TRUMP TRUMP TRUMP!quote:Op woensdag 4 november 2020 07:29 schreef Starhopper het volgende:
Zal het dan toch weer gebeuren?TRUMP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die zure koppen die er niets van begrijpen waarom veel mensen voor Trump kiezen zitten alweer te kankeren op twitter![]()
![]()
![]()
Die zure koppen zijn een genot voor het oogquote:Op woensdag 4 november 2020 07:36 schreef LXIV het volgende:
Ik hoop op trump, enkel voor de zure koppen. Maar het is blijkbaar nog nek-aan-nek
Ja, gaat nog heel spannend wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 07:32 schreef herverwijderd het volgende:
Het zal in elk geval een stuk closer zijn dan een hoop mensen dachten of hoopten
maar er zijn toch ook en hoop zure koppen als Biden wint? Vooral die van Trump zelf? Dus wat maakt dan de Trump voorkeur?quote:Op woensdag 4 november 2020 07:36 schreef LXIV het volgende:
Ik hoop op trump, enkel voor de zure koppen. Maar het is blijkbaar nog nek-aan-nek
Ze liegen gewoon bewust naar hun eigen politieke voorkeur.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef L_auteur het volgende:
Wie er nu ook wint, ik denk dat iedereen het eens is dat pollsters nooit meer serieus genomen kunnen worden.
Dat sowieso. Maar de left-wing is over het algemeen een stuk dramatischer en reageren meer emotioneel als zij niet hun zin krijgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
maar er zijn toch ook en hoop zure koppen als Biden wint? Vooral die van Trump zelf? Dus wat maakt dan de Trump voorkeur?
Ik heb met beide niet veel, maar als er één de slechtste verliezer zal zijn is het Trump wel. Een show opzichquote:Op woensdag 4 november 2020 08:07 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar de left-wing is over het algemeen een stuk dramatischer en reageren meer emotioneel als zij niet hun zin krijgen.
daar nu pas achterkomenquote:Op woensdag 4 november 2020 08:03 schreef L_auteur het volgende:
Wie er nu ook wint, ik denk dat iedereen het eens is dat pollsters nooit meer serieus genomen kunnen worden.
Win-win!quote:Op woensdag 4 november 2020 08:05 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
maar er zijn toch ook en hoop zure koppen als Biden wint? Vooral die van Trump zelf? Dus wat maakt dan de Trump voorkeur?
Het is het beste wat Amerika heeftquote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat de democraten eens een keer een leeftijdsgrens gaan invoeren voor hun kandidaten samen met wat eisen waar een kandidaat aan moet voldoen zoals zelfvertrouwen, charisma, presentatie. Een iets sterkere kandidaat had Trump zonder problemen allang uit het Witte Huis getrapt en nu komt het alweer op aan. Amerika is de Grote verliezer met deze twee zielige ouwe knarren. Zet de maximale leeftijdsgrens op 60 jaar. Een minimum leeftijdsgrens is er al, waarom dan niet een maximale leeftijdsgrens. Hillary, Bernie of Biden dat is toch geen gezicht.
Lekker makkelijk om dit objectief te bepalen ookquote:Op woensdag 4 november 2020 08:10 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop echt dat de democraten eens een keer een leeftijdsgrens gaan invoeren voor hun kandidaten samen met wat eisen waar een kandidaat aan moet voldoen zoals zelfvertrouwen, charisma, presentatie. Een iets sterkere kandidaat had Trump zonder problemen allang uit het Witte Huis getrapt en nu komt het alweer op aan. Amerika is de Grote verliezer met deze twee zielige ouwe knarren. Zet de maximale leeftijdsgrens op 60 jaar. Een minimum leeftijdsgrens is er al, waarom dan niet een maximale leeftijdsgrens. Hillary, Bernie of Biden dat is toch geen gezicht.
Leeftijd in ieder geval wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef ijs. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om dit objectief te bepalen ook
dit is nog lang niet gespeeld hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 08:20 schreef Queryn het volgende:
De comedy show wordt met 4 jaar verlengt. Go USA for third world country.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |