quote:
kut, 0-5quote:Op woensdag 4 november 2020 15:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds inzetten op 5-0.
Wat is de uitslag dan?quote:
Nevada is vrijwel zeker blauw.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanwaar de omzwaai
Nevada en Georgia zijn nog alles behalve beslist, en die kunnen nog steeds het blauwe feest verstieren.
Op basis van uit de duim gezogen aannames.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit pas 100 keer besproken in dit topic.
Biden heeft gewonnenquote:
Georgia maakt waarschijnlijk weinig uit, zolang de rest blijft lopen zoals verwacht.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Vanwaar de omzwaai
Nevada en Georgia zijn nog alles behalve beslist, en die kunnen nog steeds het blauwe feest verstieren.
Bedankt Hansquote:
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Als Biden nu Nevada, Arizona, Michigan, Wisconsin en Maine pakt, dan is het toch 271? Of mis ik iets?
Kijk via CNN
Maine en Arizona is al voor Biden volgens meeste sites.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Als Biden nu Nevada, Arizona, Michigan, Wisconsin en Maine pakt, dan is het toch 271? Of mis ik iets?
Kijk via CNN
maine deelt hun kiesmannen, dus 270quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Kijk via CNN
Ah, daar ligt mijn verwarring dus. Bij CNN niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:20 schreef ETA het volgende:
[..]
Maine en Arizona is al voor Biden volgens meeste sites.
Niet gezien, dankquote:Op woensdag 4 november 2020 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maine deelt hun kiesmannen, dus 270
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:22 schreef Peunage het volgende:
Als Biden Michigan en Wisconsin pakt is het afgelopen voor Trump.
It takes one to know one.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op basis van uit de duim gezogen aannames.
+ Nevada, dat is een licht twijfelgevalquote:Op woensdag 4 november 2020 15:22 schreef Peunage het volgende:
Als Biden Michigan en Wisconsin pakt is het afgelopen voor Trump.
Hoezo Trump verliest toch? spektakel gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Zou het toch stiekem een beetje jammer vinden als dit zo is. Ik had maar wat graag heel veel figuren aan wie ik een pokkehekel heb keihard willen zien huilen
Wat verwacht je van de FOK huistroll.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een paar uur geleden was je nog voor Trump.
En terechtquote:Op woensdag 4 november 2020 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maine deelt hun kiesmannen, dus 270
Kijk mijn UIquote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een paar uur geleden was je nog voor Trump.
uh nee?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef ETA het volgende:
[..]
+ Nevada, dat is een licht twijfelgeval
jeetje, schrijf een brief naar hart van nederlandquote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Zou het toch stiekem een beetje jammer vinden als dit zo is. Ik had maar wat graag heel veel figuren aan wie ik een pokkehekel heb keihard willen zien huilen
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Starhopper het volgende:
Zal het dan toch weer gebeuren?TRUMP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die zure koppen die er niets van begrijpen waarom veel mensen voor Trump kiezen zitten alweer te kankeren op twitter![]()
![]()
![]()
Wat vind jij van het gedrag van @Starhopper kan dat?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Alsof mensen die zich associëren met antifa voorstander zijn van de democraten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:18 schreef asco het volgende:
Kijken wie kansloze blm/antifa's nu de schuld gaan geven van hun falen.
Ik betwijfel echt oprecht of dat net zulke slechte verliezers zijn als al die rare snuiters in Hollywood, CNN, etc.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoezo Trump verliest toch? spektakel gegarandeerd.
Mag dat niet? Ik ben voor degene die aan de winnende hand is. Dus nu ben ik voor bidenquote:
Voldoende democrats in de VBL SC.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef T3hTommay het volgende:
Even kijken of de VBL SC al massaal zelfmoord gepleegd heeft.
hopelijk wel nog PA voor Biden, iets ruimere overwinning maakt gezeik in de komende weken minder aannemelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef Ericr het volgende:
https://edition.cnn.com/e(...)esident#mapmode=call
Kan je zelf klikken en simuleren wat de uitkomst eventueel wordt. 270 Biden lijkt gespeeld en GA, NC en PA maken dan niet meer uit.
Als het verschil in de swingstates erg klein is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er een hertelling komt
Stemmen met een poststempel van gisteren zijn gewoon geldig.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu zit met de briefstemmen. Zijn de staten nu bezig met het tellen van deze stemmen of zitten ze te wachten ( tot Sint Juttemis ) op de stemmen die nog moeten komen.
Als dat laatste het geval is, ben je jezelf dan niet aan het wijsmaken dat deze stemmen gaan komen, ik denk namelijk dat deze stemmen helemaal niet gaat komen, puur omdat men niet gestemd heeft ( geen zin om te stemmen )
Dat laatste zou wel dom zijn. Waarom denk je dat ze dat doen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu zit met de briefstemmen. Zijn de staten nu bezig met het tellen van deze stemmen of zitten ze te wachten ( tot Sint Juttemis ) op de stemmen die nog moeten komen.
Als dat laatste het geval is, ben je jezelf dan niet aan het wijsmaken dat deze stemmen gaan komen, ik denk namelijk dat deze stemmen helemaal niet gaat komen, puur omdat men niet gestemd heeft ( geen zin om te stemmen )
Dit zeg je terwijl je weet dat Trump en co zullen zaniken dat de mail-in ballots niet geldig zouden moeten zijn, en types als Benny Johnson inmiddels al actief disinformatie aan het verspreiden zijn? Of ben je niet zo thuis in de Amerikaanse politiek?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel echt oprecht of dat net zulke slechte verliezers zijn als al die rare snuiters in Hollywood, CNN, etc.
Als 1 van de 2 overtuigd is als hij de winst kan pakken door het aan te vechten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Starhopper is een act die geniet van alle aandacht die hij krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat vind jij van het gedrag van @:Starhopper kan dat?
Ze zijn aan het tellen wat er al binnen is gekomen, daarnaast kunnen tot vrijdag nog stemmen binnenkomen zolang ze de stempel van gisteren of eerder hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Goed om te weten. Dus je was in 1940 een nazi geweest en in 2011 een IS-aanhanger.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik ben voor degene die aan de winnende hand is. Dus nu ben ik voor biden
Trump gaat dit hoe dan ook eisenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Genieten dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel echt oprecht of dat net zulke slechte verliezers zijn als al die rare snuiters in Hollywood, CNN, etc.
sowquote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dus je was in 1940 een nazi geweest en in 2011 een IS-aanhanger.
Ik dacht tot in januari. Is het dan nog niet bekend wordt pelosi president tot de winnaar bekend isquote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog maanden gezeik worden.
Daar ben ik idd ook wel bang voor ja. D'n Don zal er alles aan doen om te blijven zitten waar hij zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
In 1940 zou ik misschien wel een nazi zijn ja. En waarom IS aanhanger in 2011?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dus je was in 1940 een nazi geweest en in 2011 een IS-aanhanger.
Pracht TV!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook wel bang voor ja. D'n Don zal er alles aan doen om te blijven zitten waar hij zit.
Jup. Gezeik totdat Sleepy Joe zelf omvalt. En wat dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook wel bang voor ja. D'n Don zal er alles aan doen om te blijven zitten waar hij zit.
Die ook onderhand een leeftijd heeft waarop het elk moment afgelopen kan zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik dacht tot in januari. Is het dan nog niet bekend wordt pelosi president tot de winnaar bekend is
save the quotequote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef Starhopper het volgende:
In 1940 zou ik misschien wel een nazi zijn ja.
Nog vóór de uitslag binnen was overigens.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef T3hTommay het volgende:
Dit zeg je terwijl je weet dat Trump en co zullen zaniken dat de mail-in ballots niet geldig zouden moeten zijn
De verkiezingsdag is afgelopen. Alle stembureau's zijn gesloten. Niemand kan nu nog stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Yup, die kan ook nog makkelijk flippenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef 297534 het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd, maar ik Georgia komen er toch nog heel veel stemmen voor Biden aan?
quote dan de hele post en zonder context zegt dat nietsquote:
Wellicht meer voor Biden dan voor Trump, maar waarschijnlijk niet genoeg om het verschil goed te maken.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef 297534 het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd, maar ik Georgia komen er toch nog heel veel stemmen voor Biden aan?
Ik zie Georgia ook nog wel blauw worden eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef Adames het volgende:
[..]
hopelijk wel nog PA voor Biden, iets ruimere overwinning maakt gezeik in de komende weken minder aannemelijk
Die politieke figuren doen maar, ik heb het echt over de rest. Ik zie een Trump-kiezer er minder snel voor aan om geen goede verliezer te zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit zeg je terwijl je weet dat Trump en co zullen zaniken dat de mail-in ballots niet geldig zouden moeten zijn, en types als Benny Johnson inmiddels al actief disinformatie aan het verspreiden zijn? Of ben je niet zo thuis in de Amerikaanse politiek?
In dat geval zou ik iets milder zijn.
Waarom hebben Nederlanders niet gestemd tijdens de verkiezingen, dezelfde reden. geen zin om te stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel dom zijn. Waarom denk je dat ze dat doen?
Alsof die het er beter op maaktquote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote dan de hele post en zonder context zegt dat niets
Harris doorschuiven.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Gezeik totdat Sleepy Joe zelf omvalt. En wat dan?
ja maar godverquote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef T3hTommay het volgende:
Even kijken of de VBL SC al massaal zelfmoord gepleegd heeft.
Trump heeft inmiddels al winst opgeeist, dus hij heeft 4 extra jaren nuquote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef jigggy het volgende:
Is biden al president? Of kan trump nog winnen
Alles kan nogquote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef jigggy het volgende:
Is biden al president? Of kan trump nog winnen
op basis van diezelfde dikke duim?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die politieke figuren doen maar, ik heb het echt over de rest. Ik zie een Trump-kiezer er minder snel voor aan om geen goede verliezer te zijn.
Liever meegaan met de stroom dan kapot geschoten worden of naar een werkkamp ofzo. Ik kies voor mezelfquote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Alsof die het er beter op maakt
Het valt wellicht nog mee als de marges in de staten nog wat verder uit elkaar liggen, dan ga je er met een hertelling niet meer komen. Maar goed, het is Donald Trump, dus het zal inderdaad wel een shitstorm worden...quote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet alles is zo zwart wit als dat jij het vaak stelt hequote:Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liever meegaan met de stroom dan kapot geschoten worden of naar een werkkamp ofzo. Ik kies voor mezelf
Daarom zijn ze al weken aan het huilen over mail-in voting?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die politieke figuren doen maar, ik heb het echt over de rest. Ik zie een Trump-kiezer er minder snel voor aan om geen goede verliezer te zijn.
+1quote:Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liever meegaan met de stroom dan kapot geschoten worden of naar een werkkamp ofzo. Ik kies voor mezelf
Wij hebben geen president.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Zullen we gewoon afhameren dat biden onze nieuwe president is!!
naja niet onze, maar met de rest ben ik het eensquote:Op woensdag 4 november 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Zullen we gewoon afhameren dat biden onze nieuwe president is!!
Derksen en Genee doen mee
Jazeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
op basis van diezelfde dikke duim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |