Op stemt ook, dit keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Had niet verwacht dat Biden het zou gaan flikken.Achja, het volk krijgt wat ze verdient
Ik blijf het zeggen, hij wist vanmorgen al wat er aan zat te komenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nog vóór de uitslag binnen was overigens.
Ik zou dat eerder over een herverkiezing van Trump hebben geroepenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Had niet verwacht dat Biden het zou gaan flikken.Achja, het volk krijgt wat ze verdient
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAA!!!!!!!!! BIDEN HEEEFT GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er met jullie aan de hand joh?quote:
Volg je het niet ofzo? Trump kan Biden niet meer inhalen. Onmogelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met jullie aan de hand joh?
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ach, het stond al vast dat er een seniele opa ging winnen, met een racistische running-mate, het was alleen de vraag welke.
Joe Biden " als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest".quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
En met die klote voetbal verwijzingen hier
Neem eens een kijkjequote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef Mikeytt het volgende:
Letterlijk nog 0x in POL geweest. Is t daar wat?
Dat is toch logisch, de winnaar is pas bekend na het laatste fluitsignaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
En met die klote voetbal verwijzingen hier
Het is toch kiezen tussen 2 kwaden of niet? Een dwaze Clown VS Een seniele oude clown.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder over een herverkiezing van Trump hebben geroepen
Wishful thinking.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo heeft Biden nu opeens zeker gewonnen?
Ofzo.
You're Fired!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Zou het toch stiekem een beetje jammer vinden als dit zo is. Ik had maar wat graag heel veel figuren aan wie ik een pokkehekel heb keihard willen zien huilen
ja oke die is wel leukquote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, de winnaar is pas bekend na het laatste fluitsignaal.
Heeft ie niet, maar wel grote kansquote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ofzo.
Ik vraag het mij ook af, waarschijnlijk baseren ze zich op die enkele tienduizenden aan marge in de voorlopige tellingen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ofzo.
Haalt Trump niet eens door?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:37 schreef Gunner het volgende:
Prachtig hoor. Trump die even de overwinning claimt.
Die wordt straks wakker met een hele andere situatie.
BidenGenot
Vrijdagavond Amerikaanse tijd. Dus voor ons zaterdagochtend.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer verwachten jullie de officiële uitslag?
Jinx van het jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 15:37 schreef Gunner het volgende:
Prachtig hoor. Trump die even de overwinning claimt.
Die wordt straks wakker met een hele andere situatie.
BidenGenot
Wat dacht je van Nigel 10.000 pond.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef NightDancert het volgende:
Vanochtend op het journaal een dolgelukkige Cubaan in Florida die 1000 dollar op Trump had ingezet
Behalve als de keeper meespeelt als laatste verdediger. Dan sta je altijd buitenspel en claimt Trump dat er fraude is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, de winnaar is pas bekend na het laatste fluitsignaal.
Yep.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, waarschijnlijk baseren ze zich op die enkele tienduizenden aan marge in de voorlopige tellingen?
Cool, thanksquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrijdagavond Amerikaanse tijd. Dus voor ons zaterdagochtend.
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef NightDancert het volgende:
Vanochtend op het journaal een dolgelukkige Cubaan in Florida die 1000 dollar op Trump had ingezet
Nigel Farage? Die kan het wel lijden.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nigel 10.000 pond.
Vrijdag, maar grote kans dat we vandaag al weten wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
Theoretisch wel ja.quote:
Gezien z’n Twitter feed niet. Of iemand moet tegen hem gezegd hebben dat ie nou echt moet stoppen met domme dingen tweeten.quote:
blijft wel pijnlijk als je in het openbaar al zo zeker bent van de uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nigel Farage? Die kan het wel lijden.
Morgen ivm Nevada... edit: of vrijdag idd als er nog stemmen binnendruppelen, maar kan me voorstellen dat morgen het al helemaal duidelijk is. Erkenning van Trump kan nog wel wat langer duren...quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik weet niet precies welke regio's van Nevada al geteld zijn.quote:
Heb niet perse gezegd dat Biden gaat winnen. Het gaat iig geen big win worden zoals hij tweettequote:
De meeste stemmen die nog geteld moeten worden zitten in een democratisch georiënteerde county, dus dat lijkt wel naar Biden te vallen...quote:
Je bent nu toch ook geen Min-Pres?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:44 schreef jameshond7 het volgende:
Besef ff he, als ik in de VS was geboren zou ik nu misschien president zijn![]()
![]()
![]()
Hebben ze dan een meerderheid?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef TheVulture het volgende:
De Democraten lijken in Arizona nog wel een senaatszetel op te pikken, Kelly leidt daar tegen Mc Sally. In Michigan is de Democratische senator Peters zijn achterstand aan het inlopen op James, dus die zal waarschijnlijk ook voor de Democraten behouden blijven...
Het zegt ook veel over hoeveel vertrouwen je hebt in je eigen volk, in Amerika, in een rijk westers land dat je als de beste land van de wereld claimt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef Schnitzels het volgende:
Het is al een kleine knauw naar al die peilingen die een grote overwinning voorspelde.
Het is wel treurig dat een zittende president van een vrij groot en belangrijk wereldland meteen over fraude gaat roepen.
Zou het uberhaupt kunnen dat er fraude mee wordt gepleegd? De verhoudingen zijn zo 50/50 en om een staat om te swingen moet je toch een behoorlijk aantal poststemmers gaan faken. Dit gaat dan toch over verschillende lagen heen dat zelfs binnen organisaties als CIA etc. er 50/50 voorkeuren zouden moeten zijn. Zoiets kan toch nooit onopgemerkt.
dat kunnen we niet helemaal uitsluitenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook geen Min-Pres?
Valt tegen hoeveel Biden daar heeft. Had wel meer verwacht dat hij daar meer stemmen zou scoren.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kleine kans. Omdat Las Vegas nog niet helemaal geteld is.
Zelfs mongolen kunnen president worden heeft Trump bewezen. Dus zou mij niets verbazen als hij president was geweestquote:Op woensdag 4 november 2020 15:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt wel genoeg te zijn om de staat te behouden.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:45 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Valt tegen hoeveel Biden daar heeft. Had wel meer verwacht dat hij daar meer stemmen zou scoren.
Na-aper.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:43 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Een waardig opvolger van Driesje
Hoezo dat? Volgens mij was Arizona vanaf 1976 tot nu een red state.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:45 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Valt tegen hoeveel Biden daar heeft. Had wel meer verwacht dat hij daar meer stemmen zou scoren.
Er komen nog mail-in ballots uit Las Vegas aan, hè. Dan zal 'ie wel een sprongetje maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:45 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
8k verschil maar.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt wel genoeg te zijn om de staat te behouden.
Vooral Clark county is nog niet helemaal geteld. (las Vegas)quote:
Ik heb Rutte en jameshond nooit tegelijk online gezien, bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Goat gaat procederen totdat hij erbij neervalt.quote:Geert-Jan Knoops, advocaat en bijzonder hoogleraar Politiek van het Internationaal Recht (UvA), verwacht dat de verkiezingsstrijd voorlopig niet beslecht wordt. ,,Trump kan niet eenzijdig bepalen dat die stemmen niet meetellen, maar het finale oordeel daarover zal hij het Hooggerechtshof liggen. Dit wordt een lange juridische strijd denk ik.”
Dat was in 2000 bijvoorbeeld ook het geval in Florida, toen Bush en Gore streden om het presidentschap. Bush had 537 stemmen meer gehaald dan Gore, de Democraten wilden een hertelling. ,,Die rechtszaak begon bij de staat Florida, bereikte ook het Hooggerechtshof van Florida, en werd pas daarna door het landelijke Hooggerechtshof behandeld.” Terwijl de lagere rechter in Florida bepaalde dat er inderdaad opnieuw geteld moest worden, blokkeerde het Hof in Washington dat: vijf van de negen hoge rechters gingen ervoor liggen. Gore legde zich daarbij neer, Bush werd president.
Het Hof kent inmiddels een conservatieve meerderheid van zes tegen drie, onlangs stelde Trump Amy Coney Barret aan als nieuwste lid. Knoops: ,,Zo'n zaak is voor Trump zeker niet op voorhand verloren. Destijds bij Gore en Bush zag je al dat er ontzettende verdeeldheid is over de bevoegdheden van staten. Het discussiepunt hier is: mogen staten zelf bepalen hoelang ze nemen voor het tellen van schriftelijke stemmen? Dat is geen gelopen controverse.”
het gaat toch over nevada?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij was Arizona vanaf 1976 tot nu een red state.
In 1996 waren ze volgens mij wel blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij was Arizona vanaf 1976 tot nu een red state.
Ah de mails, ja dan wordt ie wel blauw ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:46 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er komen nog mail-in ballots uit Las Vegas aan, hè. Dan zal 'ie wel een sprongetje maken.
Maar over het poststemmen bestaat er nogal wat controverse, gezien de kleine marges denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat duidelijk is wie er daadwerkelijk gaat winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep.
De rest is vrijwel volledig mail in votes. Mail in votes leunen hevig democratisch
Frauderen bedoel je.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goat gaat procederen totdat hij erbij neervalt.
Nee ze winnen er dan 2 en hebben er 1 verloren, dus dan komen ze nog steeds tekort... in sommige staten wordt nog geteld, misschien kan die senaatszetel in Georgia ook nog flippen...quote:
Ondermijning van de democratie genot.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En zo gaan heel veel verkiezingen in het vervolg ook lopen, denk ik. Verliezers gaan in de toekomst allemaal geadviseerd worden door hun advocaten dat er misschien nog wat te halen valt in de rechtbank.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, Trump heeft meer te verliezen dan alleen het presidentschap. Er liggen waarschijnlijk wat rechtszaken op hem te wachten. Hij zal alles op alles zetten. Hij weet ook niet beter.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Procederen is onderdeel van de democratie.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondermijning van de democratie genot.
Nee Nevadaquote:
Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ligt er misschien wel aan hoe dik hij gaat verliezen. Als hij behalve NV, WI en MI, ook nog GA en PA verliest. Dan moeten er wel heel veel juridische beslissingen zijn kant op vallen. Ik weet niet of de Republikeinse partij dat dan nog gaat doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geert Jan Knoops ook al hoogleraar en internationaal deskundigequote:Op woensdag 4 november 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort verkiezingen zijn zo gedecentraliseerd dat het ongelofelijk moeilijk is om daadwerkelijk met grote impact fraude te plegen met valse biljetten. Je moet je voorstellen hoeveel mankracht dat kost verspreid over het hele land om daadwerkelijk invloed te hebben en om het ook nog eens onopgemerkt te doen. Hier en daar een paar valse biljetten zet geen zoden aan de dijk. Daarom gebeurt het ook zo weinig (en liegt Trump er over).quote:Op woensdag 4 november 2020 15:42 schreef Schnitzels het volgende:
Het is al een kleine knauw naar al die peilingen die een grote overwinning voorspelde.
Het is wel treurig dat een zittende president van een vrij groot en belangrijk wereldland meteen over fraude gaat roepen.
Zou het uberhaupt kunnen dat er fraude mee wordt gepleegd? De verhoudingen zijn zo 50/50 en om een staat om te swingen moet je toch een behoorlijk aantal poststemmers gaan faken. Dit gaat dan toch over verschillende lagen heen dat zelfs binnen organisaties als CIA etc. er 50/50 voorkeuren zouden moeten zijn. Zoiets kan toch nooit onopgemerkt.
Stemmen ongeldig verklaren natuurlijk niet (tenzij ze inderdaad foutief zijn vervaardigd)quote:Op woensdag 4 november 2020 15:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Procederen is onderdeel van de democratie.
Net even de kaart met stemmen gekeken. Lijkt me dat er vooral veel stemmen binnen gaan komen die in het voordeel van Biden moet zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |