You're Fired!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Zou het toch stiekem een beetje jammer vinden als dit zo is. Ik had maar wat graag heel veel figuren aan wie ik een pokkehekel heb keihard willen zien huilen
ja oke die is wel leukquote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, de winnaar is pas bekend na het laatste fluitsignaal.
Heeft ie niet, maar wel grote kansquote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo heeft Biden nu opeens zeker gewonnen?
Ofzo.
Ik vraag het mij ook af, waarschijnlijk baseren ze zich op die enkele tienduizenden aan marge in de voorlopige tellingen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo heeft Biden nu opeens zeker gewonnen?
Ofzo.
Haalt Trump niet eens door?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:37 schreef Gunner het volgende:
Prachtig hoor. Trump die even de overwinning claimt.
Die wordt straks wakker met een hele andere situatie.
BidenGenot
Vrijdagavond Amerikaanse tijd. Dus voor ons zaterdagochtend.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer verwachten jullie de officiële uitslag?
Jinx van het jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 15:37 schreef Gunner het volgende:
Prachtig hoor. Trump die even de overwinning claimt.
Die wordt straks wakker met een hele andere situatie.
BidenGenot
Wat dacht je van Nigel 10.000 pond.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef NightDancert het volgende:
Vanochtend op het journaal een dolgelukkige Cubaan in Florida die 1000 dollar op Trump had ingezet
Behalve als de keeper meespeelt als laatste verdediger. Dan sta je altijd buitenspel en claimt Trump dat er fraude is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, de winnaar is pas bekend na het laatste fluitsignaal.
Yep.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ook af, waarschijnlijk baseren ze zich op die enkele tienduizenden aan marge in de voorlopige tellingen?
Cool, thanksquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vrijdagavond Amerikaanse tijd. Dus voor ons zaterdagochtend.
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef NightDancert het volgende:
Vanochtend op het journaal een dolgelukkige Cubaan in Florida die 1000 dollar op Trump had ingezet
Nigel Farage? Die kan het wel lijden.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nigel 10.000 pond.
Vrijdag, maar grote kans dat we vandaag al weten wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 15:40 schreef MakkieR het volgende:
Wanneer verwachten jullie de officiële uitslag?
Theoretisch wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |