Op stemt ook, dit keer.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Had niet verwacht dat Biden het zou gaan flikken.Achja, het volk krijgt wat ze verdient
Ik blijf het zeggen, hij wist vanmorgen al wat er aan zat te komenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nog vóór de uitslag binnen was overigens.
Ik zou dat eerder over een herverkiezing van Trump hebben geroepenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Had niet verwacht dat Biden het zou gaan flikken.Achja, het volk krijgt wat ze verdient
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:33 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAA!!!!!!!!! BIDEN HEEEFT GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er met jullie aan de hand joh?quote:
Volg je het niet ofzo? Trump kan Biden niet meer inhalen. Onmogelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met jullie aan de hand joh?
quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Ach, het stond al vast dat er een seniele opa ging winnen, met een racistische running-mate, het was alleen de vraag welke.
Joe Biden " als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest".quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
En met die klote voetbal verwijzingen hier
Neem eens een kijkjequote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef Mikeytt het volgende:
Letterlijk nog 0x in POL geweest. Is t daar wat?
Dat is toch logisch, de winnaar is pas bekend na het laatste fluitsignaal.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
En met die klote voetbal verwijzingen hier
Het is toch kiezen tussen 2 kwaden of niet? Een dwaze Clown VS Een seniele oude clown.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder over een herverkiezing van Trump hebben geroepen
Wishful thinking.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo heeft Biden nu opeens zeker gewonnen?
Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |