Ja als straks de paniek uitbreekt, dan gaat ook de rente op zijn Turksquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die rekening komt ook nog wel.
Wat vind jij daaar leuk aan? Verantwoord, duurzaam op de toekomst gericht beleid wordt zo afgestraft, met als gevolg dat iedereen onverantwoord beleid gaat voeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:08 schreef riazop het volgende:
[..]
En de landen met de grootste pensioenpotten kunnen die rekening gaan betalen.
Dat is het leuke
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:23 schreef LXIV het volgende:
Die claimemissie is op kosten van de beleggers. Al zou ik geen cent extra in zo’n kansloze club duwen.
Zolang mensen zpo dom zijn om op partijen te stemmen die pro EU zijn, verdienen ze niet beter dan dat hun geld wordt gebruikt voor het Zuiden en Oosten v Europaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat vind jij daaar leuk aan? Verantwoord, duurzaam op de toekomst gericht beleid wordt zo afgestraft, met als gevolg dat iedereen onverantwoord beleid gaat voeren.
Nederland is groot geworden met hard werken en spaarzaamheid. Die deugden lijken wel zonden geworden!
Maar ja. De belastingdienst maakt geen onderscheid in stemgedrag. Dus jij en ik zijn daar ook de dupe van.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Zolang mensen zpo dom zijn om op partijen te stemmen die pro EU zijn, verdienen ze niet beter dan dat hun geld wordt gebruikt voor het Zuiden en Oosten v Europa
Ik snap echt niet waarom jij er zo'n feestje van maakt dat de klm naar de klote gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
KLM stopt met verre vluchten wegens aangescherpt reisbeleid![]()
![]()
KLM stopt vrijdag met het uitvoeren van alle verre passagiers- en vrachtvluchten vanwege het aangescherpte Nederlandse reisbeleid. Zowel reizigers als bemanningsleden moeten voor vertrek een antigeentest doen, met het risico dat er crew moet achterblijven in het buitenland.
Het kabinet kondigde woensdag extra maatregelen aan om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Daardoor moeten vliegreizigers die aankomen in Nederland vanaf zaterdag niet alleen een recente negatieve PCR-testuitslag kunnen tonen, maar ook voor vertrek vanuit het buitenland een sneltest ondergaan. Wie positief getest wordt mag niet mee.
“Door crews vanaf het buitenland een antigeentest op te leggen betekent dat we het risico lopen bemanningsleden achter te laten. Dat betekent dat we niet meer kunnen vliegen op long haul en op diverse bestemmingen op Europa”, zegt een KLM-woordvoerder desgevraagd tegen deze site.
Cargo
Door het stopzetten van alle verre vluchten komt ook het intercontinentale vrachtvervoer in de knel.Naar regio's als Azië en Zuid-Amerika worden weinig passagiers meer vervoerd, maar vracht zorgde nog voor de nodige inkomsten. KLM focust zich deze maanden onder andere op het verschepen van coronavaccins. Daaraan lijkt dus voorlopig gedwongen een einde te komen.
"Ook die bemanningen willen we niet in het buitenland achterlaten."
Vakbonden die het KLM-personeel vertegenwoordigen kunnen nog niet inhoudelijk reageren op het besluit, aangezien zij naar eigen zeggen nog niet officieel zijn geïnformeerd.
https://luchtvaartnieuws.(...)gescherpt-reisbeleid
Nou Wopke maak je maar niet druk om die Fransen je collega’s maken de toko zelf wel stuk van wat er nog over was![]()
Dus Jort even bellen en laten roeptoeteren dat geld bijpompen een geniale zet is![]()
KLM= going down going down
https://www.telegraaf.nl/(...)letje-rond-avondklok![]()
![]()
In feite is crew in het land al volledig geïsoleerd in kamerquarantaine.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jij er zo'n feestje van maakt dat de klm naar de klote gaat.
We hebben ze hard nodig als land en het gedwongen stopzetten van vluchten, met name de vracht, gaan we echt merken hier.
Die passagiers snap ik, maar dezelfde regels op crews heeft economische gevolgen. Medicamenten, medisch materiaal, voedsel, elektronica, machines voor de industrie en weet ik veel wat. Cruciaal om het open houden van het land en nu? Ook de wereldwijde vaccin distributie komt zwaar in de knel. Wereldwijd is Amsterdam/Parijs een hele grote belangrijke draaischijf
Zeg maar dag dus. Ik hoop dat ze er uit gaan komen en er een oplossing komt. Gesloten cockpits/crew area's ofso. Aan boord blijven. Deed Emirates ook aan het begin van de pandemie. Cargo moet door blijven gaan.
Ik maak er helemaalgeen feestje van en van mij mag de KLM blijven bestaan, waar het mij omgaat is hoe wij als Nederland met de KLM zijn omgegaan door het te verkopen aan de Fransenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Red_85 het volgende:...
Ik snap echt niet waarom jij er zo'n feestje van maakt dat de klm naar de klote gaat.
Mij ook niet maar wij hebben Hugoquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:39 schreef Drekkoning het volgende:..
Uitzondering voor crew lijkt me helemaal geen issue en dat is ook hoe elk ander land het aanpakt.
Drie keer raden wie de rekening gaat betalen van dit wanbeleid en pokerspelquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:45 schreef Drekkoning het volgende:
En uiteraard is dat hele nieuwsartikel en voornemen de complete ICA vloot te grounden ook een stuk powerplay vanuit de KLM want de overheid heeft nog 3,4 miljard van ze te goed.
Poker op hoog niveau.
Haha, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mij ook niet maar wij hebben Hugode faalhaas die graag zijn eigen partijgenoot een dik oor aan naait
![]()
Omdat die nu wel partijleider is en hij niet meer
Om te
Jortquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Drie keer raden wie de rekening gaat betalen van dit wanbeleid en pokerspel
Inderdaad, maar gelukkig staat er niets op papier waarmee wij hen kunnen controleren dankzij de Rutte doctrinequote:Op woensdag 20 januari 2021 20:53 schreef Printerkabel het volgende:
Kansloos weer van Rutte en consorten.
En qua financiële ellende net zoals het RSV schandaalquote:
beetje onzin, ze deden het gewoon heel aardig pre corona, het is geen premium airline maar prima middenmoterquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef Magister_Artium het volgende:
KLM is net als Fokker: sinds de jaren ‘70 nauwelijks nog geïnnoveerd. Verouderde vloot en doorgaan op een voet die niet aansluit bij de behoeften van de markt. Netwerk alsof Amsterdam het centrum van de wereld is en vele rechtstreekse vluchten naar verre bestemmingen in een mate die Iberia, Finnair en Scandinavian niet eens meer aandurven. Enkele bestemmingen in Noord-Amerika, Dubai en een vlucht naar Zuid-Afrika zou het plafond moeten zijn, en dan niet met halfbakken service aan boord, maar eenvoudig doch degelijke economy class en een handjevol luxe stoelen voorin.
En Europees? Houd het bij de hoofdsteden en vlieg niet op elk weiland in de Midlands.
Schiphiol is wel belangrijk maar KLM absoluut niet , anders brengt een andere airline de passagiers wel wegquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje onzin, ze deden het gewoon heel aardig pre corona, het is geen premium airline maar prima middenmoter
dat is een ander verhaal maar dat KLM pre corona al geen bestaansrecht had slaat nergens opquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Schiphiol is wel belangrijk maar KLM absoluut niet , anders brengt een andere airline de passagiers wel weg
Emirates of zo
laat maar gaan en richt een nieuwe NLM op , daag fransen ,succes met de vliegtuigen
Air France heeft geen bestaansrecht , die bestaat op kosten van KLMquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal maar dat KLM pre corona al geen bestaansrecht had slaat nergens op
Klopt als een bus, maar gelukkig hebben wij Wopkequote:Op donderdag 21 januari 2021 09:53 schreef michaelmoore het volgende:
Air France heeft geen bestaansrecht , die bestaat op kosten van KLM
Maar Air France is de eigenaar van KLM
Dus KLM gaat mee met de Franse ellende
Laat gaan en begin opnieuw
Dubai? Wat hebben we daar te zoeken. Dan kun je net zo goed Charles de Gaulle als verste bestemming houden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:13 schreef Magister_Artium het volgende:
KLM is net als Fokker: sinds de jaren ‘70 nauwelijks nog geïnnoveerd. Verouderde vloot en doorgaan op een voet die niet aansluit bij de behoeften van de markt. Netwerk alsof Amsterdam het centrum van de wereld is en vele rechtstreekse vluchten naar verre bestemmingen in een mate die Iberia, Finnair en Scandinavian niet eens meer aandurven. Enkele bestemmingen in Noord-Amerika, Dubai en een vlucht naar Zuid-Afrika zou het plafond moeten zijn, en dan niet met halfbakken service aan boord, maar eenvoudig doch degelijke economy class en een handjevol luxe stoelen voorin.
En Europees? Houd het bij de hoofdsteden en vlieg niet op elk weiland in de Midlands.
Maak je geen zorgen Wopke betaald de rekening toch welquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
dit maakt de (financiële) situatie er niet beter op
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Wopke betaald de rekening toch wel
Alleen het is niet zijn geld maar dat van jou en mij![]()
En verantwoording afleggen over zijn wanbeleid heeft hij nog noot van gehoord, dat lukt hem al niet eens bij de kindertoeslag affaire![]()
Wachten is op Jortdie het allemaal weer gaat goedpraten op tv
Jort Kelder is een enorm smerig en opportunistisch mannetje. Liep ook gewoon achter Trump aan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Wopke betaald de rekening toch wel
Alleen het is niet zijn geld maar dat van jou en mij![]()
En verantwoording afleggen over zijn wanbeleid heeft hij nog noot van gehoord, dat lukt hem al niet eens bij de kindertoeslag affaire![]()
Wachten is op Jortdie het allemaal weer gaat goedpraten op tv
Personeel KLM vraagt met klem om ontheffing voor coronasneltestquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:39 schreef Drekkoning het volgende:
.......Uitzondering voor crew lijkt me helemaal geen issue en dat is ook hoe elk ander land het aanpakt.
quote:Topman Pieter Elbers: 'KLM is in een vrije val beland'
Door YTEKE DE JONG
Updated 6 min geleden
10 min geleden in FINANCIEEL
Air France-KLM4.778-3.49%
AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij KLM roept de politiek op om een uitzondering te maken voor de verplichte sneltest voor vliegend personeel, net als diplomaten, grenswerkers en zeevarenden.
Dat zegt topman Pieter Elbers in gesprek met De Telegraaf.
En toch kan je er vanuit Nederland heen met KLM, Transavia en Emirates. Vanuit Dubai vlieg je vervolgens door naar allerlei bestemmingen in Azië en Oceanië.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dubai? Wat hebben we daar te zoeken. Dan kun je net zo goed Charles de Gaulle als verste bestemming houden.
Echt een debiele minister hebben wij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Minister: Geen uitzondering dubbele coronatest voor KLM-crew
De bemanning van KLM krijgt geen uitzonderingspositie van het kabinet voor de verplichte dubbele coronatests op alle vluchten naar Schiphol. Vanaf zaterdag moeten reizigers en bemanningen twee keer getest zijn, voordat ze naar Nederland vliegen. Als KLM daar niet voor wordt uitgezonderd, houdt de maatschappij vanaf morgen de hele lange afstandsvloot aan de grond, laat een woordvoerder aan NH Nieuws weten.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)natest-voor-klm-crew
En het nekschot is daar![]()
We hebben de oplossing gevonden om Corona te verslaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
De bemanning van KLM krijgt geen uitzonderingspositie van het kabinet voor de verplichte dubbele coronatests op alle vluchten naar Schiphol. Vanaf zaterdag moeten reizigers en bemanningen twee keer getest zijn, voordat ze naar Nederland vliegen. Als KLM daar niet voor wordt uitgezonderd, houdt de maatschappij vanaf morgen de hele lange afstandsvloot aan de grond, laat een woordvoerder aan NH Nieuws weten.
Tijd voor een parlementaire enquêtequote:Op donderdag 21 januari 2021 21:24 schreef Printerkabel het volgende:
Echt een debiele minister hebben wij.
En een randdebiel als minister presidentquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:24 schreef Printerkabel het volgende:
Echt een debiele minister hebben wij.
ik vind het helemaal niet zo debiel, KLM doet aan chantage en daar moet je niet voor zwichten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Überhaupt belachelijk dat er nog wordt gevlogen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heeft niks met chantage te maken volgens mijquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet zo debiel, KLM doet aan chantage en daar moet je niet voor zwichten.
agree to disagree dan maar, we gaan zien snel zien hoe dit wordt vervolgd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 05:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Heeft niks met chantage te maken volgens mij. Ze willen gewoon een goede optie om mensen thuis te krijgen. Operationeel is het niet echt een issue, dus als het ze daar niet om te doen is dan was er nu ook geen probleem.
Chantage zou het zijn als ze bijvoorbeeld ook het vliegverbod willen liften en anders helemaal geen vluchten meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |