Yup, die kan ook nog makkelijk flippenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef 297534 het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd, maar ik Georgia komen er toch nog heel veel stemmen voor Biden aan?
quote dan de hele post en zonder context zegt dat nietsquote:
Wellicht meer voor Biden dan voor Trump, maar waarschijnlijk niet genoeg om het verschil goed te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef 297534 het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd, maar ik Georgia komen er toch nog heel veel stemmen voor Biden aan?
Ik zie Georgia ook nog wel blauw worden eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
hopelijk wel nog PA voor Biden, iets ruimere overwinning maakt gezeik in de komende weken minder aannemelijk
Die politieke figuren doen maar, ik heb het echt over de rest. Ik zie een Trump-kiezer er minder snel voor aan om geen goede verliezer te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit zeg je terwijl je weet dat Trump en co zullen zaniken dat de mail-in ballots niet geldig zouden moeten zijn, en types als Benny Johnson inmiddels al actief disinformatie aan het verspreiden zijn? Of ben je niet zo thuis in de Amerikaanse politiek?
In dat geval zou ik iets milder zijn.
Waarom hebben Nederlanders niet gestemd tijdens de verkiezingen, dezelfde reden. geen zin om te stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel dom zijn. Waarom denk je dat ze dat doen?
Alsof die het er beter op maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote dan de hele post en zonder context zegt dat niets
Harris doorschuiven.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Gezeik totdat Sleepy Joe zelf omvalt. En wat dan?
ja maar godverquote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef T3hTommay het volgende:
Even kijken of de VBL SC al massaal zelfmoord gepleegd heeft.
Trump heeft inmiddels al winst opgeeist, dus hij heeft 4 extra jaren nuquote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef jigggy het volgende:
Is biden al president? Of kan trump nog winnen
Alles kan nogquote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef jigggy het volgende:
Is biden al president? Of kan trump nog winnen
op basis van diezelfde dikke duim?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die politieke figuren doen maar, ik heb het echt over de rest. Ik zie een Trump-kiezer er minder snel voor aan om geen goede verliezer te zijn.
Liever meegaan met de stroom dan kapot geschoten worden of naar een werkkamp ofzo. Ik kies voor mezelfquote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Alsof die het er beter op maakt
Het valt wellicht nog mee als de marges in de staten nog wat verder uit elkaar liggen, dan ga je er met een hertelling niet meer komen. Maar goed, het is Donald Trump, dus het zal inderdaad wel een shitstorm worden...quote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog maanden gezeik worden.
niet alles is zo zwart wit als dat jij het vaak stelt hequote:Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liever meegaan met de stroom dan kapot geschoten worden of naar een werkkamp ofzo. Ik kies voor mezelf
Daarom zijn ze al weken aan het huilen over mail-in voting?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die politieke figuren doen maar, ik heb het echt over de rest. Ik zie een Trump-kiezer er minder snel voor aan om geen goede verliezer te zijn.
+1quote:Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liever meegaan met de stroom dan kapot geschoten worden of naar een werkkamp ofzo. Ik kies voor mezelf
Wij hebben geen president.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Zullen we gewoon afhameren dat biden onze nieuwe president is!!
naja niet onze, maar met de rest ben ik het eensquote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Zullen we gewoon afhameren dat biden onze nieuwe president is!!
Derksen en Genee doen mee
Jazeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
op basis van diezelfde dikke duim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |