Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks @:usagi414, ik had geen leuke TT-inspiratie
Wist ik echt oprecht nietquote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Maar om antwoord te geven op de poll.
Frank-Walter Steinmeier is het juiste antwoord.
Meer Duitsland kenners hier danquote:Op woensdag 4 november 2020 19:24 schreef Arizona het volgende:
Oh maar ik heb niet op de poll gestemd, hahaha
Maar ik wist hem wel.
Watquote:Op woensdag 4 november 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
De Jitsi lijkt een vrij rustige te gaan worden vanavond dus als er mensen zijn die eens voor het eerst willen komen kijken (of weer eens terug willen komen na afwezigheid), dit is een prima gelegenheid.
Ik wist de naam, maar op een of andere manier dacht ik dat hij er anders uitzagquote:Op woensdag 4 november 2020 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Maar om antwoord te geven op de poll.
Frank-Walter Steinmeier is het juiste antwoord.
Oh dat moet dan wel want dat heb ik verder niet meegekregenquote:Op woensdag 4 november 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
@:Strani Spanje staat ineens op +1623 doden vandaag![]()
Hebben ze ingehaald?
Oei. zijn jullie dan nog wel om 21.00 uur online?quote:Op woensdag 4 november 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, kan snel gaan als een paar vaste Jitsi-ers verhinderd zijn.
Dat valt lastig te zeggen. Normaal wel maar als er echt weinig mensen zijn kan het wel eerder klaar zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. zijn jullie dan nog wel om 21.00 uur online?
Kom anders om tussen 20.00 en 21.00quote:Op woensdag 4 november 2020 19:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. zijn jullie dan nog wel om 21.00 uur online?
Waar blijf jequote:
Nee, ik heb nu helaas nog geen tijd, maar zal zo snel mogelijk proberen langs te komen!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom anders om tussen 20.00 en 21.00
Hoe weet jij dat altijd zo goed johquote:Op woensdag 4 november 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
De Jitsi lijkt een vrij rustige te gaan worden vanavond dus als er mensen zijn die eens voor het eerst willen komen kijken (of weer eens terug willen komen na afwezigheid), dit is een prima gelegenheid.
Oeehhh nu zijn we wel benieuwd!quote:Op woensdag 4 november 2020 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, ik heb wat leuks te vertellen, dus ik kom rond 9 uur wel even kijken bij Jitsi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |