ik geen cent extra in zo’n kansloze club duwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe aandelen KLM uitgeven is optie
Het eigen vermogen van KLM kan gestut worden door eventueel nieuwe aandelen van KLM uit te laten geven.
https://www.telegraaf.nl/(...)lm-uitgeven-is-optie
We worden alvast voorbereid om nog meer geld erin te pompen![]()
![]()
Raar dat er geen advies van Jort bijzit, of dit nu alweer een goede zet is
Dat klopt, maar die rekening komt ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Wie focust er nu nog op staatsschuld? Sinds corona smijten werkelijk alle EU landen met geld. Maakt niet uit wat het kost.
En de landen met de grootste pensioenpotten kunnen die rekening gaan betalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die rekening komt ook nog wel.
Ja als straks de paniek uitbreekt, dan gaat ook de rente op zijn Turksquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die rekening komt ook nog wel.
Wat vind jij daaar leuk aan? Verantwoord, duurzaam op de toekomst gericht beleid wordt zo afgestraft, met als gevolg dat iedereen onverantwoord beleid gaat voeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:08 schreef riazop het volgende:
[..]
En de landen met de grootste pensioenpotten kunnen die rekening gaan betalen.
Dat is het leuke
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:23 schreef LXIV het volgende:
Die claimemissie is op kosten van de beleggers. Al zou ik geen cent extra in zo’n kansloze club duwen.
Zolang mensen zpo dom zijn om op partijen te stemmen die pro EU zijn, verdienen ze niet beter dan dat hun geld wordt gebruikt voor het Zuiden en Oosten v Europaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat vind jij daaar leuk aan? Verantwoord, duurzaam op de toekomst gericht beleid wordt zo afgestraft, met als gevolg dat iedereen onverantwoord beleid gaat voeren.
Nederland is groot geworden met hard werken en spaarzaamheid. Die deugden lijken wel zonden geworden!
Maar ja. De belastingdienst maakt geen onderscheid in stemgedrag. Dus jij en ik zijn daar ook de dupe van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Zolang mensen zpo dom zijn om op partijen te stemmen die pro EU zijn, verdienen ze niet beter dan dat hun geld wordt gebruikt voor het Zuiden en Oosten v Europa
Ik snap echt niet waarom jij er zo'n feestje van maakt dat de klm naar de klote gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
KLM stopt met verre vluchten wegens aangescherpt reisbeleid![]()
![]()
KLM stopt vrijdag met het uitvoeren van alle verre passagiers- en vrachtvluchten vanwege het aangescherpte Nederlandse reisbeleid. Zowel reizigers als bemanningsleden moeten voor vertrek een antigeentest doen, met het risico dat er crew moet achterblijven in het buitenland.
Het kabinet kondigde woensdag extra maatregelen aan om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Daardoor moeten vliegreizigers die aankomen in Nederland vanaf zaterdag niet alleen een recente negatieve PCR-testuitslag kunnen tonen, maar ook voor vertrek vanuit het buitenland een sneltest ondergaan. Wie positief getest wordt mag niet mee.
“Door crews vanaf het buitenland een antigeentest op te leggen betekent dat we het risico lopen bemanningsleden achter te laten. Dat betekent dat we niet meer kunnen vliegen op long haul en op diverse bestemmingen op Europa”, zegt een KLM-woordvoerder desgevraagd tegen deze site.
Cargo
Door het stopzetten van alle verre vluchten komt ook het intercontinentale vrachtvervoer in de knel.Naar regio's als Azië en Zuid-Amerika worden weinig passagiers meer vervoerd, maar vracht zorgde nog voor de nodige inkomsten. KLM focust zich deze maanden onder andere op het verschepen van coronavaccins. Daaraan lijkt dus voorlopig gedwongen een einde te komen.
"Ook die bemanningen willen we niet in het buitenland achterlaten."
Vakbonden die het KLM-personeel vertegenwoordigen kunnen nog niet inhoudelijk reageren op het besluit, aangezien zij naar eigen zeggen nog niet officieel zijn geïnformeerd.
https://luchtvaartnieuws.(...)gescherpt-reisbeleid
Nou Wopke maak je maar niet druk om die Fransen je collega’s maken de toko zelf wel stuk van wat er nog over was![]()
Dus Jort even bellen en laten roeptoeteren dat geld bijpompen een geniale zet is![]()
KLM= going down going down
https://www.telegraaf.nl/(...)letje-rond-avondklok![]()
![]()
In feite is crew in het land al volledig geïsoleerd in kamerquarantaine.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jij er zo'n feestje van maakt dat de klm naar de klote gaat.
We hebben ze hard nodig als land en het gedwongen stopzetten van vluchten, met name de vracht, gaan we echt merken hier.
Die passagiers snap ik, maar dezelfde regels op crews heeft economische gevolgen. Medicamenten, medisch materiaal, voedsel, elektronica, machines voor de industrie en weet ik veel wat. Cruciaal om het open houden van het land en nu? Ook de wereldwijde vaccin distributie komt zwaar in de knel. Wereldwijd is Amsterdam/Parijs een hele grote belangrijke draaischijf
Zeg maar dag dus. Ik hoop dat ze er uit gaan komen en er een oplossing komt. Gesloten cockpits/crew area's ofso. Aan boord blijven. Deed Emirates ook aan het begin van de pandemie. Cargo moet door blijven gaan.
Ik maak er helemaalgeen feestje van en van mij mag de KLM blijven bestaan, waar het mij omgaat is hoe wij als Nederland met de KLM zijn omgegaan door het te verkopen aan de Fransenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Red_85 het volgende:...
Ik snap echt niet waarom jij er zo'n feestje van maakt dat de klm naar de klote gaat.
Mij ook niet maar wij hebben Hugoquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:39 schreef Drekkoning het volgende:..
Uitzondering voor crew lijkt me helemaal geen issue en dat is ook hoe elk ander land het aanpakt.
Drie keer raden wie de rekening gaat betalen van dit wanbeleid en pokerspelquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:45 schreef Drekkoning het volgende:
En uiteraard is dat hele nieuwsartikel en voornemen de complete ICA vloot te grounden ook een stuk powerplay vanuit de KLM want de overheid heeft nog 3,4 miljard van ze te goed.
Poker op hoog niveau.
Haha, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mij ook niet maar wij hebben Hugode faalhaas die graag zijn eigen partijgenoot een dik oor aan naait
![]()
Omdat die nu wel partijleider is en hij niet meer
Om te
Jortquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Drie keer raden wie de rekening gaat betalen van dit wanbeleid en pokerspel
Inderdaad, maar gelukkig staat er niets op papier waarmee wij hen kunnen controleren dankzij de Rutte doctrinequote:Op woensdag 20 januari 2021 20:53 schreef Printerkabel het volgende:
Kansloos weer van Rutte en consorten.
En qua financiële ellende net zoals het RSV schandaalquote:
beetje onzin, ze deden het gewoon heel aardig pre corona, het is geen premium airline maar prima middenmoterquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef Magister_Artium het volgende:
KLM is net als Fokker: sinds de jaren ‘70 nauwelijks nog geïnnoveerd. Verouderde vloot en doorgaan op een voet die niet aansluit bij de behoeften van de markt. Netwerk alsof Amsterdam het centrum van de wereld is en vele rechtstreekse vluchten naar verre bestemmingen in een mate die Iberia, Finnair en Scandinavian niet eens meer aandurven. Enkele bestemmingen in Noord-Amerika, Dubai en een vlucht naar Zuid-Afrika zou het plafond moeten zijn, en dan niet met halfbakken service aan boord, maar eenvoudig doch degelijke economy class en een handjevol luxe stoelen voorin.
En Europees? Houd het bij de hoofdsteden en vlieg niet op elk weiland in de Midlands.
Schiphiol is wel belangrijk maar KLM absoluut niet , anders brengt een andere airline de passagiers wel wegquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje onzin, ze deden het gewoon heel aardig pre corona, het is geen premium airline maar prima middenmoter
dat is een ander verhaal maar dat KLM pre corona al geen bestaansrecht had slaat nergens opquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Schiphiol is wel belangrijk maar KLM absoluut niet , anders brengt een andere airline de passagiers wel weg
Emirates of zo
laat maar gaan en richt een nieuwe NLM op , daag fransen ,succes met de vliegtuigen
Air France heeft geen bestaansrecht , die bestaat op kosten van KLMquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal maar dat KLM pre corona al geen bestaansrecht had slaat nergens op
Klopt als een bus, maar gelukkig hebben wij Wopkequote:Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef michaelmoore het volgende:
Air France heeft geen bestaansrecht , die bestaat op kosten van KLM
Maar Air France is de eigenaar van KLM
Dus KLM gaat mee met de Franse ellende
Laat gaan en begin opnieuw
Dubai? Wat hebben we daar te zoeken. Dan kun je net zo goed Charles de Gaulle als verste bestemming houden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef Magister_Artium het volgende:
KLM is net als Fokker: sinds de jaren ‘70 nauwelijks nog geïnnoveerd. Verouderde vloot en doorgaan op een voet die niet aansluit bij de behoeften van de markt. Netwerk alsof Amsterdam het centrum van de wereld is en vele rechtstreekse vluchten naar verre bestemmingen in een mate die Iberia, Finnair en Scandinavian niet eens meer aandurven. Enkele bestemmingen in Noord-Amerika, Dubai en een vlucht naar Zuid-Afrika zou het plafond moeten zijn, en dan niet met halfbakken service aan boord, maar eenvoudig doch degelijke economy class en een handjevol luxe stoelen voorin.
En Europees? Houd het bij de hoofdsteden en vlieg niet op elk weiland in de Midlands.
Maak je geen zorgen Wopke betaald de rekening toch welquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
dit maakt de (financiële) situatie er niet beter op
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Wopke betaald de rekening toch wel
Alleen het is niet zijn geld maar dat van jou en mij![]()
En verantwoording afleggen over zijn wanbeleid heeft hij nog noot van gehoord, dat lukt hem al niet eens bij de kindertoeslag affaire![]()
Wachten is op Jortdie het allemaal weer gaat goedpraten op tv
Jort Kelder is een enorm smerig en opportunistisch mannetje. Liep ook gewoon achter Trump aan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Wopke betaald de rekening toch wel
Alleen het is niet zijn geld maar dat van jou en mij![]()
En verantwoording afleggen over zijn wanbeleid heeft hij nog noot van gehoord, dat lukt hem al niet eens bij de kindertoeslag affaire![]()
Wachten is op Jortdie het allemaal weer gaat goedpraten op tv
Personeel KLM vraagt met klem om ontheffing voor coronasneltestquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:39 schreef Drekkoning het volgende:
.......Uitzondering voor crew lijkt me helemaal geen issue en dat is ook hoe elk ander land het aanpakt.
quote:Topman Pieter Elbers: 'KLM is in een vrije val beland'
Door YTEKE DE JONG
Updated 6 min geleden
10 min geleden in FINANCIEEL
Air France-KLM4.778-3.49%
AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM roept de politiek op om een uitzondering te maken voor de verplichte sneltest voor vliegend personeel, net als diplomaten, grenswerkers en zeevarenden.
Dat zegt topman Pieter Elbers in gesprek met De Telegraaf.
En toch kan je er vanuit Nederland heen met KLM, Transavia en Emirates. Vanuit Dubai vlieg je vervolgens door naar allerlei bestemmingen in Azië en Oceanië.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dubai? Wat hebben we daar te zoeken. Dan kun je net zo goed Charles de Gaulle als verste bestemming houden.
Echt een debiele minister hebben wij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister: Geen uitzondering dubbele coronatest voor KLM-crew
De bemanning van KLM krijgt geen uitzonderingspositie van het kabinet voor de verplichte dubbele coronatests op alle vluchten naar Schiphol. Vanaf zaterdag moeten reizigers en bemanningen twee keer getest zijn, voordat ze naar Nederland vliegen. Als KLM daar niet voor wordt uitgezonderd, houdt de maatschappij vanaf morgen de hele lange afstandsvloot aan de grond, laat een woordvoerder aan NH Nieuws weten.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)natest-voor-klm-crew
En het nekschot is daar![]()
We hebben de oplossing gevonden om Corona te verslaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister: Geen uitzondering dubbele coronatest voor KLM-crew
De bemanning van KLM krijgt geen uitzonderingspositie van het kabinet voor de verplichte dubbele coronatests op alle vluchten naar Schiphol. Vanaf zaterdag moeten reizigers en bemanningen twee keer getest zijn, voordat ze naar Nederland vliegen. Als KLM daar niet voor wordt uitgezonderd, houdt de maatschappij vanaf morgen de hele lange afstandsvloot aan de grond, laat een woordvoerder aan NH Nieuws weten.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)natest-voor-klm-crew
En het nekschot is daar![]()
Tijd voor een parlementaire enquêtequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:24 schreef Printerkabel het volgende:
Echt een debiele minister hebben wij.
En een randdebiel als minister presidentquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:24 schreef Printerkabel het volgende:
Echt een debiele minister hebben wij.
ik vind het helemaal niet zo debiel, KLM doet aan chantage en daar moet je niet voor zwichten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister: Geen uitzondering dubbele coronatest voor KLM-crew
De bemanning van KLM krijgt geen uitzonderingspositie van het kabinet voor de verplichte dubbele coronatests op alle vluchten naar Schiphol. Vanaf zaterdag moeten reizigers en bemanningen twee keer getest zijn, voordat ze naar Nederland vliegen. Als KLM daar niet voor wordt uitgezonderd, houdt de maatschappij vanaf morgen de hele lange afstandsvloot aan de grond, laat een woordvoerder aan NH Nieuws weten.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)natest-voor-klm-crew
En het nekschot is daar![]()
Überhaupt belachelijk dat er nog wordt gevlogen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister: Geen uitzondering dubbele coronatest voor KLM-crew
De bemanning van KLM krijgt geen uitzonderingspositie van het kabinet voor de verplichte dubbele coronatests op alle vluchten naar Schiphol. Vanaf zaterdag moeten reizigers en bemanningen twee keer getest zijn, voordat ze naar Nederland vliegen. Als KLM daar niet voor wordt uitgezonderd, houdt de maatschappij vanaf morgen de hele lange afstandsvloot aan de grond, laat een woordvoerder aan NH Nieuws weten.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)natest-voor-klm-crew
En het nekschot is daar![]()
Heeft niks met chantage te maken volgens mijquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet zo debiel, KLM doet aan chantage en daar moet je niet voor zwichten.
agree to disagree dan maar, we gaan zien snel zien hoe dit wordt vervolgd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 05:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heeft niks met chantage te maken volgens mij. Ze willen gewoon een goede optie om mensen thuis te krijgen. Operationeel is het niet echt een issue, dus als het ze daar niet om te doen is dan was er nu ook geen probleem.
Chantage zou het zijn als ze bijvoorbeeld ook het vliegverbod willen liften en anders helemaal geen vluchten meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |